• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Sana on vapaa

Aloittaja Killer, kesäkuu 14, 2014, 18:18:26

« edellinen - seuraava »

Killer

Jos tämän lajin parissa olisi niin asiallista kuin tunnut toivovan, niin olisin itse lopettanut lajin ajat sitten.


Poshille foorumin James Joyce  :cup12 2016 .
:hands :kkk :hands :kkk

Killer

PS on suoraselkäisempää puhua täälläkin ihmisistä suoraan nickillä. Jopa asiallisempaa..

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 01, 2017, 18:27:46
PS on suoraselkäisempää puhua täälläkin ihmisistä suoraan nickillä. Jopa asiallisempaa..

Ehkä noin mutta ymmärsit varmaan kirjoituksen pointin.

SouthernBoogieCat

#588
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 01, 2017, 18:24:20
Jos tämän lajin parissa olisi niin asiallista kuin tunnut toivovan, niin olisin itse lopettanut lajin ajat sitten.


Poshille foorumin James Joyce  :cup12 2016 .
:hands :kkk :hands :kkk

Juuri tätä myös tarkoitan. Asiallisiin kirjoituksiin täällä saa vain tietyiltä ihmisiltä kuten Rossolta, Hovilta yms. asiallisen vastauksen ja monilta muilta sitä sun tätä.

Minä taas viihtyisin tämän lajin parissa paremmin mikäli foorumilla olisi sivistyneempi keskustelukulttuuri kuin nyt. Viittasin tähän jo syksyllä avaamassani ketjussa jossa kritisoin yhteisön ns. vittuilukulttuuria. Mikäli laji-ihmiset täällä olisivat samanlaisia livenä kuin täällä foorumilla (osittain) niin olisin lopettanut lajin jo 1990-luvulla nopeasti jos silloin olisi ollut tämä foorumi käytössä. Livenä kaikki ovat minusta hyviä tyyppejä mutta osasta mm. Majurista ja Poshista (nyt käytin toivomaasi nickiä suoraan) muodostuu foorumin perusteella aivan toisenlainen kuva mitä he ovat livenä. Itse pyrin olemaan foorumilla samanlainen asiallinen kuin livenä vaikka ehkä jotkut ovat saattaneet muodostaa minusta joidenkin kirjoitusteni perusteella vääränlaisen kuvan.

SouthernBoogieCat

#589
Näen foorumin ongelmana sen että jos yrittää saada keskustelua aikaiseksi niin aluksi se ehkä onnistuu mutta sitten monesti joku (monesti Majuri tai Posh, edelleen puhun suoraan nickeistä kuten Majuri toivoi) postaa väliin jotakin ihan asiaankuulumatonta ja keskustelut lähtevät rönsyilemään. Esimerkiksi Muusikoiden.netissä täysin asiaankuulumattomat ja yhden sanan, hymiön yms. postaukset poistetaan. Moderointi on siellä melko tiukkaa mutta silti sallii värikkään keskustelun tietyissä rajoissa. Itse olen ollut ko. foorumin jäsen vuodesta 2002 lähtien ja sinä aikana en ole saanut yhtäkään varoitusta tai bannia eikä viestejäni ole myöskään jälkikäteen moderoitu tai poistettu. Se kertonee jostakin.

Edelleen korostan että minulla ei ole ketään täällä olevaa vastaan mitään henkilöinä. Kyse on vain tämän foorumin keskustelusta. Aikaisemmin en kannattanut suljettuja alueita vapaampaan keskusteluun mutta nyt näen että niille on paikkansa. Eli suljetuilla (vain kirjautuneena olleena ne näkyisivät ja sinne voisi kirjoittaa) voisi jatkaa samaan malliin kuin nytkin poislukien ikävä kielenkäyttö yms. mutta julkisella, kaikille esillä olevalla alueella olisi jonkinlaiset raamit keskustelulle esim. juuri että topiceissa täysin turhat ja yhden sanan, hymiön yms. kommentit poistetaan ja vastaavaa. Näin keskustelu pysyisi julkisella puolella tasokkaana ja tänne eksyvät uudet saisivat paremman kuvan keskustelusta.

Minusta itse kunkin pitäisi kriittisesti katsoa omaa toimintaansa täällä ja tehdä perusteellinen ja rehellinen inventaario siitä millainen keskustelija täällä on. Itse olen sen jo tehnyt. Kävin foorumhiljaisuudessa läpi sitä että mitä olisin voinut jättää postaamatta tai sanoa eri tavalla. Nyt uskon viisastuneeni tältä osin. Suosittelen samaa monille muillekin ihan ystävällisenä vinkkinä. Lisäksi suosittelen ylläpidon miettivän tämän palautteen pohjalta että olisiko suljetulle osiolle tarvetta jossa voisi keskustelu olla hieman erilaista kuin tällä minne kuka tahansa voi eksyä ja saada väärän kuvan meistä.

