• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Legendaarinen kaudenavaus 6.9.2015 - juna meni jo ilman subuilijoita.

Aloittaja AriFerra, toukokuu 26, 2015, 23:52:31

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Ihan oikeasti tulee ajatus, että haukkasittekohan liian ison palan? Mutta toivotaan, että homma hoituu eikä Hönkki joudu hoitoon tämän valtavan taakan ja vastuun takia.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2015, 11:01:15
LainaaTää on loistava foorumi, saa nauraa ihan katketakseen!

Kesis DÖSÄLLÄ Hakunilaan!

Tässä on kieltämättä tiettyjä humoristisia piirteitä, Äänetön.  :)

Odottakaa vaan, kun alan kuskata Papaa Leppävaarasta, Henkkaa Vuosaaresta, Liikkistä Jumbosta, Jakea Hakunilasta ja Kebabkin haluaa varmasti vielä turistina mukaan. Mäntsälän juna on vielä ns. kova sana.


Ehdotan tässä tapauksessa että sovimme puolueettoman paikan mihin kaikkien on helppo tulla. Tällainen paikka olisi esim. Rautatientori jonne on helppo tulla Hakunilasta, Leppävaarasta, Vuosaaresta ja Jumbosta. En tiedä missä Kebab asuu mutta Rautatientori on keskeinen paikka johon on helppo tulla melkein mistä vain.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 28, 2015, 00:09:47
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 21:09:34
Ensinnäkin: Vantaalla on loistava julkinen liikenne. Olen asunut Vantaalla yli 8 vuotta ja kertaakaan en ole joutunut pettymään julkiseen liikenteeseen.

Minä olen asunut Vantaalla 17 vuotta, ja petyin monta kertaa pahasti.  ;D

Milloin asuit Vantaalla? 70-, 80- vai 90-luvuilla? Vaiko 2000-luvun alussa josta siitäkin on jo pitkä aika? Liikennejärjestelyt kehittyvät ja siitä asti kun olen asunut Vantaalla - eli vuodesta 2007 - on kaikki toiminut täysin moitteitta: bussit ovat ajoissa, bussit ovat siistejä, ei humalaisia pahemmin, kuljettajat ystävällisiä jne. Kun toisinaan busseissa jaetaan palautelomakkeita on niihin äärimmäisen vaikeaa keksiä mitään kehitettävää kun kaikki toimii jo nyt hienosti. En kyllä ymmärrä yhtään tuota väitettä Vantaan surkeista busseista tai pettymisestä joukkoliikenteeseen. No, kaikilla on omat vaatimuksensa mutta luulen kyllä että tämä johtuu ainoastaan siitä kun viimeisestä käynnistäsi Vantaalla ja joukkoliikennekokemuksestasi siellä lienee niin kauan aikaa tai olet liian vaativa.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 28, 2015, 14:25:32
Ihan oikeasti tulee ajatus, että haukkasittekohan liian ison palan? Mutta toivotaan, että homma hoituu eikä Hönkki joudu hoitoon tämän valtavan taakan ja vastuun takia.

Uskon kaiken menevän hyvin ja Hönkin säästyvän ylimääräiseltä stressiltä. Tuossa aiemmin ehdotin hyvää tapaamispaikkaa joka ei ole kenellekään mahdottoman matkan päässä ja keskeinen paikka Helsingissä.

Killer

Tuo Rautatientori varmasti hyvä valinta. Mesullakin riittää kortilla sitä arvoa. Kokkikselle Loosesta kävelymatka.

SouthernBoogieCat

Lisäksi Rautatientorilta on helppo ajaa Kumpulan/Arabian suuntaan josta alkaa se Porvooseen päin menevä tie.

nabel

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 28, 2015, 16:57:26
Tuo Rautatientori varmasti hyvä valinta. Mesullakin riittää kortilla sitä arvoa. Kokkikselle Loosesta kävelymatka.


Minuuttibaariin treenipöytä.

AriFerra

Kehoitan vakavasti, ennenkuin lähdette tuolla porukalla stadin keskustasta Porvoon motarille, että luette Aapelin Siunattu hulluus-romaanin.

Ja jos, huom jos, koskaan pääsette perille, me saatetaan järjestää kerhotilalle yllätys johon pääsemme toteamaan: "Kyllä minä tiedän".
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

Sopiiko jos tulen Z-junalla Rautatientorille. Mahtuuko kyytiin?

:yellowcard12

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Lasse - elokuu 28, 2015, 17:38:45
Sopiiko jos tulen Z-junalla Rautatientorille. Mahtuuko kyytiin?

:yellowcard12

Käsittääkseni tämä keskustelu nyt käsittää 6.9 jälkeisiä reissuja - ei siis 6.9 koska ymmärtääkseni Hönkki ei silloin pääse. Tuolla kokoonpanolla luulisin että auto on täynnä mutta en tosin tiedä kuinka iso auto Hönkillä on. Mutta koska tämä Hönkin tarjoama kuljetus käsittänee vasta 6.9 jälkeen tulevan kuljetuksen niin kokoonpano voi muuttua moneen kertaan.

SouthernBoogieCat

#40
Lasse: 6.9 pääset minun kyydissäni (äitini ajaa) jos tulet Hakunilan S-Marketin eteen tuolloin. Tarkka aika ratkeaa hieman myöhemmin. Informoin sinua tarvittaessa.

Perustelu miksi tapaamispaikka Hakunilassa: Koska asun siellä ja äitini tulee ensin hakemaan minut ja ei halua tehdä ympäri pääkaupunkiseutua käsittäviä reissuja. Pääsemme lisäksi helposti Porvoon suuntaan vievälle tielle Hakunilasta käsin.

AriFerra

Lainaakuinka iso auto Hönkillä on

Hönkin pieni jyväjemmarimainen autohan on nyt romuna. Hieno tilaisuus ostaa yhdeksänpaikkainen pikkubussi.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

#42
Tietääkseni Hönkillä tällä hetkellä käytössä veljensä vaimon auto.

BTW, voisko joku vähän valaista mua tosta Piirijunasta. Voi toki vastata otsikon "huonojen päivien iloksi" alle. Ettei tämä otsikko mene ihan Z-riville.


-edit- lukihäiriö on painajainen! 

kesämesu

#43
Näin jarkon tänään kylillä ja juteltiin et voisin  jarkon kyydillä tulla pelailemaan ja sit vaimo hakee mut turvallisesti illalla Askolasta kotiin kun palaa Haminan suunnalta stadiin.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 28, 2015, 23:01:27
Tietääkseni Hönkillä tällä hetkellä käytössä veljensä vaimon auto.

BTW, voisko joku vähän valaista mua tosta Piirijunasta. Voi toki vastata otsikon "huonojen päivien iloksi" alle. Ettei tämä otsikko mene ihan Z-riville.


-edit- lukihäiriö on painajainen! 

Jos siellä on Lasse, Kesis, Jaakko, Kebap ja Hönkki, luulenpa että oikeampi nimitys on Pirijuna.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!