• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

VEIKKAUSLIIGA

Aloittaja Killer, maaliskuu 02, 2015, 10:31:20

« edellinen - seuraava »

nabel

Kovin perinteistä on suomessa se että on niin paljon sponsoreita ettei meinaa paitoihin mahtua. ;)


Killer



Killer

Liigan hallitus kokoustaa tänään iltapäivällä, eli sitten saadaan  jotain lisätietoa.

Kesällä sitten kaikki katsomoihin - kun ei mitkään EM-kisat paina päälle.


Killer


Killer

Keskiviikon Veikkausliigan ekalla kierroksella norski valmentajien kohtaaminen Bolt Arenalla, ottelussa HIFK - KuPS.

https://yle.fi/urheilu/3-11418719

Killer

Jalkapallo | HIFK avaa neljä katsomoa eikä maksimoi yleisömäärää: "Jotkut seurat ottavat joka toisen paikan käyttöön, me otetaan korkeintaan joka kolmas": https://www.hs.fi/urheilu/art-2000006557663.html?share=0b89d8d0b1685c1b4fff037456116547

Porvoon turkkilainen


Porvoon turkkilainen

Myönteinen asia alkavalle kaudelle on, että siellä on paljon perinteisiä seuroja. Liiga on aito ihan koko eurooppalaisella tasolla, ja interin kaltsiset oligarkkien pyörittämät muoviseurat ovat vähemmistössä

Killer

Håkansin Inter toki oma lukunsa, muttei perinteinen KuPS elossa säilyisi ilman Ari Lahden fyrkkaa + joka paikassa suhmurointia. Ehkä savon murteeseen ei 'oligarki' istu, mutta juuri samasta siellä kierouden sydänmaillakin on kyse.

Kiina-britin hilloilla erinomainen tekohengittävä vaikutus. Ja kaikkihan loppuu aikanaan... Perusasia pysyy #EnGångAlltid

SouthernBoogieCat

Veikkausliiga on selkeästi nostanut profiiliaan viimevuosina. Jossain oli että joidenkin joukkueiden yleisökeskiarvot pärjäävät parhaimmillaan jo jääkiekon Liigan yleisökeskiarvoille. Huuhkajien tämänhetkinen buumi ei ainakaan heikennä Veikkausliigan mahdollisuuksia kilpailla yleisöstä. Pelillinen taso on sitten eri juttu joka sekin pitää olla kunnossa eikä pelkästään Huuhkaja-hype riitä pidemmän päälle tuomaan yleisöä jos peli ei ole riittävän tasokasta sekä suomalaisia tähtiä tarvitaan liigaan. Toivotaan parasta. Myös tottakai Stadin derbyt ovat ehdoton menestystekijä Veikkausliigan vetovoimassa median ja yleisön suuntaan.

FF2:a eräs nimimerkki on tehnyt ansiokasta työtä PESin Veikkausliigan option filejen osalta. Sekin on osoitus Veikkausliigan kasvavasta vetovoimasta että konsolifutiksen puolellakin harrastajat pelaavat Veikkausliigaa eivätkä pelkästään huippuliigoja. Itse en ole perehtynyt option fileihin sen tarkemmin. Jonkun yritin viime PESiin ladata mutta en onnistunut. Editointia olen itse jonkun verran tehnyt mutta en mitenkään merkittävästi. Lähinnä retrojoukkuepuolella. Voisi kyllä ehkä kokeilla tämän FF2:n jäsenen option filen latausta joskus ja katsoa millaisen on saanut aikaan. Kuuleman mukaan erinomaista työtä on ollut ja perusteellista.

Subussakin Viekkausliiga on sen perusteella mitä olen seurannut ollut kovassa kurssissa. Myös Helsingin piirin mestaruudesta näyttää olleen pelattu.

Epis

Stadin Derby kiinnostaa jatkossakin, vaikken kumpaakaan seuraa fanita.. Perus sarjapeli yhden ottelun kokemuksella ei niinkään..
Aikaisemmin mainitsinkin, että Derbyssäkin suurimman sisällön toivat päätyjen toiminta ja tässä voisi olla se porkkana, jolla katsomoon saisi haalittua lisää ihmisiä, sillä lippujen hinnat eivät ainakaan päätä huimanneet..
Tietty tuntuu hassulta ja varmasti myös organisoinnin kannalta haastavalta saada kannattajapääty viihdyttämään yleisöä itse jalkapallon ohella (tai jopa sijaan)..

Positiivista toki sekin, että jos ollaan noustu niistä takavuosien uutisoiduista ~300 katsojan keskiarvoista roimasti ylöspäin!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Eilen peli ohi jo vartissa.
Siitäkin huolimatta upea fiilis palata intohimon pariin!  :flame

IS: HIFK:n parasta antia oli numeron 12:n eli fanien taukoamaton kannustus.