• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Vaalit Ohi!

Aloittaja Fabio, huhtikuu 20, 2015, 09:42:41

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Fabio - toukokuu 13, 2015, 10:17:37
No, helpottaa ainakin hallituksen säästötoimien läpimenoa!
Vihervasemmisto kun änkyttää oppositiosta käsin leikkauksista,
niin on helppoa näyttää sormella että "EU vaatii". Ja sitten on taas
suut supussa!  :)

Niin, kun muistetaan, että Keskusta ja Kokoomus ovat juuri ne, jotka ovat Suomen tähän tilaan ajaneet 2000-luvulla, niin hieno homma. Noissakin puolueissa oli hieman eri kaliiberin ajattelijoita vielä 90-luvulla.

Jos leikataan, niin pitäisi leikata niiltä, joilla on valmiiksi. Mitä enemmän, Pasi, haluat leikata heikoimmilta ja köyhimmiltä (leikkaukset joita kammoamasi vihervasemmisto vastustaa), sitä enemmän saat Helvetin Esikartanoita.

Tekisi hyvää työskennellä muutama vuosi aloilla, joissa palkat ovat sellaisia, että niillä ei voi elää Helsingissä. Ja avstaavasti aloilla, joissa näkee saman tien kuinka suuri merkitys jo nykyisellä lyhytnäköisellä säästöpolitiikalla on niihin, jotka eivät ole syntyneet kultalusikka suussa.

Olen pahoillani, Pasi, mutta minä näen noita asioita ja tunnen paljon ihmisiä, jotka niitä näkevät päivittäin. Kvartaalitalouden norsunluutorneissa ei näitä nähdä, ja juuri siksi SUomi on nyt ongelmissa ja tulee olemaan sitä tulevaisuudessa. Siellä ymmärretään vain tehokkuutta lukuina, eikä sitä, että todellinen tuottavuus, ja siten tehokkuuskin, syntyvät ihan muualta kuin selkänahasta ja ultratehostamisesta, jotka vastaavasti tuhoavat pitemmällä aikavälillä paljon.

Sitä Suomea, joka nousi maailman huipulle (hyvinvoinnin osalta), ollaan tuhoamassa urakalla ja porvarit ovat tässä kuskin pukilla.

Porvoon turkkilainen

Hesarin tilauksen olen lopettanut jo ajat sitten, mutta kuitenkin sitä tulee luettua joka päivä. Mielestäni kyseisen lehden pitäisi olla puolueeton menemättä oikealle tai vasemmalle, mutta tällaiset puolueelliset ja valheelliset puheenvuorot, joilla yritetään aivopestä ja sumuttaa tavallisia ihmisiä Hesarin arvovallalla, ovat pöyristyttäviä. Huvittavaa kuitenkin miten kökkö toi melkein pääkirjoitus on, kun heti otsikossa täysi virhe, eli valhe, koska eikös Etelä-Helsingissä kokoomus ollut suurin puolue. Huvittavaa myös, että edellisen hallituksen syytöksissä kokoomus jätetty kokonaan mainitsematta, vaikka nehän sitä vetivät kuskin paikalta, joten vihervasemmisto huutelut pelkkinä huutoina ovat sitä itseään. Onneksi EK:n palkkaamat kirjoittajat valtamediaan eivät ole tämän parempia. Venäjällä propagandayksikkö saa kuitenkin olla Suomelle kateellinen, koska näin hyvin kansan aivopesu ei ole sielläkään organisoitu, jossa maatamme todellakin tuhotaan urakalla:

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1431313517402



Fabio

#77
Hhha!!!..  ;D

Politiikka herättää tunteita.. Mä en edes oikein politiikkaa seuraa, mutta on
jännä huomata että istuva hallitus ei saa missään oikein kannatusta! Kukakohan
heitä oikein äänesti?!?

