• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Sana on vapaa

Aloittaja Killer, kesäkuu 14, 2014, 18:18:26

« edellinen - seuraava »

Mr. Posh

#405
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:08:29
Muistan kuulleeni, että Hovi tuli maailmaan upealla leikkauksella!

:-) :-) :-)
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Itse selvisin puhumalla.

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:10:04
Poshin veli (Spice?) tietääkseni sormimiehiä myös. Perätila?
Apgarit sitä karvaa vaille täpöt. Naru kaulassa jo silloin.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - elokuu 09, 2016, 00:12:34
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:10:04
Poshin veli (Spice?) tietääkseni sormimiehiä myös. Perätila?
Naru kaulassa jo silloin.

Ratkaisukeskeisyys,  :up

Mutta sitten tuli jurrinen joulupukki, kuusi palo - ja subu?

Killer

Jäi se info Jaakon ja JVKn kollegan ikäerosta puuttumaan ???

Jaakkoooooo!!!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:21:57
Jäi se info Jaakon ja JVKn kollegan ikäerosta puuttumaan ???

Jaakkoooooo!!!

Minun ja veljeni ikäero on 2 vuotta niin että olen vanhempi. Jos tarkoitit minun ja Kaitsun ikäeroa niin sitä en varmasti tiedä. Kaitsu tuli kerholle muistaakseni vuonna 1998 jolloin hän oli teini-ikäinen ja minä olin 21 joten minä olen vanhempi mutta ikäerosta en osaa sanoa varmasti. Veikkaisin sen olevan 5-6-vuotta suunnilleen.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 09, 2016, 00:26:52
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:21:57
Jäi se info Jaakon ja JVKn kollegan ikäerosta puuttumaan ???

Jaakkoooooo!!!

Minun ja veljeni ikäero on 2 vuotta niin että olen vanhempi.

Tätä tarkoitin. Kiitos.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 09, 2016, 00:26:52
Minun ja veljeni ikäero on 2 vuotta niin että olen vanhempi.

Varmaankin pelasitte yhdessä? Belgiassa kenties?

SouthernBoogieCat

#413
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:38:28
Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 09, 2016, 00:26:52
Minun ja veljeni ikäero on 2 vuotta niin että olen vanhempi.

Varmaankin pelasitte yhdessä? Belgiassa kenties?

Jos tarkoitat Subua niin emme juurikaan. Belgiassa pelasin lähinnä koulukavereiden kanssa omia liigoja, omilla säännöillämme. Suomessa liityin sitten kaverini Timon kanssa HeSuun mutta veljeni ei tullut mukaan. Sittemmin pelasin joitakin yksittäisiä treenipelejä veljeäni vastaan, mutta käytännössä hän ei pelannut Subua.

Sen sijaan oikeata futista pelasimme takapihallamme usein naapurin pojan kanssa sekä satunnaisesti muidenkin naapuroston lasten kanssa.

Killer

Liikuitte ilmeisti eri piireissä?

Killer

Olisin luultavasti mielelläni pelannut veljeni kanssa, mutta hän oli puolikas, joten ei kelvannut meille asumaan. Lisäksi hän on 12v vanhempi. Ja sentin pidempi.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:44:53
Liikuitte ilmeisti eri piireissä?

Kyllä. Juuri näin. Veljelläni oli pitkälti omat kaverinsa ja minulla omat joissa piireissä oli eri harrastukset. Minun piireissäni harrastettiin pitkälti futista, Rugbya, musiikkia ja Apinoiden Planeetta-elokuvasarjaa. Veljeni piireissä taas harrastuksia olivat mm. tietokone/videopelit, WWF Wrestling, judo, futis myöskin. Itse harrastin myös karatea mutta siinä piirit olivat pitkälti ranskankielisiä kun nämä tulivat muualta meidän kouluumme karatetreeneihin joten siinä en sillä tavalla ollut piireissä vaan piirini muodostuivat pitkälti englanninkielisten piireistä sekä Belgian suomalaisten.

