• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

EM-kisat 2016

Aloittaja Killer, syyskuu 09, 2014, 23:42:30

« edellinen - seuraava »

nabel

Jostain syystä alkoi soida Juice päässä. https://youtu.be/2_XZwNivqS0

10 päivää Carilloa voisi tehdä hyvää itse kullekin, piimällä tai ilman. Tai sitten pelkällä piimällä.

Porvoon turkkilainen

Pausan tekijät ovat nuoria. Enemmän kuin virkistävää, että nämä uudet tekijät raivaavat vanhan ummehtuneen hajuisen median tieltään pukeutumiskoodeja myöten. Virkistävää!

AriFerra

Mukavastihan se tunnin duunimatka eilen sujui. Tosin meinasin ajaa ojaan kun Italia maalasi...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Porvoon turkkilainen

Mukava oli mennä himassa nukkumaan Italian upean esityksen ja voiton myötä. Lisää tulossa

SouthernBoogieCat

#169
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - kesäkuu 14, 2016, 14:30:23
Pausan tekijät ovat nuoria. Enemmän kuin virkistävää, että nämä uudet tekijät raivaavat vanhan ummehtuneen hajuisen median tieltään pukeutumiskoodeja myöten. Virkistävää!

Minusta työelämässä konservatiivinen pukeutuminen on aina hyvä asia. Työelämässä jotkut asiat eivät ole muuttuneet sitten 1960-luvun ja eivät välttämättä muutu jatkossakaan ja yksi niistä on pukeutuminen jolla osoitetaan sivistyneisyyttä ja ammattimaisuutta olkoonkin ideat ja ajatukset alastaan (Pausan tapauksessa futis) yms. kuinka tuoreita ja nuorekkaita.

Olen itse taipuvainen uusiin ideoihin yms. kehittymiseen mutta pukeutuminen työelämässä on sellainen asia missä olen konservatiivinen.

Asia on työelämässä erikseen erilaisten työtehtävien asettamat vaatimukset pukeutumiselle kuten univormut, erikoiset työvaatteet (haalarit yms.) mutta esim. myyntityössä, toimittajan työssä jne. oikea pukeutuminen pukuun tai kauluspaita/farkut/puvun takki osoittaa ammattimaisuutta.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - kesäkuu 14, 2016, 16:47:38Minusta työelämässä konservatiivinen pukeutuminen on aina hyvä asia. Työelämässä jotkut asiat eivät ole muuttuneet sitten 1960-luvun ja eivät välttämättä muutu jatkossakaan ja yksi niistä on pukeutuminen jolla osoitetaan sivistyneisyyttä ja ammattimaisuutta olkoonkin ideat ja ajatukset alastaan (Pausan tapauksessa futis) yms. kuinka tuoreita ja nuorekkaita.

Olen itse taipuvainen uusiin ideoihin yms. kehittymiseen mutta pukeutuminen työelämässä on sellainen asia missä olen konservatiivinen.

Olen kokoajan iloisempi siitä, että olemme eri aloilla..
OT:n syvenemisestä huolimatta kysyn ihan uteliaisuuttani, että millaisessa asusteessa olet edustanut ja myynyt itseäsi vuokralaisena asuntonäytöillä?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

Palataanpas olennaisen äärelle, eli pari kuvaa mestarivalkusta:
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - kesäkuu 14, 2016, 18:07:19
OT:n syvenemisestä huolimatta kysyn ihan uteliaisuuttani, että millaisessa asusteessa olet edustanut ja myynyt itseäsi vuokralaisena asuntonäytöillä?

Siistissä kauluspaidassa ja siisteissä farkuissa. Huomenna taas ko. asukokonaisuus tulee käyttöön kun sijoittajia on tulossa katsomaan kämppääni.

