• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

KINGI!

Aloittaja Fabio, tammikuu 12, 2015, 11:08:41

« edellinen - seuraava »

miku

Kotimaisten viihdeohjelmien suurkuluttajana tuon Kingin kohderyhmähän on ihan selkeästi alakouluikäisistä varhaisiin teineihin osuva ryhmä. Heille varmaan putoaa huonosti lauletut huumoribiisit - tosin huumorimusikin maassahan tässä asustellaan. Ekaa jaksoa en jaksanut katsoa edes kokonaan, mutta tokassa jaksossa oli kyllä omalle huonolle huumorille hetkensä. Biisit jätin omaan arvoonsa, mutta vaikkapa sketsi missä käännettiin suomalaisia sanontoja englanniksi oli toimiva. Noilla on tullut joskus leikiteltyä itsekin että mitenkäs reissussa selittäisi uudelle puolalaiselle tutulle tämänkin suomalaisen vitsin "koko kokkoko kokoonko jne."

1001 Rikua sitä vastoin nauratti ainakin mua.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: SUFC - tammikuu 20, 2015, 00:07:19
Lainaus käyttäjältä: Fabio - tammikuu 19, 2015, 14:03:43
Kattoko kukaan Kingiä?

Aika hauskaa läppää taas! Ja nyt ovat varmasti "mielensä pahoittajat"
tyytyväisiä kun ei ollut mitään "liian rohkeaa" vitsailua mukana..

No tiedän että kaikki eivät tykkää, mutta rehellisesti täytyy sanoa että
olen yllättynyt miten paljon suoranaista vihaa ihmiset suoltavat nettiin
tuosta ohjelmasta! Eikö se riitä että ei tykkää?!?

Hipun Starbucks-biisi oli tiukka! Ja Hokijätkän "single ladies"! :)

T:Kingi Fani nro 1


Katsoin, enkä naurahtanut kertaakaan.. Itse asiassa pahoitin mieleni Spede imitaatiossa, joka mielestäni enemmänkin pilkkasi Pasasta tai sitten imitaatio vain oli paskaa.. Spedet tuomareina vain lisäsi huonoutta.. Pisteenä iin päälle omaan makuuni mauton ja todella huonosti toteutettu läppä isoisän kuolemasta..

Kokonaisuus on mukahauskaa paskaa, huonosti toteutettua ja katsojaa aliarvioivaa roskaa.. Itse en aio tuhlata tälle aikaani, muut tehköön omat päätöksensä..

Lainaus käyttäjältä: Paleface
Liikaa spedei, mul on ikävä Pasasta

Kaitsun tuntien en ole nyt varma onko tämä vitsiä? Vitsaileeko Kaitsu "mielensä pahoittajille" vai pahoittiko oikeasti mielensä?

t.Pasi

Epis

Lainaus käyttäjältä: Fabio - tammikuu 20, 2015, 09:57:37
Kaitsun tuntien en ole nyt varma onko tämä vitsiä? Vitsaileeko Kaitsu "mielensä pahoittajille" vai pahoittiko oikeasti mielensä?

t.Pasi
Yritin kyllä rehellisesti kuvata mielipiteitäni ja tuntemuksiani ohjelmaan liittyen.. Veikkaan epäilysi kumpuavan enemmänkin ristiriitaisen näkemyksen aiheuttavasta epäuskosta, kuin itse tekstistäni.. Mutta niin tai näin, totesin puolisolleni, että kanava olisi vaihtunut kesken ohjelman eikä laitteistamme katsottaisi enää sekuntiakaan Kingiä minun toimestani..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Epis

Lainaus käyttäjältä: miku - tammikuu 20, 2015, 08:23:33
Kotimaisten viihdeohjelmien suurkuluttajana tuon Kingin kohderyhmähän on ihan selkeästi alakouluikäisistä varhaisiin teineihin osuva ryhmä. Heille varmaan putoaa huonosti lauletut huumoribiisit - tosin huumorimusikin maassahan tässä asustellaan. Ekaa jaksoa en jaksanut katsoa edes kokonaan, mutta tokassa jaksossa oli kyllä omalle huonolle huumorille hetkensä. Biisit jätin omaan arvoonsa, mutta vaikkapa sketsi missä käännettiin suomalaisia sanontoja englanniksi oli toimiva. Noilla on tullut joskus leikiteltyä itsekin että mitenkäs reissussa selittäisi uudelle puolalaiselle tutulle tämänkin suomalaisen vitsin "koko kokkoko kokoonko jne."