Miksi ihmiset päättävät jo etukäteen että tämä Hallitus tekee huonoja
päätöksiä?? Siksi että ovat "Kokoomuksesta, Keskustasta ja Persuista"?? Eihän
se mitään kerro!! Kyllä heillä on järki kädessä! Jos on hyvä leikata rikkailta he
leikkaavat, jos taas köyhiltä, he leikkaavat! He ovat varmasti 100% fiksumpia
näissä asioissa kun kukaan meistä tällä forumilla! Joku viisas joskus totesi että
kansa luulee tietävänsä mitä EU:ssa pitäisi tehdä, vaikka ei itse edes osaa hoitaa
omia raha-asioitaan! (Lasken itseni myös tähän kastiin).

Enkä minä mitään mistään leikkauksista päätä! Minullakin oli vain yksi ääni!!
Mielipiteitähän nämä vain on! ..ja jokaisella on mielipide (kuten persreikäkin)
ja se on hyvä!

Politiikka pitäisi olla hauskaa.. Ihmiset vain pitävät omia puoliaan. Eiköhän siellä
hallituksessa nyt ole suurimman osan mielestä parhaat jampat asialla.. Ja mitä
muuta voimme demokratialta vaatia.. Jos siellä olisi Vihreät mukana, he kuuluisivat
sinne! Suomessa on paljon kansaa joka uskoo siihen että tämä hallitus osaa hommansa
ja minä luotan siihen myös!! Toivotaan että tekevät hyviä päätöksiä koko suomen
kannalta!! Jos tukevat yrityksiä, se on tärkeää!!.. Jos taas humalaisia.. Kai sekin on
(ainakin humalaisille) tärkeää! :)

Tuo alkoholisoituminen ja tuet on hankala asia.. Mun kaveri ainakin juo sitä enemmän
mitä enemmän saa tukia!
:) Hänelle siis lääke alkoholismiin olisikin ehkä VÄHEMMÄN
tukia.. :D

Ja tosta palkasta.. Työskentelin Mannerheimintien Sportiassa kun ostin (ihan omalla velalla)
ekan asuntoni Töölöstä! :D Ei tarvi olla kova palkka jos on liikkeellä oikeaan aikaan..

t.Pasi

Killer

Lainaus käyttäjältä: Fabio - toukokuu 13, 2015, 13:58:07
Hhha!!!..  ;D
Politiikka herättää tunteita.. Mä en edes oikein politiikkaa seuraa

En olis millään arvannut!!!

Fabio

#79
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 13, 2015, 14:13:07
Lainaus käyttäjältä: Fabio - toukokuu 13, 2015, 13:58:07
Hhha!!!..  ;D
Politiikka herättää tunteita.. Mä en edes oikein politiikkaa seuraa

En olis millään arvannut!!!

Hahah!!  ;D Niin, tarkoitin että en ole mikään "politiikan asiantuntija".. Aivan kuten on harva muukaan ´
tämän foorumin kirjoittelijoista! :D Eiköhän tämä "laadukas" väittely ole "tyhjien kattiloiden kolinaa"
..Minä ainakin tunnustan olevani politiikan suhteen aika pönttö! En todellakaan osaa sanoa mitä Hallituksen
kannattaa oikeasti nyt tehdä!! Mutta hauskaa siitä on keskustella!!

Monet ihmettelevät kun puolustan "Rikkaita" ja minä ihmettelen kun monet puolustavat "alkoholisteja"!!
On hyvä että on erimielisyyksiä! Tulee väriä keskusteluun! :D

t.Pasi


Fabio

Ulkomaalaisille opiskelijoille lukukausimaksut!! Nice! Tästä ei ainakaan kukaan ole eri mieltä!
Tämä on ollut epäkohta jota kaikki on ihmetellyt!! Sponssataan laadukas koulutus ja sitten porukka lähtee ulkomaille töihin! Suomi jää nuolemaan näppejään!
Kiitos SSS-Miehet!