SouthernBoogieCat

Itävalta-Unkari 0-2. Kisojen suurin paukku tähän mennessä. Unkari pelasi järkevästi ja teki vastahyökkäyksistä kaksi maalia. Itävalta oli pettymys. Unkarille tämä voi antaa itseluottamusbuustin ja joukkueesta voi kun voi tulla kisojen väriläiskä vaikka monet - ja myös itsekin - veikkasin että Unkarille tulee aikainen kotimatka. Toki tämä voitto voi jäädä ainoaksikin mutta peliesityksen perusteella muutkin lohkon joukkueet voivat olla Unkarin kanssa ongelmissa.

Hönkki

LainaaMinusta työelämässä konservatiivinen pukeutuminen on aina hyvä asia. Työelämässä jotkut asiat eivät ole muuttuneet sitten 1960-luvun ja eivät välttämättä muutu jatkossakaan ja yksi niistä on pukeutuminen jolla osoitetaan sivistyneisyyttä ja ammattimaisuutta olkoonkin ideat ja ajatukset alastaan (Pausan tapauksessa futis) yms. kuinka tuoreita ja nuorekkaita.

Olen itse taipuvainen uusiin ideoihin yms. kehittymiseen mutta pukeutuminen työelämässä on sellainen asia missä olen konservatiivinen.

Asia on työelämässä erikseen erilaisten työtehtävien asettamat vaatimukset pukeutumiselle kuten univormut, erikoiset työvaatteet (haalarit yms.) mutta esim. myyntityössä, toimittajan työssä jne. oikea pukeutuminen pukuun tai kauluspaita/farkut/puvun takki osoittaa ammattimaisuutta.

Jos työelämässä näkee vähänkin vaativammassa tehtävässä ihmisen, joka pukeutuu epäsiististi, niin tietää että hän on saanut työpaikkansa ammattitaitonsa takia. Totta kai siististikin pukeutunut voi olla asiantunteva, mutta pukeutuminen ei kerro sitä kuinka paljon asioista tietää, vaan lähinnä siitä kuinka asiantuntevan kuvan haluaa itsestään antaa. Toki se voi kyllä haitata jos työkaveri näyttää spurgulta ja vielä haiseekin kuin spurgu.

Erottaisin vielä rennon pukeutumisen ja epäsiistin pukeutumisen. UL:n kaverit edustavat edellistä. Urheilullinen huppari sopii urheilulliseen ohjelmaan. Mitä asiantuntemukseen tulee, niin PAUSA on hyvä, mutta kyllä silti välillä pikkasen ihmettelen heidän kriittisyyttään YLE:ä kohtaan. Ei Litti nyt niin huono ole, Mikael Forssell toki on.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 14, 2016, 21:55:38
Jos työelämässä näkee vähänkin vaativammassa tehtävässä ihmisen, joka pukeutuu epäsiististi, niin tietää että hän on saanut työpaikkansa ammattitaitonsa takia.  mutta kyllä silti välillä pikkasen ihmettelen heidän kriittisyyttään YLE:ä kohtaan. Ei Litti nyt niin huono ole, Mikael Forssell toki on.

Osittain voi ollakin että epäsiististi pukeutunut voi olla pätevä mutta silloin voi olla kyse myös että hän on saanut työtehtävänsä suhteilla. Lisäksi voi olla mahdollista että hän on panostanut pukeutumiseensa työhaastattelussa ja ensimmäisinä päivinä ja sitten heikentänyt sitä myöhemmässä vaiheessa. Pukeutuminen ei toki sinänsä kerro pätevyydestä mutta se antaa uskottavuutta että kun hakee vaativimpiin hommiin niin se antaa esim. työhaastattelussa uskottavan kuvan.

Minäkin ihmettelen tätä YLEn kritisointia. Toki on aina mitä voisi tehdä paremmin mutta mielestäni Brasilian MM-kisat olivat YLEltä Studion osalta täysosuma ja sama linja on jatkunut nytkin. YLEn asiantuntijat eivät voi kesken lähetyksen tsekata dataa vaan heidän on annettava kommenttinsa lennosta omien havaintojensa perusteella ja se jos mikä osoittaa pelisilmää ja asiantuntemusta kuin se että jälkeenpäin ja ajan kanssa katsoo pelin dataa ja tekee jälkiviisaana kommenttinsa. Pidän myös Littiä erinomaisena asiantuntijana kuten myös Tommi Kautosta sekä Erkka V. Lehtolaa.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 14, 2016, 21:55:38
. Urheilullinen huppari sopii urheilulliseen ohjelmaan.