1001 Rikua sitä vastoin nauratti ainakin mua.
Rikun ohjelmaa en ole ehtinyt seurata..

Kyllähän Kingissä on lahjakkuutta ja osaamista huumorin osalta ja tästä syystä jopa odottaisikin parempaa kokonaisuutta. Nyt mennään todella ennalta arvattavilla puujaloilla ja ohjelma tuntuu puhuttavan vain negatiivisten juttujensa osalta. Ajoittain esiintyvät nokkeluudet ja hyvät jutut eivät omalla kohdallani paljon auttaneet, kun yleisfiilis on ehtinyt latistua. Noh, meitin alakoululaiset tykkää :)
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Huumorintajua on erilaista. Joku tykkää, joku ei, ja sehän on jokaisen oma asia.

Se mitä en ihan täysin ymmärrä, on että miksi ei saisi pahoittaa mieltään ja ilmaista sitä yhtä lailla kuin ilmaisee pitävänsä jostakin? En ole noita nettikommentteja lukenut, mutta tuohan on vaion kritiikkiä, samoin kuin positiivinen palaute. Onko tässä joku lähtökohtainen sarasvuolainen pelko negatiivista kohtaan. Että ei saisi sanoa mitään, jos ei ole hyvää sanottavaa. Tottakai olisi suotavaa, että olisi aina perustelut mukana, mutta eihän niitä ole positiivisessakaan palautteessa yleensä ("tää on hyvä, koska siinä on toi hauska juttu" ei ole perustelu).

Fabio

#35
Vesa on oikeassa siinä että huumorintajua on monenlaista. Joku naurattaa toista ja toista
taas ei.. Se on minustakin Ok! Enkä minäkään joka vitsille nauranut, Mutta..

Itse ihmettelen että mikä ihme Kingissä niin pahasti ärsyttää että ihmiset ovat vihaisia siitä
"miten paskaa" viihdettä em. ohjelma on. Ärsyttääkö siinä se että ohjelma on suosittu?
(vrt. Cheek). Mikä saa ihmiset toistelemaan: "Minä en ainakaan nauranut kertaakaan!"?
Mun kaveri haukkui ohjelman lauluja epävireisiksi! Sehän kertoo jo siitä ettei tyyppi edes
ymmärrä että kyseessä on parodia lauluohjelmista! (ps. tämä kaveri yrittää breikata läpi
artistina!).

Mistä tämä raivo nousee?!?

Minusta ihmiset ovat nykyään niin negatiivisia että ei ole pelkoa siitä että mainitsemasi
"pelko negatiivisuutta kohtaan" valloittaisi koko maata. Kuulostaa melkein siltä että pelkoa
positiivisuutta kohtaan on enemmän ilmassa. Tämä on ymmärrettävää, varsinkin näin laman
aikana, mutta vastaan pitäisi silti yrittää pistää.. Huumorilla voi olla jopa helpottava vaikutus
vaikeina aikoina. Joku muistanee Hardwikin "nyhjää tyhjästä" ohjelman. Sitä esitettiin juuri
90-luvun laman kovimpina vuosina ja olen ymmärtänyt että sen suosio perustui paljolti siihen
että ihmiset halusivat nauraa kun oli muuten tiukkaa.. Tänä päivänä tuntuu että "mailaa puris-
tetaan" vähän liikaa..  

En peräänkuuluta mitään "hippimeininkiä" mutta ihmettelen näitä äärimmäisiä tunteen-
purkauksia mitä joku viihdeohjelma voi saada aikaan ihmisissä. Tietysti nettiaikana korostuu
tämä "yhteisöllisyys" ja "kasvottomuus" kun ihmiset "kilpaa menettävät hermonsa" jostain
noin typerästä.. En ainakaan minä toivo että huumoria alettaisiin suomessa sensuroimaan!

Lainaan vielä lempiartistiani: "Heikot ihmiset vihaa sitä mitä ne ei voi ymmärtää" Cheek (Vihaajat
Vihaa).

T:Pasi

ps. Sen takia Kaitsun kirjoitusta ihmettelin, että olisin aivan yhtä hyvin voinut kuvitella Kaitsun
kirjoittavan: "Ihan sairaan hauska juttu se isoisän kuolema-sketsi!". Olen saanut Kaitsusta kaverina
hauskan ja rennon kuvan..  

ps2. Metro-lehdessä joku pilkkasi vihaisena Myyntimies Jethroa.. Mainitsi Jethron kiroilevan liikaa
ja pilkaavan jopa omaa vaimoaan. Haloo! Mitä Jehtro olisi ilman kiroilua tai vaimonsa "pilkaamista"?!?
"Heikot ihmiset vihaa sitä mitä ne ei voi ymmärtää"..


Epis

Enpä lähde muiden mielipiteitä arvailemaan tai selittelemään, mutta kuten kirjoitin omista mietteistäni, niin ohjelman potentiaalin huomioiden sisältö on jäänyt todella kauas odotuksista. Omiin odotuksiin pettymistä en silti kuvaile raivoksi. Samainen pettymys edesauttoi siinä, ettei ohjelman huumoritarjonta onnistunut huvittamaan eikä viihdyttämään tarpeeksi.

