• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Sana on vapaa

Aloittaja Killer, kesäkuu 14, 2014, 18:18:26

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 13:13:10
Timo raiskattiin!?!
Mitä helvettiä!
Maunulan kertsillä?
Tästä on todella vaiettu!

Tuo joukkueen raiskaus ei suinkaan tapahtunut Maunulan kertsillä vaan Simossa. Siitä on ollut helppo vaieta koska minä olen ainoa (Timon lisäksi) joka siitä on tiennyt. Tosin jos tarkoitat jonkun toisen Timon raiskausta Maunulan kertsillä niin siitä minulla ei ole tietoa.

Killer

Hyvä että pidät yhteyttä.

Jos toi olis käyny mun kaverille...

Killer

Nyt on ilmeisesti tullut joku väärinkäsitys... Luen muutaman viestin uudestaan

Hovimestari

Frankfurtin Timo liputti 90-luvulla joissakin Hopsin peleissä linjamiehenä. Ei ollut mitään väkisinmakaamisia tai edes väitteitä niistä silloin. Täsmällistä työskentelyä.

Killer

Simo tädin luona?

Mitä helvettiä! Koko jengi kävi kimppuun! Sairasta!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - elokuu 09, 2016, 13:31:51
Frankfurtin Timo liputti 90-luvulla joissakin Hopsin peleissä linjamiehenä. Ei ollut mitään väkisinmakaamisia tai edes väitteitä niistä silloin. Täsmällistä työskentelyä.

Timo oli erotuomarina pitkään 1990-luvulla (ja myös linjamiehenä joskus). Ilmeisesti pärjäsi hommassa koska teki sitä niinkin kauan.

Killer

Hopsilaiset!?
Mitä ne Simossa teki?! Away days?

Porvoon turkkilainen

Keitä Hovi vielä toinen pannullinen  ;D nyt riittää juttua. väkisinmakaamista siis ei ole tapahunut... olen huojentunut vai onko?

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 13:33:01
Simo tädin luona?

Mitä helvettiä! Koko jengi kävi kimppuun! Sairasta!

Tässä on nyt joku väärinkäsitys sattunut. Ei Timoa ole missään raiskattu vaan maalaushommien yhteydessä Subujengi raiskattiin laittamalla pelaajat tärpättiin likoamaan jolloin niistä tuli entisiä figuureja.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 09, 2016, 13:36:02
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 13:33:01
Simo tädin luona?

Mitä helvettiä! Koko jengi kävi kimppuun! Sairasta!

Tässä on nyt joku väärinkäsitys sattunut. Ei Timoa ole missään raiskattu vaan maalaushommien yhteydessä Subujengi raiskattiin laittamalla pelaajat tärpättiin likoamaan jolloin niistä tuli entisiä figuureja.

Tässä toisesta ketjusta selostus joukkueiden raiskauksesta (jotta väärinkäsitys oikenee):

Tuo Timo joka kävi HeSun kerholla 25 vuotta sitten ei liity Kebabiin eikä siihen Timoon joka pelasi myös Subua mm. Arsenalilla muistaakseni sekä VFB Stuttgartilla. Melkoinen sattuma koska tämä toinen Timo josta tuossa alkuperäisessä puhuin pelasi myös VFB Stuttgartilla. Lisäksi hänellä oli myös Eintracht Frankfurt joka jengi tosin muistaakseni raiskattiin laittamalla figuurit likoamaan tärpättiin tulevaa maalausta varten. Tosin figuurit ehtivät liotessa ikään kuin sulaa ja alkoivat taipumaan kummallisesti. Tuo ei ollut uutta minut Subutaipaleeni alkuvaiheessa. Alkuperäinen Barcelonahan raiskattiin laittamalla pohjien painoihin liian stydiä liimaa joten pohja ikään kuin suli ja näytti että sitä olisi poltettu yms. vastaavaa. Tuollaisia joukkueen askartelumokia tapahtui meillä 25 vuotta sitten.

Tuossa Timon Frankfurtissa pelasi mm. Antony Yeboah jonka nimestä Timo väänsi legendaarisen chantin "Jee Jee Yeboah, Jeesus ajaa mopolla". Pelasimme joskus maratonpeli-iltoja jomman kumman luona jona aikana pelattiin useita Barcelona-Eintracht Frankfurt-otteluita. VFB Stuttgartia vastaankin Barcelona pelasi mutta sitä vastaan pelit jäivät muutamiin koska laji-innostus Timolta katosi joskus 1992-1993-vaihteessa.

Lyhyen aikaa HeSun kerholla kävi myös Panu joka pelasi West Hamilla ja Bordeauxilla. Panun kanssa pelasimme usein myös maratonpeli-iltoja jommalla kummalla ennen kuin Panu lopetti lajin joskus 1994 kieppeillä.

Killer

Frankfurtin Timolla oli tietty kunnon güntherit, mutta ei se anna mitään oikeutta! 

Keltainen lippu viestii muista haluista

Killer

Panulleko se kävi?! Mikä väri, ja kummassa taskussa?

Tää on järkyttävää!

Pakko käyttää eka aikalisä!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 13:44:48
Panulleko se kävi?! Mikä väri, ja kummassa taskussa?

Tää on järkyttävää!

Pakko käyttää eka aikalisä!

Panun joukkueita ei tietääkseni koskaan raiskattu.

Tuo tärpättiraiskaus siis tapahtui Timon joukkueelle (muistaakseni Eintracht Frankfurt) ja toinen raiskaus minun alkuperäiselle Barcelonalle.

Killer

Johan oli mieltä kuohuttavia väärinkäsityksiä! Huh..

Panu siis kuitenkin jatkaa tuomarointia? Vaikkei enää pelaa.

Porvoon turkkilainen

Kaksoisveljeni ei koskaan juo, mutta hän tekeekin selvin päin typeriä asioita, joille minä känninen veli nauran. Kuvasin kun videomateraali kiellettiin:

https://drive.google.com/file/d/0Byg7RkO2VpKuLXpKUzJ4THl5OFE/view?pref=2&pli=1