Epis

LainaaEU:n ja Yhdysvaltojen kauppa- ja investointikumppanuussopimuksen solmiminen on tärkeä tavoite.
TTIP-sopimus ei sitten niin hyvä juttu olekaan..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Epis

Lainaus käyttäjältä: Fabio - toukokuu 13, 2015, 13:58:07Tuo alkoholisoituminen ja tuet on hankala asia.. Mun kaveri ainakin juo sitä enemmän
mitä enemmän saa tukia!
:)
https://www.youtube.com/watch?v=sBpbhXsTrTg
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Porvoon turkkilainen

Saako Toimi Kankaanniemelle nauraa? 90-luvulla oli kieltämässä seksilinjat kunniallisena kristillisdemokraattina. Nykyään arvomaailma vaihtunut persuihin ja oivaltanut naamakirjan mahdollisuudet. SSS-joukon todellinen ässä. Onneksi ei kuitenkaan viina maistu. Kokoomuksella Kanerva, niin jännitän kuka on keskustan todellinen setämies. Tule esiin pian  ;D

Fabio

Oletteko tyytyväisiä Ministerijakoon ja säästön kohteisiin?

Itseäni tietysti (aivan kuten monia muitakin) harmittaa
tuo asuntolainan korkojen vähennysoikeuden poisto (nopeu-
tettuna). Mutta onhan se ollutkin aikamoista herkkua pitkään..
Pitää vaan hyväksyä tämäkin.  :)

Soinista ulkoministeri! Sitä ei moni osannut arvata. Oliko
sitten syynä se että Niinistö ei halunnut Stubbia sille paikalle?
(näin ainakin huhuttiin).

T.Pasi

Porvoon turkkilainen

Tupakkaveron kiristys harmittaa myötätunnosta niitä kohtaan, jotka tupakoivat. Harvoja paheita, joita en kuitenkaan itse harrasta. Enää en uskalla mennä rauhallisesti pussikaljottelemaan mukavan kirjan kanssa Espoon parhaille saarille, jossa "äveriäs" kaverini omistaa mökin. Eli laittomasti en siellä oleskele, mutta pelkään niin paljon, että jatkossa kieltäydyn kevät tai kesäpäivän kutsuista. Monen SSS-kannattajan lempilehdestä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052619755549_uu.shtml

Porvoon turkkilainen

Eiköhän Soinista tullut ulkoministeri sen takia, jotta hän ei sotke tärkeää tehtävää, kun ruvetaan julkisia palveluita leikkaamaan oikein kunnolla. Stubb on valtiovarainministerinä siihen oiva mies, vaikka kyseinen tehtävä menee yleensä vaaleissa hopeasijoituksen saavuttaneelle puolueelle. Varmasti Soinia harmitti, mutta nyt on seestynyt mies kyseessä. Takapajulan kannattaja ulkoministeriniä ei millään tavalla yllätä, kun näitä viime aikojen tapahtumia on seuraillut. Ässien ässä lahkojohtaja. Sunnuntai pakollinen kirkkopäivä kaikille sakon uhalla. Tulee tuloja.

Epis

Korkovähennys pienenee 10% aikaisemman 5% sijaan ja on neljän vuoden päästä (2019) enää 25%, kun oli 100% vielä neljä vuotta sitten (2011). Onneksi ketään ei nyt harmita, kun korot ovat pakkasella ja omistusasumista ei (vielä?) veroteta..

En tiedä vaihtoivatko Soini ja Stubbelo salkkuja, koska a) Soini olisi VM:nä torpata avustuspaketit vai b) ettei Soini joudu puheittensa vastaisesti myöntämään paketteja.. Niin tai näin, NATO myönteisyyttää löytyy molemmilta ja sen osalta vaikuttaa huonolta.. Tosin isäntämaasopimus jo myi maan resurssit NATOn käyttöön..

Eipä jäänyt oikeastaan mitään positiivista vielä korvan taakse..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

Soinihan tietysti vaati saada tuon salkun. Vain ja ainoastaan siitä syystä, että pääsee reissaamaan ja samalla katsomaan muutakin futista kuin Millwallia.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Tyydyn osoittamaan mielipiteeni kiroilemalla

Voi Sanni Grahn-Laasonen