• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Sana on vapaa

Aloittaja Killer, kesäkuu 14, 2014, 18:18:26

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 05, 2016, 14:53:54
Näiden valossa, on ehkä syytä miettiä kirjoittamista tänne jatkossa sekä kirjoituksia.

:up

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 05, 2016, 14:53:54
Keskustelua foorumkirjoittelusta voidaan jatkaa joko tässä topicissa tai ihan omassa asiaa varten avatussa.

:nooo

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 05, 2016, 14:53:54
Mielestäni sellaisen paikka on.

:wc


Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 05, 2016, 14:53:54
Yritän nyt pitää jonkin aikaa hiljaiseloa täältä.

:sssh ------------->  :hands  :respect :buds

:chat -------------->  :redcard16  :whaat  :bat  :piiskaa    :hangman :shit :shit :shit :shit :shit :shit :shit :shit :shit
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

SouthernBoogieCat

#347
Nyt päätän vajaan vuorokauden timeoutin täällä foorumilla. Jatkossa tullee lisää timeouteja mutta tämän päättyneen timeoutin aikana mietin paljon näitä foorum-kirjoitteluasioita. Joitakin asioita nousi esille:

Samalla kun minua on sanottu täällä suvaitsemattomaksi, ahdasmieliseksi mielipiteideni johdosta niin onko tullut mieleen että samalla kun tuomitsee jonkun mielipiteet ahdasmielisiksi niin onko sitten itsekään niin avarakatseinen ettei hyväksy/loukkaantuu eriävistä mielipiteistä kuin omista näkemyksistä? Mielestäni ei. Tuossa tapauksessa samat sanat pätevät näihin jotka eivät hyväksyneet mielipiteitäni.

Lisäksi foorumilla on ollut vuosien mittaan mm. kirjoituksia joissa uskontoa pidetään suurimpana syöpänä maailmanhistoriassa (suunnilleen noin) tai ylenkatsotaan denoja, joitakin tiettyjä vähäosaisia ihmisryhmiä yms. Ovatko nämä kirjoitukset yhtään sen avarakatseisempia kuin osa niistä mitä minä olen kirjoittanut? Mielestäni eivät.

Lisäksi on ollut joitakin erilaisia vähemmistöjä mollaavia tai heidän kustannuksellaan pilaa tekeviä kirjoituksia tai muita postauksia. Onko tämä sen suvaisevaisempaa? Ei minusta.


Muillakin täällä kirjoittaneista on kyllä peiliin katsomisen paikka koskien kirjoituksiaan - ei ainoastaan minulla.

Yritetään pitää jatkossa tämä foorumin taso korkeampana. Täällä on paljon tasokastakin keskustelua, mutta myös paljon ala-arvoistakin. En julkaissut tätä postausta haastaakseni riitaa. Tuli vaan mieleen esittää muutamia pointteja siitä että monet muutkaan eivät ole täällä olleet sen suvaitsevaisempia tai puhtoisempia kuin minäkään.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 12:02:41
Nyt päätän vajaan vuorokauden timeoutin täällä foorumilla. Jatkossa tullee lisää timeouteja mutta tämän päättyneen timeoutin aikana mietin paljon näitä foorum-kirjoitteluasioita. Joitakin asioita nousi esille:

Samalla kun minua on sanottu täällä suvaitsemattomaksi, ahdasmieliseksi mielipiteideni johdosta niin onko tullut mieleen että samalla kun tuomitsee jonkun mielipiteet ahdasmielisiksi niin onko sitten itsekään niin avarakatseinen ettei hyväksy/loukkaantuu eriävistä mielipiteistä kuin omista näkemyksistä? Mielestäni ei. Tuossa tapauksessa samat sanat pätevät näihin jotka eivät hyväksyneet mielipiteitäni.

