• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Karenssiuhka jo ennen duunia

Aloittaja Epis, lokakuu 28, 2015, 16:41:24

« edellinen - seuraava »

Zinga


SouthernBoogieCat

Työni uudessa työpaikassa ei ole alkanut ollenkaan siten miten itselläni oli tavoitteena. Työ on kivaa ja työporukka on loistavaa sekä esimiehet ja yhteishenki yms. Oma tulokseni ei ole ollut ollenkaan sitä mitä lähdin alusta lähtien hakemaan. Silti olen saanut hyvää palautetta esimiehiltä mm. spiikkien aloituksista ja siitä että yritän klousata sekä siitä että kartoitan asiakkaan tarpeet kunnolla. Parannusehdotuksiakin on mm. enemmän jämäkkyyttä klousaamiseen jne. Vaadinkin itseltäni enemmän mitä esimiehet tässä vaiheessa. Olen tehnyt aiemmin hyvää tulosta ja uskon pystyväni siihen kun olin tehnyt sitä aiemminkin. Lisäksi jos muutkin firmassa pystyvät hyvään tulokseen niin miksen minäkin. Asenteeni on kunnossa. Silti en jatka firmassa pitkään jos en saa tulosta ja sitä paitsi viikon jälkeen saa potkut jos ei tule kauppaa ollenkaan. Minulla on sen verran korkeat tavoitteet että en ole tyytyväinen aivan vähään. Hyvä kokemus tämä on silti ollut tähän mennessä ja kannatti ottaa haaste vastaan. Olen kuitenkin saanut lupaavia soittopyyntöjä ja se voi ennakoida kauppaa vielä lähiaikoina. Huomenna on uusi päivä ja mahdollisuus hyvään tulokseen.

SouthernBoogieCat

Tänään tuli eka kauppa. Huonosti on tähän mennessä mennyt mutta hyvä kun tuli eka niin jatkossa voi olla helpompaa. Tavoitteeni oli ekalla viikollakin huomattavasti enemmän. Toki on aina mahdollista vielä että huomenna tulisi useampi kauppa yhdellä soitolla. Tärkeää nyt että se eka este on raivattu.

SouthernBoogieCat

Tänään oli hyvä päivä duunissa vaikkei tullut vielä konkreettisia kauppoja lisää. Muutama erittäin lupaava case tuli joissa kolme asiakasta ovat halukkaita varaamaan useita paikkoja koulutuksiin eli mikäli kaikki natsaavat niin kauppoja on odotettavissa viikolla pelkästään näistä noin 20. Odotan minimissään kahdeksaa varausta. Nämä ovat ehkä toistaiseksi parhaita mahdollisuuksiani tehdä useita kauppoja muutamalla soitolla.

Epis

Kusettaja yritys on pettymys, mutta onneksi hoidit/hoidat tilanteen hyvin :up
Uutta matoa vaan koukkuun!

Edit: Tuu maanantaina kerholle, saat kakkua :buds
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - kesäkuu 03, 2016, 20:59:35
Kusettaja yritys on pettymys, mutta onneksi hoidit/hoidat tilanteen hyvin :up
Uutta matoa vaan koukkuun!

Joo, uutta matoa koukkuun.

Itseasiassa asia ratkesi juuri hetki sitten onnellisesti. Laitoin tiukan sähköpostin pari tuntia sitten ja sitten eräs pomo soitti sieltä ja lupasi maksaa omistaan (ja maksoi heti) sen palkan mitä ei ole tullut. Painostus kannatti. Hän pahoitteli edelleen kovasti ja asia saattoikin olla inhimillinen virhe lopulta vaikka kaikenlaisia ajatuksia tuli mieleen. Mene ja tiedä mikä oli totuus lopulta mutta tärkeintä että sain rahat. Siinä mielessä tyylillä hoidettu heidänkin puoleltaan että se pomo soitti minulle illalla ja maksoi sen heti. Kannatti olla tiukkana asian suhteen.

Maanantaista en tiedä vielä.

SouthernBoogieCat

Poistin nuo aiemmat postaukseni koskien tätä palkkacasea. Nyt asia hoitui kiitos oman aktiivisuuteni ja tiukkana olemiseni sekä yhteistyö hyvän pomon Teemun kanssa ja hänen halunsa ratkaista tämä ongelma. Lopulta asia päättyi siis hyvin joten ei ole enää syytä pitää esillä firmaa koskevia juttuja. Olen nyt täysin tyytyväinen ratkaisuun ja hyvä maku lopulta asiasta jäi vaikka välillä tuntui että maksetaanko palkkaa ollenkaan. Omaksi ansiokseni on sanottava (vaikka itse sanonkin) että otin rohkeasti ja jämptisti asian esille heti enkä palkan puuttumisen huomattuani alkanut kirjoittelemaan Suomi24:seen kuinka firma ei maksa palkkoja jne. Jämptiys kannatti ja viimeisellä viestillä jossa uhkasin perintätoimistolla oli varmasti vaikutuksensa. Toki jos en olisi ollut yhtä tiukka niin ehkä he eivät olisi maksaneet ainakaan näin nopeasti.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - kesäkuu 03, 2016, 22:38:02
alkanut kirjoittelemaan Suomi24:seen

No onhan tolla forkalla sentään ihan normaaleja janareita verrattuna tänne. Tuskin niistä kukaan näpyttelee edes muoviukkoja...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 04, 2016, 00:11:30
Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - kesäkuu 03, 2016, 22:38:02
alkanut kirjoittelemaan Suomi24:seen

No onhan tolla forkalla sentään ihan normaaleja janareita verrattuna tänne. Tuskin niistä kukaan näpyttelee edes muoviukkoja...

On Suomi24:lla toki ihan fiksun oloisia kirjoittajia mutta paljon siellä on myös täyttä tuubaa (enemmän kuin monilla muilla foorumeilla) koska palsta on täysin avoin (sinne voi kirjoitella ilman rekisteröitymistä kuka tahansa) ja moderointi on olematonta. Monet tekstit paljastavat ko. kirjoittajan järjenjuoksun tai sen puutteen. Suomi24:ssa on monia erinomaisia kirjoituksia mutta sen mitä olen palstaa seurannut niin taso on erittäin kirjavaa ja monet tekstit täysin ala-arvoista kieltä ja täysin epäasiallisia. Tällä Subufoorumilla ei ole koskaan tuollaista ala-arvoista/epäasiallista tekstiä ainakaan siinä mittakaavassa mitä Suomi24:ssa. Suomi24:sta löytyy paljon hyvää juttua mutta monet täysin roskatekstit pilaavat foorumin maineen. Siellä pitäisi olla ehdottomasti rekisteröitymispakko ja tiukempi moderointi. Nykyään moderoinnissa poistetaan vaan kaikista törkeimmät jutut mutta paljon törkyä jää poistamatta. Subu Forum on huipputasokas jopa huonoimpina hetkinä verrattuna Suomi24:sen roskaan mitä sieltä jää monesti päällimmäiseksi tasokkaiden tekstien hukkuessa roskaan.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - kesäkuu 03, 2016, 21:55:13

Maanantaista en tiedä vielä.

Maanantaina 6.6 en valitettavasti pääse koska tuli tieto että sijoittajia tulee katsomaan kämppääni. Toivotaan että kaupat syntyy heti ekalla näytöllä.