• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Stadin derbyt

Aloittaja Killer, helmikuu 04, 2015, 16:34:44

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Kyllä se tasoero tässä kevään aikana kaventuu, kun Muurisen hymy saa houkuteltu Miklun punanuttujen riveihin. Silloin maaliverkot repeävät ja HIFK:n fanit hymyilevät.

AriFerra

S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Myös tunnetasolla HJK jäi auttamatta IFK:lle. HJK:n pelaajat jäivät alakynteen samalla volyymilla kuin kannattajat hävisivät oman mittelönsä.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - huhtikuu 17, 2019, 15:40:51
.... Stadin derby on tiedossa tiistaina...

Olitko paikalla? Jos 'K', niin mitä pidit?

SouthernBoogieCat

#49
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 24, 2019, 18:40:56
Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - huhtikuu 17, 2019, 15:40:51
.... Stadin derby on tiedossa tiistaina...

Olitko paikalla? Jos 'K', niin mitä pidit?
Tarkoitus oli olla paikalla mutta viimeisillä hetkillä huomasin että yksi kitaraefektilaiteklinikka oli samaan aikaan johon olin ostanut lipun joten valinta oli helppo kumpaan menen. Muistin kun varasin ilmaisliput Stadin derbyyn että tuo klinikka olisi ollut aiemmin päivällä jolloin olisin päässyt molempiin. Valitettavasti HJK-HIFK jäi sitten mutta luin että oli hieno ottelu. Täytyy koettaa päästä seuraavaan. Olen kuitenkin paikanpäällä kokenut Stadin derbyn tunnelman joka taisi olla siinä ekassa derbyssä kaudella jota edeltävällä kaudella HIFK oli noussut pitkän tauon jälkeen pääsarjaan. Olin tuossa pelissä isäni kanssa joka 1950- ja 1960-luvulla oli ollut Vepsun kotipeleissä HIFKta vastaan.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epis - kesäkuu 30, 2019, 19:53:34
Nyt on liput Stadin derbyyn hommattu itselle ja muksuille ja tietysti läheltä pohjoispäätyä (heti Sanien Kingien* katsomon vierestä)..
Toivottavasti tunnelma on katossa, kuten ennakkoon voisi kuvitella :flame

Hienoa!
Olette ainakin äänekkäämmän päädyn lähellä.

(* Lienee kyse Snadeista Kingeistä...)

Mitens Lahi? Saapuuko AriF Derbyyn?
Entä Gav; huippuilmaislippumies?

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - heinäkuu 01, 2019, 12:39:26
Lainaus käyttäjältä: Epis - kesäkuu 30, 2019, 19:53:34
Nyt on liput Stadin derbyyn hommattu itselle ja muksuille ja tietysti läheltä pohjoispäätyä (heti Sanien Kingien* katsomon vierestä)..
Toivottavasti tunnelma on katossa, kuten ennakkoon voisi kuvitella :flame

Hienoa!
Olette ainakin äänekkäämmän päädyn lähellä.

(* Lienee kyse Snadeista Kingeistä...)

Mitens Lahi? Saapuuko AriF Derbyyn?
Entä Gav; huippuilmaislippumies?


Ei ole ilmaislippuja tullut ainakaan vielä yhdistykseltä jakoon joten väliin jäänee. Toki jos yhdistykseltä tulee tekstari nyt alkuviikosta että torstaille olisi lippuja jaossa niin kyllä sitten olen menossa.

Hönkki

Oulunkylän K-raudassa saa erityisen hyvää palvelua, jos kävelee sisään HJK-paita päällä. Testasin.

(HJK:n toimihenkilönä minulla tietysti on HJK-paita)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 01, 2019, 13:54:48
Oulunkylän K-raudassa saa erityisen hyvää palvelua, jos kävelee sisään HJK-paita päällä. Testasin.

(HJK:n toimihenkilönä minulla tietysti on HJK-paita)

hjk-subbuteo otaksun.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - heinäkuu 01, 2019, 13:14:12
Hienoa, että olet lipun homannut  :hands kotimaista futista kannattaa tukea aina

Oletko tulossa tukemaan?

Porvoon turkkilainen

En ole tulossa. Lauantaina Honda vs kups jonne menen

Epis

Tjaa niin täällä olikin oma topikki derbyille..

Nyt on koettu ja tunnelma jopa ylittikin ajoittain odotukset, kiitos siitä molemmille päädyille..
Saatoin bongata Majurinkin (suht keskellä, about 4./5. rivi?) tai sitten vain 'look-a-liken'..

Yllättäviksi tai "yllättäviksi" asioiksi voisi listata 1. soihdut/savut 2. IFK:n pääty piti ääntä ja loi tunnelmaa KOKO ottelun ajan ja vielä sen jälkeenkin (harvinaista kotimaisessa urheilussa?) 3. HJK:n päädystä kuului myös ääntä odotettua enemmän

Itse peli taasen ei ollut niin mukaansa tempaavaa, joten varmaankin päätyjen huutelua ja toimintaa tuli seurattua enemmän.. nopealla mutulla heittäisin 70/30 arvion.. Viihdyttävintä olivat kaiketi maalit ja pelaajien käsirysyt.. Taisivat muksutkin tykätä, tai no.. ainakin toinen ja kuulemma varsinkin päätyjen välisestä jännitteestä ym toiminnasta edelliseen HJK-SJK peliin verrattuna.. Ehkä myös seuraavaan derbyyn ;D
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Mukava kuulla Epiksen tunnelmia taistosta.

Oikein bongattu   ;D

Biisi on alkuperäisesti John Denverin "Annie's Song", mihin tämä hyvä myös päättää:

https://youtu.be/C21G2OkHEYo


nabel

Kertsilläkin seurattiin Ruutu+ kautta, analysoitiin tiukasti ja nähtiin parit maalitkin muttei Majuria.  :nooo

EDIT. Eniten kyllä puhutiin Pepe J:n selostuskyvyistä ja siviiliasioista.