Lisäksi foorumilla on ollut vuosien mittaan mm. kirjoituksia joissa uskontoa pidetään suurimpana syöpänä maailmanhistoriassa (suunnilleen noin) tai ylenkatsotaan denoja, joitakin tiettyjä vähäosaisia ihmisryhmiä yms. Ovatko nämä kirjoitukset yhtään sen avarakatseisempia kuin osa niistä mitä minä olen kirjoittanut? Mielestäni eivät.

Lisäksi on ollut joitakin erilaisia vähemmistöjä mollaavia tai heidän kustannuksellaan pilaa tekeviä kirjoituksia tai muita postauksia. Onko tämä sen suvaisevaisempaa? Ei minusta.


Muillakin täällä kirjoittaneista on kyllä peiliin katsomisen paikka koskien kirjoituksiaan - ei ainoastaan minulla.

Yritetään pitää jatkossa tämä foorumin taso korkeampana. Täällä on paljon tasokastakin keskustelua, mutta myös paljon ala-arvoistakin. En julkaissut tätä postausta haastaakseni riitaa. Tuli vaan mieleen esittää muutamia pointteja siitä että monet muutkaan eivät ole täällä olleet sen suvaitsevaisempia tai puhtoisempia kuin minäkään.

:wall
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 12:02:41Samalla kun minua on sanottu täällä suvaitsemattomaksi, ahdasmieliseksi mielipiteideni johdosta niin onko tullut mieleen että samalla kun tuomitsee jonkun mielipiteet ahdasmielisiksi niin onko sitten itsekään niin avarakatseinen ettei hyväksy/loukkaantuu eriävistä mielipiteistä kuin omista näkemyksistä? Mielestäni ei. Tuossa tapauksessa samat sanat pätevät näihin jotka eivät hyväksyneet mielipiteitäni.
Olen tätä samaa miettinyt jo vuosia sitten Rasisti! -kortin suhteen..

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 12:02:41Lisäksi foorumilla on ollut vuosien mittaan mm. kirjoituksia joissa uskontoa pidetään suurimpana syöpänä maailmanhistoriassa (suunnilleen noin) tai ylenkatsotaan denoja, joitakin tiettyjä vähäosaisia ihmisryhmiä yms. Ovatko nämä kirjoitukset yhtään sen avarakatseisempia kuin osa niistä mitä minä olen kirjoittanut? Mielestäni eivät.
Omasta mielestäni uskonto on suurin syöpä maailmassa (rahan lisäksi tietysti) ja tämä mielikuvistusleikki tähtää ainoastaan ihmisten hallintaa (pätee myös rahassa).. Tämä menee vähän samaan edellisen pohdiskelun kanssa, eli siihen onko vaarallisen, alistavan, ahdasmielistävän, kontrolloivan ja köyhdyttävän ajatuskokonaisuuden hyväksymättömyys, vastustaminen ja halveksiminen ahdasmielisyyttä? Varmasti, mutta arvaappa kiinnostaako (ainakaan allekirjoittanutta)?

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 12:02:41Lisäksi on ollut joitakin erilaisia vähemmistöjä mollaavia tai heidän kustannuksellaan pilaa tekeviä kirjoituksia tai muita postauksia. Onko tämä sen suvaisevaisempaa? Ei minusta.
Näistä voi jutella Pasin kanssa, jonka ajatuksiin joitain omia kirjoituksiasikin on verrattu..

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 12:02:41Muillakin täällä kirjoittaneista on kyllä peiliin katsomisen paikka koskien kirjoituksiaan - ei ainoastaan minulla.

Yritetään pitää jatkossa tämä foorumin taso korkeampana. Täällä on paljon tasokastakin keskustelua, mutta myös paljon ala-arvoistakin. En julkaissut tätä postausta haastaakseni riitaa. Tuli vaan mieleen esittää muutamia pointteja siitä että monet muutkaan eivät ole täällä olleet sen suvaitsevaisempia tai puhtoisempia kuin minäkään.
Monella on peiliin katsomisen paikka, mutta monen (myös sinun) kirjoituksista myös vahvasti paistaa läpi se, miten se oma sisäistetty ajatus/ideologia on se universaalisti paras ja lähinnä absoluuttista totuutta vaikka tarkastelisikin yhden henkilön ennakkoluuloa suppealla otannalla..

Osassa kirjoittamissasi näkemyksissä vastareaktiota varmasti voimistaa hämmennys siitä, että tietäen vastoinkäymisisesi (edes otsikkotasolla) ja tuntien persoonasi kerhon ym. puitteissa ei olettaisi ilmi tulleiden näkemystesi olevan niin suppeita ja kriittisiä moneltakaan osin.. Kuten mainitsin, niin välillä tuntuu kuin lukisi Pasin ajatuksia..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

#350
Jokaisella on oikeus omiin näkemyksiinsä. Mielestäni en ole kirjoitellut mitään muuta rasismiin/ennakkoluuloihin yms. hieman rinnastettavaa tekstiä kuin vain tuossa tatuointikeskustelussa. Esim. näkemykseni ammattimaisesta pukeutumisesta ei ollut mitään ennakkoluuloista yms. vaan aivan fakta-asiaa jollaista löytyy monista käytös- ja tapatietokirjoista sekä kirjoista joissa puhutaan työpaikasta ja siihen liittyvistä asioista. Eli muutkin ovat tuosta kirjoittaneet ja samanlaisella asenteella.

Monissa kirjoituksissani olen päinvastoin ollut erittäin suvaitsevainen esim. alkoholisteja, vähäosaisia, seksuaalivähemmistöjä, muslimeja, muita uskontoja yms. kohtaan. Esim. muslimeista keskustelimme Belgian terrori-iskujen aikaan Pasin kanssa erittäin suvaitsevaisesti ja molemmilla oli se ajatus etteivät suurin osa muslimeista ole terroristeja ja että muslimien pitäisi integroitua paremmin yhteiskuntaan ja erityisesti oman edun kannalta tuomita iskut.

Itse en henkilökohtaisesti pidä uskontoja maailman pahimpana syöpänä vaikken itse kovinkaan uskonnollinen ole. Ajatusmaailmassani on tosin ideoita eri uskonnoista mutta en silti tunnusta mitään uskontoa. Päinvastoin olen suvaitsevainen kaikkia uskontoja kohtaan. Se uskonto ei mielestäni sinänsä ole se pahin syöpä vaan jotkut uskontojen varjolla ihmisiä hyväksikäyttävät, terroritekoja tekevät yms.

En pidä omia ajatuksiani absoluuttisesti oikeina. Jos luet tarkemmin tekstejäni niin niissä sanon usein "mielestäni" joten ne ovat vain minun ajatuksiani enkä todellakaan väitä että ne olisivat absoluuttista totuutta.

Näen että tekstejäni on joko tarkoituksella tulkittu väärin tai on käynyt väärinkäsityksiä. En todellakaan ole niin kapeakatseinen ihminen miksi minut on tuomittu täällä tekstieni perusteella. Olen suurelta osin väärinymmärretty.

Jos tekstini tuottavat täällä tosiaan tuollaisia mielikuvia minusta, niin voin aivan hyvin lopettaa täällä kirjoittelun kokonaan eli tunnukseni voi poistaa. Kirjoittelen myös muualla joissa missään ei tällaista kohua ole teksteistä syntynyt vaikka osin olen käsitellyt samoja teemoja ja kirjoittelen pitkälti samaan tyyliin. Minun ei ole mikään pakko täällä kirjoitella. Voin tehdä sitä monessa paikassa muuallakin. Olen vaan halunnut Subuyhteisön kesken kirjoittaa erilaisista teemoista. Tosiaan voin lopettaa täällä kirjoittamisen kokonaan jos tekstini todella häiritsevät noin paljon ihmisiä ja aiheuttavat vääriä käsityksiä minusta ja henkilöiden asenne minua kohtaan muuttuu täysin kuten Majurin viimeisimpänä. Vielä viime vuonna Majurin kanssa itselläni ei ollut mitään ongelmia. Ihmettelen jos tekstini joissa en ole Majuriin kohdistanut mitään ovat vaikuttaneet noin paljon hänen ajatukseensa minusta.

