• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

SM-KISAT FI-SÄÄNNÖILLÄ 13.12.2014 Helsingin Hermannissa

Aloittaja kesämesu, lokakuu 11, 2014, 00:53:31

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - lokakuu 30, 2014, 18:42:18
Lainaus käyttäjältä: SUFC - lokakuu 29, 2014, 15:51:35
Pakko kait tulla, ettei mene lohkoarvonnat persiilleen Hönkin osalta..

Sit on mun kans pakko osallistua.

Vaihtunut Frankku-viikko tekee osallistumisen epävarmaksi.(Lisäksi Port Vale, away klo 17 radiosta).

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Nyt tuli aavistuksen lisää vaikeusastetta kisajärjestelyihin, mutta eiköhän vielä selvitä. Minun pitää hakea lapsi Myllypurosta kesken päivän ja viedä himaan, eikä ole auto käytössä.
Kävisikö niin, että joku autolla kisoihin saapuva lähtee minulle kuskiksi tai lainaa autoaan ? Ajoreitti on Hermanni-Myllypuro-Tapaninvainio-Hermanni ja arvioitu ajankohta klo 11.50-12.50.
Pyrin tekemään otteluohjelman niin, että minulla ja mahdollisella kuskilla on tuossa kohtaa lepovuoro eli viivytystä ei tulisi kriittisen paljon.

Jos ei onnistu, niin sitten on parempi etten pelaa. Pöytien kasaukset ja otteluohjelmat ja -kaaviot teen jokatapauksessa, kun olen lupautunut kisojen järjestäjäksi.

Tää on meidän perheelle ihan normaalia jonglööri-meininkiä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Tutulta kuulostaa. Voin kuskaa kunhan saan ensin varmistettua oman osallistumisen.
Tynkäkisat jos et oo mukana. Eiköhän ne rattaat löydy alle joltain näpyttelijältä.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - marraskuu 27, 2014, 14:29:08
Tutulta kuulostaa. Voin kuskaa kunhan saan ensin varmistettua oman osallistumisen.
Tynkäkisat jos et oo mukana. Eiköhän ne rattaat löydy alle joltain näpyttelijältä.

nöyrä kiitos
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari


Hönkki

#22
Tähän mennessä ilmoittautuneet (lista tosin vielä elää)

Hönkki
Tiikkis
Liikkis
Benali
Kebab
Killer
Puppe
Kaitsu
Miku
Jussi
Hovi
Mr. Posh
Tapsa

Yhteensä 13. Tuossa on kuitenkin jokunen epävarma. Esim. Tapsasta ei tiedä yhtään, kun koiria ei saa tuoda kertsille.
Hyvin todennäköisesti tullaan pelaamaan 3-4 pelaajan lohkoilla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Puhuttiin hovin kanssa että pitäisikö yrittää pienillä järjestelyillä saada viides kenttä peleihin koska jos pelaajia 12+ niin menee muuten iltaan saakka jos vain 4 kenttää tai sitten joku super pelisysteemi ?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - joulukuu 08, 2014, 22:59:03
Puhuttiin hovin kanssa että pitäisikö yrittää pienillä järjestelyillä saada viides kenttä peleihin koska jos pelaajia 12+ niin menee muuten iltaan saakka jos vain 4 kenttää tai sitten joku super pelisysteemi ?

Mä jätän väliin, jos/(koska) helpottaa tilannetta. Silloin koossa 12 pelaajaa.

Hovimestari

5 kenttää saataneen parhaiten siten, kuten Rosso ehdotti taannoin, että laitetaan kaksi pitkittäin ja yksi poikittain isoimpaan tilaan, jossa on tavallisesti vain kaksi kenttää poikittain. Sen lisäksi tulee sohvakenttä ja yksi kenttä oven eteen.

Aloin kuitenkin heti epäillä, onko kerholla 5 kenttää nykyään?

Killer

Korostan. Mielelläni osallistun! Voin pelata vaikka ulkokentällä.

Nimim syksyllä tuulee.

Hönkki

Sain varmistuksen Tapsan tulosta. Pitää varmistaa vielä pari muuta osanottajaa.

Jos tulee 13 pelaajaa, niin laitetaan 5 pöytää. Tarvitsen avaimet ennen lauantaita, sillä pöydät pitää käydä laittamassa kuntoon ennen kuin kisat alkavat ja en ehdi lauantai-aamuna (vai käykö joku muu ?).

Tulen paikalle vähän ennen klo 10. Arvonta klo 10. Pelit käyntiin klo 10.15.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Pelisysteemistä:

Jos 13 pelaajaa, niin lohkot 3*3 + 1*4. Kaksi jatkoon joka lohkosta eli kahdeksan puolivälierissä. Sitten pudotuspeleinä loppuun. Lohkojumbot voivat pelata sijat 9-12, jos haluavat.
Puolivälierät kuitenkin heti lohkojen jälkeen. Samoin sijat 5-8 voidaan pelata, jos halutaan.

Jos 12 pelaajaa, niin 4 kolmen lohkoa. Muuten sama kuin edellä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses