• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kesäkisat 2015

Aloittaja miku, tammikuu 20, 2015, 08:11:21

« edellinen - seuraava »

miku

Sitten niin? Josko tästä pidetään kuitenkin kiinni vaikka pelitouhut hyytyy. Ideoita? Heinolassa ois hyvä vihdoin järkätä jos vaan mie tai Purtsi saadaan talo(t) tyhjennettyä. Mun ikuisuusidea myös on se Pärnun reissu mutta taitaa vaatia turhan monta päivää..

Meinaan myös ehdottaa uuden jäsenen kastamista seuraan. Näytöt takuulla riittää.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Heinäkuu lomaillaan joten onnistunee. Eikä tartte pelailla sitä supputeopeliä jos ei fiilistä  ;D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

Pappila on  vapaana heinäkuussa viikot 28 ja 29, sekä arkipäivät että viikonloput, jos Sysmään halutaan mennä.

Eli jos  arkena mennään, niinku tapana on ollu,  ni 6.-10.7 tai 13.-17.7 välisenä aikana se ois meitin käytössä.

Mulle kävis toi 29 paremmin, totennäköisyys siihen että oon lomalla on suurempi.

Mites muut, kumpi ajankohta ois parempi? Vai onks muit ideoit?

Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Mulla tuskin kesällä yhtään lomaa eli en osaa tällä hetkellä sanoa tohon juuri mitään.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Mulle parempi toi 28 mut järjestynee jotenkin myös seuraavana...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

Tää pitää sit joka jepen osata tarpeen vaatiessa:

https://www.youtube.com/watch?v=Ywu-EKKKbPw

Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Purtsi

vko 29 on varattu eli vko 28 on ainoo mahtollisuus mennä sysmään.

järvisen liikenne kuljettaa.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Pitäiskö Blumelille kilauttaa josko viimein natsaisi aikataulut ja kunniajäsen pääsisi mukaan. Siinä tapauksessa pitää toki hankkia sahtia ja pontikkaa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: miku - helmikuu 18, 2015, 08:47:17
Pitäiskö Blumelille kilauttaa josko viimein natsaisi aikataulut ja kunniajäsen pääsisi mukaan. Siinä tapauksessa pitää toki hankkia sahtia ja pontikkaa.

Pitäis.

Sahtia ja kovaa ponua
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Purtsi

nyt on niin että toi pappila on varattu koko heinäkuun eli jotain muuta pitäis keksiä...
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Eiköhän me jotain keksitä. Onko se heinäkuu lyöty lukkoon ajankohdaltaan? Meillä ois tilaa telmiä mutta muutetaan pois täältä kesäkuun lopulla eli jos ajankohta natsais vaikka touko-kesäkuulle niin ois sauma pitää karkelot täällä?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi


Äkkiseltään katottuna väleillä 1.-7.5, 21.-26.5 ja 10.-16.6 kävis mulle.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.