Mietin vielä jatkoani täällä.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Epis - elokuu 06, 2016, 16:14:15
Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 12:02:41Samalla kun minua on sanottu täällä suvaitsemattomaksi, ahdasmieliseksi mielipiteideni johdosta niin onko tullut mieleen että samalla kun tuomitsee jonkun mielipiteet ahdasmielisiksi niin onko sitten itsekään niin avarakatseinen ettei hyväksy/loukkaantuu eriävistä mielipiteistä kuin omista näkemyksistä? Mielestäni ei. Tuossa tapauksessa samat sanat pätevät näihin jotka eivät hyväksyneet mielipiteitäni.
Olen tätä samaa miettinyt jo vuosia sitten Rasisti! -kortin suhteen..

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 12:02:41Lisäksi foorumilla on ollut vuosien mittaan mm. kirjoituksia joissa uskontoa pidetään suurimpana syöpänä maailmanhistoriassa (suunnilleen noin) tai ylenkatsotaan denoja, joitakin tiettyjä vähäosaisia ihmisryhmiä yms. Ovatko nämä kirjoitukset yhtään sen avarakatseisempia kuin osa niistä mitä minä olen kirjoittanut? Mielestäni eivät.
Omasta mielestäni uskonto on suurin syöpä maailmassa (rahan lisäksi tietysti) ja tämä mielikuvistusleikki tähtää ainoastaan ihmisten hallintaa (pätee myös rahassa).. Tämä menee vähän samaan edellisen pohdiskelun kanssa, eli siihen onko vaarallisen, alistavan, ahdasmielistävän, kontrolloivan ja köyhdyttävän ajatuskokonaisuuden hyväksymättömyys, vastustaminen ja halveksiminen ahdasmielisyyttä? Varmasti, mutta arvaappa kiinnostaako (ainakaan allekirjoittanutta)?

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 12:02:41Lisäksi on ollut joitakin erilaisia vähemmistöjä mollaavia tai heidän kustannuksellaan pilaa tekeviä kirjoituksia tai muita postauksia. Onko tämä sen suvaisevaisempaa? Ei minusta.
Näistä voi jutella Pasin kanssa, jonka ajatuksiin joitain omia kirjoituksiasikin on verrattu..

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 12:02:41Muillakin täällä kirjoittaneista on kyllä peiliin katsomisen paikka koskien kirjoituksiaan - ei ainoastaan minulla.

Yritetään pitää jatkossa tämä foorumin taso korkeampana. Täällä on paljon tasokastakin keskustelua, mutta myös paljon ala-arvoistakin. En julkaissut tätä postausta haastaakseni riitaa. Tuli vaan mieleen esittää muutamia pointteja siitä että monet muutkaan eivät ole täällä olleet sen suvaitsevaisempia tai puhtoisempia kuin minäkään.
Monella on peiliin katsomisen paikka, mutta monen (myös sinun) kirjoituksista myös vahvasti paistaa läpi se, miten se oma sisäistetty ajatus/ideologia on se universaalisti paras ja lähinnä absoluuttista totuutta vaikka tarkastelisikin yhden henkilön ennakkoluuloa suppealla otannalla..

Osassa kirjoittamissasi näkemyksissä vastareaktiota varmasti voimistaa hämmennys siitä, että tietäen vastoinkäymisisesi (edes otsikkotasolla) ja tuntien per
soonasi kerhon ym. puitteissa ei olettaisi ilmi tulleiden näkemystesi olevan niin suppeita ja kriittisiä moneltakaan osin.. Kuten mainitsin, niin välillä tuntuu kuin lukisi Pasin ajatuksia..

:hands
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

Tai sitten voisi vaihtoehtoisesti harrastaa hieman itsetutkiskelua kirjoutusten ja ihan ajatustenkin suhteen jos ne aiheuttavat muissa ei toivottuja tai jopa häiritseviä reaktioita..