Suomessa omat harrastukseni olivat Subun lisäksi musiikki. Veljelläni taas tietokoneet olivat harrastus sekä joku kamppailulaji esim. Aikido yhdessä vaiheessa. Kaikenkaikkiaan kiinnostuksen kohteemme ovat olleet vuosien mittaan aika erilaisia - varsinkin vanhemmiten. Nuorempana oli enemmän samoja juttuja mutta ei enää joskus 15 ikävuoden jälkeen.

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:49:09
Olisin luultavasti mielelläni pelannut veljeni kanssa, mutta hän oli puolikas, joten ei kelvannut meille asumaan. Lisäksi hän on 12v vanhempi. Ja sentin pidempi.

Toi on just tota syrjimistä. Useat 12v vanhemmat lapset ja nuoret huomattuaan tuon ratkaisevan 1 sentin
eroavaisuuden ovat kuin äitinsä. Omia vanhempia ja kollegojen sukulaisia ei vaan voi valita niinkuin esim.
niiden vaikutuspiiriä myöhemmällä iällä. Yhden kollegan veli synnytti itse itsensä. Siis ei taikonut mistään netistä vaan se jotenkin unohdettiin ja se päätti jossain vaiheessa kaivautua ulos.
Sillä ei aikuisenakaan oo vieläkään mitään tulemisvaikeuksia. Oli taas eilen käynyt ovella soittaa ovikelloa.
Kolme kyyhkyä oli muuten aamulla juuttuneena ja tukehtuneena jugurttiin. Ei pitäis mummojen syöttää tai mikä vielä rikollisempaa, yrittää syöttää ketään. Ainakin kaikki vaarit jo tapettu. Naapurin täti alkaa olla pelottavan vanha mut sen kanssa on kiva kahvitella.
Parasta on kun sen kädet tärisee aivan saatanasti ja tietysti piilotan sen kaukosäätimen niin sen hyppysiin voi tarjota mitä vaan.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - elokuu 09, 2016, 01:05:04
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:49:09
Olisin luultavasti mielelläni pelannut veljeni kanssa, mutta hän oli puolikas, joten ei kelvannut meille asumaan. Lisäksi hän on 12v vanhempi. Ja sentin pidempi.

Toi on just tota syrjimistä. Useat 12v vanhemmat lapset ja nuoret huomattuaan tuon ratkaisevan 1 sentin
eroavaisuuden ovat kuin äitinsä. Omia vanhempia ja kollegojen sukulaisia ei vaan voi valita niinkuin esim.
niiden vaikutuspiiriä myöhemmällä iällä. Yhden kollegan veli synnytti itse itsensä. Siis ei taikonut mistään netistä vaan se jotenkin unohdettiin ja se päätti jossain vaiheessa kaivautua ulos.
Sillä ei aikuisenakaan oo vieläkään mitään tulemisvaikeuksia. Oli taas eilen käynyt ovella soittaa ovikelloa.
Kolme kyyhkyä oli muuten aamulla juuttuneena ja tukehtuneena jugurttiin. Ei pitäis mummojen syöttää tai mikä vielä rikollisempaa, yrittää syöttää ketään. Ainakin kaikki vaarit jo tapettu. Naapurin täti alkaa olla pelottavan vanha mut sen kanssa on kiva kahvitella.
Parasta on kun sen kädet tärisee aivan saatanasti ja tietysti piilotan sen kaukosäätimen niin sen hyppysiin voi tarjota mitä vaan.

Nyt ollaan asia - aran- ytimessä:

Naapurin täti alkaa olla pelottavan vanha mut sen kanssa on kiva kahvitella.
Niil on kai joku lyhenne enkuks ??? #TäTiJonkaKanssaHaluaisinKahvitella

MILFK = saari jolla haluan vierailla

Killer

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - elokuu 09, 2016, 00:12:34
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2016, 00:10:04
Poshin veli (Spice?)
Apgarit sitä karvaa vaille täpöt.

Paljo jäi?

Heti se arvostelu alkaa kun ulos joutuu!
:hitler