• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Mietintämyssy

Aloittaja Killer, lokakuu 21, 2014, 16:20:22

« edellinen - seuraava »

Epis

Mun puolesta voidaan ja kattelen jotain hassuja hymppäreitä lisää vaikka viikonloppuna tulospimennon aikana..  :centers2
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Pupen mahdollisesta kaksoiskansalaisuudesta oli torstaiseurassa puhetta. Meillä on rajat auki; kunhan ei lähentele meidän pikkupalloja, eikä koko ajan vittuile kaikille.

Puppe, tervetuloa joku torstai tyyppaamaan. Eka satsi on aina ilmainen.

Kokoonpanovastaavana toimii Kokkeli.

Killer

Alkais olla ekan jo perinteisen KKK (Kuse Kundi Kokoonpanoilles) Cupin aika.

Mä alan samantien maalata! (Seinänaapurilta pöllimääni tsygää).

Oikein hyvää viikonloppua. Olkoon Tallinna tautivapaa.

nabel

Kohta saattaa kipinöidä parisuhteet liekkeihin kun ensi viikolla asennetaan verka soittoruokalaan.

Killer

Lainaus käyttäjältä: nabel - helmikuu 12, 2016, 17:05:03
Kohta saattaa kipinöidä parisuhteet liekkeihin kun ensi viikolla asennetaan verka soittoruokalaan.
Toi on LOISTAVA homma.

Voi vihdoin sanoa perjantaina gimmalleen:
Kulta,voitais mennä yhdessä parille Ki....än. Hän vastaa isoin riemurinnoin, jooo IHANA idea! Vihdoinkin yhteistä laatuaikaa..Perillä baarissa. Kappas vain, täällähän on tuttuja..... ja subukenttä!?WTF?!? Ihmeiden aika ei ole ohi!. Mut ethän sä höpöliini voi pelata muiden jengeillä, oot aina saanonu nii..[/i] Nabe (kuviteltu nimi) alkaa kaivaa nessuja repustaan... Johan nyt jotakin!!! Mulla ei ole tampaxeja mun vuotavaan nenään, mutta torstailta tänne on AIVAN VAHINGOSSA jääny mun subujengit!! Kai se on sit pakko pari peliä pelata. Pamela, eikai se sua haittaa...huikkaa jo tyhjenneeseen pöytään. Paskat, noitaha riittää. Mut ryypätä ja pelata saa niin harvoin, ja vähä...Huutaa kentän ääressä horjuville frendeille: KUNDIT! Mä laitan panokseks tän mun tuopin vierestä löytyneen sormuksen....

Täytynee hommata gimma, ja lopettaa 7v kestäny pelleily  ;).

nabel


Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 12, 2016, 16:19:10
Ja Epis, lisää  :center :molotov :centers1 :redcard16 :näitä, ja sassiin.  :molotov :molotov :up

Nyt on pari kourallista lisätty.. Toiveita saa esittää, jos joku tietty puuttuu..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - helmikuu 12, 2016, 21:09:22
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 12, 2016, 16:19:10
Ja Epis, lisää  :center :molotov :centers1 :redcard16 :näitä, ja sassiin.  :molotov :molotov :up

Nyt on pari kourallista lisätty.. Toiveita saa esittää, jos joku tietty puuttuu..

Kiitos!  :champ :buds :respect

Puppe

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 12, 2016, 16:33:27
Pupen mahdollisesta kaksoiskansalaisuudesta oli torstaiseurassa puhetta. Meillä on rajat auki; kunhan ei lähentele meidän pikkupalloja, eikä koko ajan vittuile kaikille.

Puppe, tervetuloa joku torstai tyyppaamaan. Eka satsi on aina ilmainen.

Kokoonpanovastaavana toimii Kokkeli.


Kiitos kyllä tulen joku kerta. Saa nähdä kuinka paljon vihreämpää se ruoho oikein on siellä  :P
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

nabel

Hallitsevan Kosto-Pisu mestarin voisi ehkä ratkoa näin:

http://futisforum2.org/index.php?topic=189030.0

Väittäisin näpäyttelytuntumalta että Epäkorrekti on aika vahvoilla tällä hetkellä. Ehdottaisin aasinhattua tai vanhaa kunnon ruusuketta mestarin tunnistamiseen.

Porvoon turkkilainen

Kumpi pelaajista on perverssimpi A vai B?

A) Pelaa kerholla ilman housuja paljas tomaatti puolijäykkänä, mutta prikulleen oikealla kokoonpanolla

B) Pelaa siveellisesti olosuhteet huomioiden vaatteet päällä, mutta kokoonpanot päin helvettiä. Vanhoja sekä edesmenneitä Kupsin miehiä La Ligan jengin kokoonpanossa.

Tällainen mietintämyssy siis. Vastausaika kuluva vuorokausi, joten puolenyön jälkeen tätä aihetta ei saa enää edes kommentoida.

Puppe

#26
A piti alunperin laittaa mut B kummittelee mielessä
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

Oma vastaukseni unohtui, mutta se on tässä:

B

akkep:T

Ehdottomasti A ja johtuen kokoonpanoista ei ulkonäöstä.
Sc Calamari Union

Epis

No B se on aina mielessä, mutta katsotaas nää kokoonpanot ja pelikiellot ensin..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!