SouthernBoogieCat

#590
Toivon että edellä muutamissa postauksissani esittämääni rakentavaan kritiikkiin osataan suhtautua nöyrästi. Mielestäni monesti täällä on ollut vähän sellainen ikään kuin pysähtyneisyyden meininki että kaikki on hyvin, me ollaan parhaita, minkään ei tarvitse muuttua yms. Voin olla väärässä mutta tuollaista olen havainnut. Lisäksi olen havainnut että jos olen joskus yrittänyt ehdottaa jotakin toiminnan kehittämiseksi (ei pelkästään foorumin vaan muutenkin) yms. niin - ainakin omalla kohdallani - monet ideat ovat ammuttu alas vähättelevästi ja toisinaan vittuillen. Eteenpäin ei voida mennä jos kritiikkiin ei osata suhtautua nöyrästi. Koen itsekin menneeni henkilökohtaisesti eteenpäin vuodesta 2011 jolloin aloin kriittisesti ja rehellisesti arvioida itseäni ja se jatkuu yhä ja tein sitä myös syksyllä foorumhiljaisuuden aikana. Yritin ottaa täällä loppukesästä saamani vinkit nöyrästi vastaan ja se auttoi. Nyt olen luottavainen ettei oman toimintani seurauksena ylilyöntejä enää satu - ainakaan pahoja ja jos jotakin sattuu niin tietää mistä se johtui. Tämä on hieno paikka mutta ongelmiakin on ja ainoa tie kehittyä on nöyryys ja itsekriittisyys.

Mr. Posh

Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 01, 2017, 18:24:20
Jos tämän lajin parissa olisi niin asiallista kuin tunnut toivovan, niin olisin itse lopettanut lajin ajat sitten.


Poshille foorumin James Joyce  :cup12 2016 .
:hands :kkk :hands :kkk

Kiitos. Hienot hymiöt vain joskus unohtuvat ja tarkoitusperät leviää.
Foorumin tarkoitus levittää kuitenkin tietoa ja löytää lajin pariin se innostunein
ja värikkäin ryhmä valkoihoisia, keski-ikäisiä lätkä... eiku futisfaneja.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"


Killer

Koska seksuaalinen moraali on nykyisin todella alhainen, niin sen seurauksena myös epäasillisuudet leviävät ja tarttuvat todella nopeasti. Amerikan hallituksen tutkimusraportin mukaan amerikkalaisilla teineillä on 25 prosentin todennäköisyydellä joku epäasiallinen postaus.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - tammikuu 01, 2017, 13:17:14
Tammikuu on usein ollut se polttopiste ja kuukausi vasta nuori  :kkk

Näin varmasti on mutta minusta viime alkusyksyllä olleen höyryjen päästön jälkeen ei ole ollut merkkejä pinnan alla kytemisestä.

Toki koska siirtoikkuna on nyt auki ja helmikuussa kun on uusia pelaajia joukkueissa ja muualle siirtyneitä niin voi käydä taas vahinko jolloin ainekset riidalle on kuten kävi viime vuonna juuri siirtoikkunan sulkeutumisen jälkeen.

Toivotaan että tällä kaudella ei mitään riitoja synny. Itse uskon ja toivon niin.



nabel

Mä luulen että se subu-remmi joka tälle forumille vahingossa eksyy on tottunut vielä kovempaan sekoiluun.  :D

Porvoon turkkilainen

Joulu on rauhoittumisen aikaa kuten tiedämme. Niinpä istuin pimeässä komerossa viikon ajatuksiani kooten, joulupukki riehui porukoidemme tuvassa ja kiusasi vanhempieni alle vuoden ikäistä Milli-koiraa. Siinä karjunnassa oli vaikea hiljentyä vapahtajamme vapun viettoon, mutta hiljennyin kuitenkin ja ymmärsin, kunnes näin raamatullisen näyn kolmesta ei-viisaasta tietäjästä  :kkk :kkk :kkk, Sauli Niinistö voodoo-dollin uudenvuoden puhe ja aaaaaahhh, minä huusin ja ryntäsin paniikissa komerosta munasiltani lähimpään Alkoon, mikä oli kiinni. Toimikoot tämä joulutarina kaikille meille opetuksena tällä forumilla:

https://www.youtube.com/watch?v=_A6sTq-RIMQ

Killer

Seuraavat kinky bileet jo ensi lauantaina  ;).

Uskallan väittää, että muusikoiden netin kerhon miiitissä alkon käyttö on huomattavasti rajumpaa (esimerkkinä Jaken mainitsema kenkä case). Muusikot tunnetusti juoppoa väkeä. Sen tietävät kaikki.

Esim raippaa tai ratsupiiskaa ei ole fiksua käyttää päihtyneenä; eikä ko "lelujen" kohteena olemiseen sovi väkijuomien (liiallinen) nauttiminen.

Pain is beautiful!

Majuriksi lähden toki - Hönkin kimppakyytiin en!