• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Sana on vapaa

Aloittaja Killer, kesäkuu 14, 2014, 18:18:26

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 14:20:56
Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 09, 2016, 14:17:53
Subupiireissä niin hänestä mielellään puhun etunimellä kuten Timostakin. Voin kertoa Panun sukunimen joskus livenä.

Ymmärrän täysin.
Frankfurt Timo ja Köpiksen Panu sopii hyvin foorumilla. Olemmehan sallivia.  :up

Frankfurt Timo on loistava foorumille. Panulle foorum-nimeksi keksisin jonkun häneen liittyneen asian. Köpis ei tietääkseni häneen liittynyt mitenkään joten ehdotan Bordeaux Panu tai Partio Panu tai Ranska Panu (liittyen siihen että hän kävi Helsingin ranskalaista koulua).

Killer

Eikö Panu juuri heittänyt jotain keikkaa Köpiksen suunnalta? Kireä kaveri, hyvin pysy; veikkaan.
Vai oliko Jonne? Nabelin kanssa.

Killer

 :mickey: Älkää silti alkako liikaa keulimaan.

Tuo menee nykyään kielitoimiston mukaan läpi. Itse käytän muotoja: alkaa keulia/ruveta keulimaan.

Killer

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 22:23:37
:mickey: Älkää silti alkako liikaa keulimaan.

Tuo menee nykyään kielitoimiston mukaan läpi. Itse käytän muotoja: alkaa keulia/ruveta keulimaan.

Kiitos Epis.  :flame

:molotov :flame  :clap :clap

Killer

Kevääseen on pitkä matka...


SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 14:30:03
Eikö Panu juuri heittänyt jotain keikkaa Köpiksen suunnalta?

Ei ole minulla tiedossa että Panu olisi keikkaa Köpiksessä tehnyt. Voi toki olla mahdollista, mutta sen jälkeen kun Panu lopetti Subun joskus 1994 paikkeilla niin en ole nähnyt miestä kuin erittäin harvoin eli 1996 omissa YO-juhlissani ja 2000 veljeni YO-juhlissa sekä pari kertaa ohi mennen jossain kaupungilla ollaan törmätty. En edes tiedä mitä Panu nykyään tekee. Timon kanssa olen ollut yhteyksissä koko ajan mutta Panun kanssa yhteydenpito loppui syystä tai toisesta vuosia sitten.

Killer

Lainaus käyttäjältä: nabel - elokuu 11, 2016, 09:29:00
Epis asettelee jo merirosvolippua omaan katulaivaansa!

JVK, joko kylmälaukut asennettu?
:fisu

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 11, 2016, 13:09:35
Lainaus käyttäjältä: nabel - elokuu 11, 2016, 09:29:00
Epis asettelee jo merirosvolippua omaan katulaivaansa!

JVK, joko kylmälaukut asennettu?
:fisu

Laukut uupuu vielä, mutta enemmän häiritsee/ärsyttää seurata siirtohuhuja eikä niiden takia viitsi vielä printata Shefun uusia ja upeita tilastointipapereita..
Tokihan voi yrittää hillitä pelihimoja ja jatkaa preseasonia kuun vaihteen 8ja siirtoikkunan) yli.. Valintoja valintoja..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epis - elokuu 11, 2016, 13:29:29
Tokihan voi yrittää hillitä pelihimoja ja jatkaa preseasonia kuun vaihteen ja siirtoikkunan) yli..

Pelimiehet tekevät niin. Kuulemma.

Killer

Subu jää toistaiseksi.

Nyt alkaa kuukauden HSLn 30pv lipun hyödyn maksimointi.
Pyrin päivittäin matkustamaan 8-10h. Välillä taukoja - ei tarkoitus vaihtorumbata.

Uskon onnistuvani nostamaan sijoitukseni arvon huippuunsa. Otin projektia varten duunista kuukauden (palkattoman) loman.

Moikataan jos nähdään!
Trevlig resa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 12, 2016, 14:58:54
... mut on toi Kepappikin yks Kuuden MinniHiiren Munillepotkija (henkinen). Onneksi subussa pystyy kuittaamaan.


Jokainen meistä vahvuuksiensa kautta.  :up

Porvoon turkkilainen

hahahaaa!! Mut hyvät viikonloput. Palataan foorumille taas maanantaina ja pelaamaan torstaina. Tulehan Mr Posh myös, niin jää kausi 15-16 historiaan.

AriFerra

Kebap jossain muualla viikonlopun? Tuutko säkin Vuohijärvi soi festareille?
Ja ei, minun osalta tämä ei ollut vitsi eikä sarkasmia.  ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

nabel

Mä lähden sentään Viialaan vasurifesteille tsiigaa Loud Crowdin vikan keikan. On siellä myös Dumari&Spuget. Matkailu avartaa.

AriFerra

Vuohijärvellä on Viola Uotila, kantele. Tomi Uotila, sello. Erkki "pepe & paradais" Lehtola, klarinetti. Et repikää siitä...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!