Onhan YLEn kisalähetyksetkin urheiluohjelma ja silti asiantuntijat pukeutuvat ammattimaisesti.

Vielä palatakseni työhaastatteluihin niin sitä ei voi kyllin korostaa että kuinka tärkeää on asiallinen pukeutuminen. Olen sen oppinut kokemuksen kautta. Takavuosina kun hain töitä niin en panostanut siihen riittävästi ja se oli osasyynä miksen saanut töitä. Nykyisin haastatteluissa panostan pukeutumiseen ja siksi olenkin päässyt töihin paremmin vaikka onnistumisprosentti ei vieläkään ole korkea mutta korkeampi se on verrattuna aikaan jolloin en panostanut pukeutumiseen. Työhaastatteluissa ensivaikutelma on tärkeä joka muodostuu olemuksesta ja pukeutumisesta joten jos sen mokaa niin on sama kuinka pätevä olet tai mitä sanot haastattelussa. Työhaastattelussa yleensä peli on menetetty siinä vaiheessa jos kättelyssä haastattelija katsoo sinua nenän vartta pitkin.

Tämä sama juttu pätee TV:ssä esiintyviin asiantuntijoihin. Jos pukeutuminen on kunnossa niin sanoma menee perille ja pienet mokat annetaan anteeksi (tämän jo kerroin aiemmin). Sitä vastoin jos pukeutuminen on mitä sattuu niin uskottavuus menee samalla.

Toki rento pukeutuminen on eri asia kuin epäsiisti mutta silti pidän hupparia mauttomana vaihtoehtona asiantuntijalle. Mieluummin kauluspaita ja siistit farkut vähintään mutta mieluiten puku.

Vapaa-aika on toki eri asia mutta se että esiintyy TV:ssä tai on tekemisissä asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden yms. sidosryhmien kanssa vaatii kyllä tyylitajua.

Olen itse suhtautunut pukeutumiseen hällä väliä meiningillä aiemmin mutta kokemuksen kautta olen oppinut kuinka tärkeää se lopulta on ja se miten sinuun suhtaudutaan eri tavalla jos olet siististi pukeutunut ja ennenkaikkea tilanteen mukaan. Pätevyyttä voi olla mutta sitä ei uskota jos ensimmäinen asia mihin kiinnitetään  huomiota on vaatteet. Pidän tätä itsekin huonona asiana mutta niin se on että jos haluaa tuoda esiin oman ammattimaisuutensa ja asiantuntemuksensa niin pukeutumiseen on syytä kiinnittää huomiota.

nabel

Pausan avokonttorisermiä vasten kuvattu nettiklippi Urheilehden nettibonuksena ei ehkä ole verrannollinen Ylen em-kisojen miljoonabudjettiin maskeerauksineen jne.

SouthernBoogieCat

#178
Lainaus käyttäjältä: nabel - kesäkuu 14, 2016, 22:45:37
Pausan avokonttorisermiä vasten kuvattu nettiklippi Urheilehden nettibonuksena ei ehkä ole verrannollinen Ylen em-kisojen miljoonabudjettiin maskeerauksineen jne.

Totta, että Pausa on tehty pienemmällä budjetilla kuin YLEn lähetykset mutta silti Pausasta saisi huomattavasti uskottavamman ja ammattimaisemman kuvan oikealla pukeutumisella esim. rennosti kauluspaitaan ja farkkuihin ja ehkä mukana puvun takki unohtamatta hiuksia ja parranajoa. Nykyisellään Pausa näyttää lähinnä amatöörien puuhasteluvideolta eikä vakavasti otettavien ammattilaisten tekeleeltä.

Benali

Pausa on ihan paskaa ja Leppälahti on vaan pöytiin huutelija. Sanoo hienoja sanoja joiden takana ei oikeasti ole mitään..