Mietin tässä, että rinnastatko itseäsi viihdyttävien asioiden kritisoimisen negatiivisuudeksi vai liitätkö oikean elämän kokemuksia osaksi tätä keskustelua? Omalla kohdallani voin kyllä rehellisesti todeta nauravani kunnolla ihan päivittäin ja vitsailevani (totuttuun tapaan) lähes kaikesta mahdollisesta. Vaikka ympärilläni on vain "taviksia", niin heidän huumorinsa kyllä saa minussa aikaan positiivisia reaktiota, joihin viihdealan ammattilaiset eivät siihen tarkoitetulla ohjelmallaan pystyneetkään. Voinet ajatella asiaa niin, että lempiartistisi on tehnyt useita lauluja, mutta toisista pidät enemmän kuin toisista, vaikka kyseisellä henkilöllä on ollut täysin samat nuotit ja kirjaimet musiikin ja sanojen muodostamiseen. Tai niin, että vaikka itsekin kuuntelen räppiä, niin joidenkin artistien kohdalla vaihdan radiokanavaa (cd:tä kuunnellessa tätä ongelmaa ei edes esiinny).

Makuasioitahan nämä vain ovat..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

Joo. Hyvä vastaus Kaitsulta.

Väistyn pohtimaan, mistä kumpuaa tämä ärsytys negatiivisuutta
kohtaan. Elämme "nettiaikaa" ja on kai turha elätellä toivoa siitä
että ihmiset alkaisivat kirjoittelemaan mielipiteensä nettiin "omina
itsenään".. Niin kuin asiat esittäisivät oikeassa elämässä tuntemat-
tomille.

Tämä on isompi asia. Harmittaa se että ihmiset tulevat "aivopestyiksi"
näiden nettikeskustelujen perusteella. "Joo, kyllä minäkin vähän
saatanasti raivostuin kun sitä suomenlippua raiskattiin!!" (vaikka en
kyllä ohjelmaa nähnyt).

Kingi on Paras!

t.Pasi

Hönkki

Miksi pitää katsoa Kingiä jos se on huono ? Kingi on tehty sellaiseksi, että se herättää jyrkkiä mielipiteitä puolesta tai vastaan ja silloin siitä puhutaan. Ja kun kerran puhutaan, niin
sitten nekin, jotka eivät siitä pidä, katsovat sitä jotta tietäisivät kuinka paska se taas olikaan. Ite oon kattonu pätkiä sieltä täältä ja kyllä biittihuulinen ahvenanmaalainen pisti aavistuksen hymyilyttämään. Pelkään vaan että ideat loppuvat kesken.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 20, 2015, 15:17:46
Miksi pitää katsoa Kingiä jos se on huono ? Kingi on tehty sellaiseksi, että se herättää jyrkkiä mielipiteitä puolesta tai vastaan ja silloin siitä puhutaan. Ja kun kerran puhutaan, niin
sitten nekin, jotka eivät siitä pidä, katsovat sitä jotta tietäisivät kuinka paska se taas olikaan. Ite oon kattonu pätkiä sieltä täältä ja kyllä biittihuulinen ahvenanmaalainen pisti aavistuksen hymyilyttämään. Pelkään vaan että ideat loppuvat kesken.

TOVE HANSSON.. Classic!!!  ;D ;D

Musta nerokasta huumoria on Jani Pesonen!! Naiset ei ees tajua että tällä
"unelmien koti-isällä" nauretaan nimenomaan naisille!!  ;D ;D

Ja onhan se pakko myöntää että homppeli "hokijätkä" naurattaa!! Musta
hyvä idea varsinkin kaikkien "tasa-arvokeskustelujen" ja Tami Tammisen
homojuttujen jälkeen!

Ja Hippu Kyllberg on todella kova Pissis!! Varmaan joka ylä-asteella tälle
tyypille repeillään huolella! Starbucks-laulu oli myös tiukka!

Mannehahmo Tsiisus on musta hyvin tehty! Naisen esittämänä 19v silopos-
kinen mannepoika leveine hymyineen on valloittava!

t.Kingi fani

Fabio

Toinenkin loistava tv-formaatti:

Onko kukaan kattonu Ensitreffit alttarilla?

Loistava sarja! Jännä nähdä miten rohkeita ja heittäytyviä
tyyppejä löytyy.. Ja miten ihmisten välittäminen ja rakkaus
voi rakentua myös "supernopeasti"!..mutta kestääkö onni?!?
Suosittelen!

t.Pasi

Porvoon turkkilainen


Fabio

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - tammikuu 21, 2015, 10:48:43
Huomenna arkistossa klo 21. Suosittelen:

https://www.youtube.com/watch?v=ZqbJHbP61PY

WOW! Toi näyttää oikeesti kovalta! Ja näköjään IMDB arviokin 7,8!! Pitää tsekata joskus
(Löytyy näköjään kokonaan You Tubesta..)

t.Pasi