"It is good to see ourselves as others see us. Try as we may, we are never able to know ourselves fully as we are, especially the evil side of us.
This we can do only if we are not angry with our critics but will take in good heart whatever they might have to say."

― Mahatma Gandhi
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Vaadin että tunnukseni poistetaan tämän viestin lukemisen jälkeen. Lisäksi toivon että seuraavat sähköpostiosoitteet laitetaan foorumille rekisteröitymiskieltoon (jos teknisesti mahdollista):

jaakko24@hotmail.com
wjaakko@gmail.com
jaakjj@live.com

Yhteydenotot jatkossa peliasioissa yo. sähköposteihin. Pelit siis jatkunevat liigojen osalta kaudella 2017-2018 aikaisintaan. Jonkun höntsän (mm. Luca Tonin jäähyväispelin) voin tällä kaudella pelata.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 16:54:12
Vaadin että tunnukseni poistetaan tämän viestin lukemisen jälkeen. Lisäksi toivon että seuraavat sähköpostiosoitteet laitetaan foorumille rekisteröitymiskieltoon (jos teknisesti mahdollista):

jaakko24@hotmail.com
wjaakko@gmail.com
jaakjj@live.com

Yhteydenotot jatkossa peliasioissa yo. sähköposteihin. Pelit siis jatkunevat liigojen osalta kaudella 2017-2018 aikaisintaan. Jonkun höntsän (mm. Luca Tonin jäähyväispelin) voin tällä kaudella pelata.

Eli kaikkien muiden on muututtava, koska sinä et siihen pysty tai ole halukas edes kokeilemaan itsesi kyseenalaistamista?
Kyllä noin päättäväiseltä kaverilta sen verran selkärankaa pitää löytyä, että pystyy itse pitämään itsensä poissa forumilta!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epis - elokuu 06, 2016, 16:58:55
Kyllä noin päättäväiseltä kaverilta sen verran selkärankaa pitää löytyä, että pystyy itse pitämään itsensä poissa forumilta!

:up

Killer

Voisin verrata omalta osaltani foorumia dokaamiseen.
Itse on "käytettävä/oltava ilman". Siinä eivät voi muut juuri auttaa. Valitettavasti.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Epis - elokuu 06, 2016, 16:58:55
ole halukas edes kokeilemaan itsesi kyseenalaistamista?

Olen kyseenalaistanut itseni monet kerrat täällä foorumilla ja näistä teksteistä. Odotan myös että muutkin myöntävät että ovat väärinymmärtäneet tekstieni tarkoituksia ja tuomineet minut turhaan. En ole ainoa syyllinen täällä. Epis voisi myös olla kriittinen itseään kohtaan. Majuri sentään myöntää virheensä kun pyysi anteeksi yhtenä päivänä mutta Epikseltä ilmeisesti väärässäolemisen myöntäminen on mahdotonta.


Killer

Mä nostan kädet ylös.

Hei, hei.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 06, 2016, 17:06:49Epis voisi myös olla kriittinen itseään kohtaan. Majuri sentään myöntää virheensä kun pyysi anteeksi yhtenä päivänä mutta Epikseltä ilmeisesti väärässäolemisen myöntäminen on mahdotonta.
Tässä ilmeisesti puhutaan ahdasmielisyydestäsi, korjaa ihmeessä jos olen väärässä.. Käsitykseni ahdasmielisyydestäsi on itselleni uusi ja syntynyt pelkästään kirjoitustesi perusteella sekä riippumatta siitä kuinka avoimesti ajattelet joistain muista asioista.. Jos muiden (tässä tapauksessa minun) mielipide kiinnostaa ja häiritsee, niin siihen on mahdollisuus vaikuttaa samalla tavalla, kuin alkuperäinenkin mielikuva on syntynyt..

Kumpi siis on väärässä, kirjoituksesi vai niiden synnyttämä mielikuva?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!