• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Sana on vapaa

Aloittaja Killer, kesäkuu 14, 2014, 18:18:26

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 04, 2016, 22:13:45
Pitkän harkinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen että jätän foorumin tämän tekstin kirjoittamisen jälkeen. Eli poistan tunnukseni joten ylläpito voi poistaa sen välittömästi huomattuaan ilmoituksen. Kauden 2016-2017 treenimatseista mm. Hellas Verona-Fiorentina (Luca Tonin jäähyväisottelu) pelaan normaalisti noin kahden viikon kuluttua maanantaina. Seuraan foorumia jotta näen milloin Hovi on tulossa kerholle. Tarvittaessa Hovi voi ottaa yhteyttä sähköpostitse wjaakko@gmail.com koskien ottelua ja sen ajankohtaa. Mikäli pelaan seuraavalla kaudella niin otan yhteyttä asianomaisiin sähköpostitse koskien kautta 2017-2018. En näe enää että osallistumiseni foorumiin olisi perusteltua. Seuraan foorumia koskien tätä ja ensi kautta ratkaisujen tekemiseksi.

Nukutun yön jälkeen palaan hetkeksi asiaan foorumille. Olen päättänyt pitää jonkinasteisen timeoutin kirjoittamisesta foorumille. En tiedä kauanko se tulee kestämään mutta ainakin jonkin aikaa. Ylläolevan tekstin mukaan edelleen seuraan foorumia että milloin Hovi on paikalla kerholla Luca Tonin jäähyväisottelua varten.

Kauteen 2016-2017 en osallistu. Siihen ei vaikuttanut mitenkään tämä eilinen episodi vaan päätös oli jo tehty paljon aiemmin - osittain jo viime kaudella (syyt edelleen aika, kuormitus eli samat mitä olen kertonut aiemmin). Tämä ylläolevakin teksti oli kirjoitettu paljon aiemmin kuin eilen. Copy/pastesin sen wordistä tänne. Foorumin jättö on ollut agendassa jo pitkään mutta ehkä lykkään sitä ja poissaolo jatkossa on vain timeout.

Majurilta tuli eilen anteeksipyyntö joka on ok. Se asia on poissa päiväjärjestyksestä. Siitä huolimatta pieni timeout on paikallaan. Esim. Kaitsun kanssa on ollut hauska keskustella sivistyneesti monista asioista, mutta Majurista täytyy sanoa - ihan ystävällisyydellä - ettei voi sanoa lähellekään samaa kuin esim. Kaitsusta. Foorumilla Majurin tekstit - varsinkin minua kohtaan - ovat jo pitkään olleet jotenkin vihamielisiä, määräileviä, alistavia yms. Muita kohtaan en ole huomannut vastaavaa. Esim. jos olen jonkun ehdotuksen tehnyt niin Majuri on sen tyrmännyt tuosta vain ja jos joku muu ehdottaa jotakin niin se on heti hyvä ehdotus. Majurin suhtautuminen minuun on nähdäkseni ollut jotenkin ylimielistä jo pitkään ja olen ihmetellyt sitä kun aiemmin ei mitään ongelmia ole ollut. Vasta n. 6-7 kk on Majurin tekstit selvästi muuttuneet. Ihmettelen syytä koska en koe että olisin hänelle tehnyt mitään. Tämä kaikki edellä ollut siis ystävyydellä - ei millään pahalla.

Nyt siis poistun takavasemmalle joksikin aikaa. Kausi 2016-2017 on siis liigojen osalta osaltani siten kuten olen päättänyt. Se ei tule muuttumaan. Foorumille  palaan timeoutin jälkeen ja joitakin höntsiä voin pelata tällä kaudella.

Hovi voi ottaa yhteyttä ylläolevalla sähköpostilla tarvittaessa ajan sopimiseksi Luca Tonin jäähyväispeliin joten nähdään kerholla kun ottelu pelataan. Voi myös olla että pelataan ottelu ilman sen kummenpaa ajan sopimista koska seuraan koska Hovi on kerholla ja tulen sitten paikalle.

SouthernBoogieCat

#331
Sen verran täytyy lykätä timeoutia ja todeta että sivulla (jota ei enää ole) Subbuteon Subliimi Substanssi muutamat meidän porukasta riitelivät keskustelualueella aikoinaan Sepon kanssa ja yksi ulkopuolinen totesi että harkitsi liittymistä meidän toimintaan mutta luettuaan niitä kommentteja tuli siihen tulokseen "ettei voisi harkitakaan liittymistä vanhojen miesten katkeruuden kerhoon jossa käyttäytyminen somessa on täysin ala-arvoista". Tuohon aikaan en täysin allekirjoittanut asiaa, mutta viime kuukausina kyllä täällä on ollut ala-arvoista some käyttäytymistä varsinkin tietyn nimimerkin toimesta (johon ylläolevassa viittasin). Kuten toisessa ketjussa totesin, ei minulla ole mitään pientä peliin kuuluvaa piruilua vastaan mutta sen mitä koen että Majuri on suhtautunut minuun viimeisen puolen vuoden aikana postauksissa ei ole hyvää some käyttäytymistä. Toki mukana on ollut ihan asiallistakin juttua, mutta liian paljon ylimielistä, vihamielistä juttua minua kohtaan. Korostan että mielestäni valta-osa meidän porukasta osaa käyttäytyä mutta joillakin menee yli ja se ei ole hyvä asia.

Olen ollut mukana useassa somessa ja tämä on ensimmäinen jossa olen joutunut riitaan jonkun jäsenen kanssa. Muissa vaikken juuri ketään tunnekaan nimimerkin takaa niin keskustelu on ollut pääosin ilman ongelmia toisin kuin täällä.

Porvoon turkkilainen

Pieni timeout tekee meille kaikille varmasti hyvää, mutta ei näistä nyt kannata mieltänsä pahoittaa, mikä tuntuu olevan nykyajan trendi. Jos jotkut Majurin tekstit eivät ole miellyttäneet, niin aina voi myös omia tekstejään miettiä, että onko niissä ollut jotain sellaista mikä voi helposti ärsyttää, kuten se, että puututaan voimakkaasti joidenkin ihmisen ulkoiseen olemukseen käyttämällä yleistyksiä. Edelleen, jos leikin aloittaa, niin se pitää myös kestää. No, minä pidän tämän viestin jälkeen pienen hengähdyksen täältä foorumilta ainakin viikonlopun yli, ja onnea myös muille hengähtäjille.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - elokuu 05, 2016, 11:51:48
onko niissä ollut jotain sellaista mikä voi helposti ärsyttää, kuten se, että puututaan voimakkaasti joidenkin ihmisen ulkoiseen olemukseen käyttämällä yleistyksiä.

Nuo Majurin postaukset minua kohtaan eivät ole liittyneet teksteihini ainakaan suoraan.

Lisäksi koen kirjoittaneeni asiallisesti esim. ammattimaisesta pukeutumisesta joka ei todellakaan kohdistu suoraan kehenkään (vaikka viittaankin yhteen nettivideo-ohjelmaan) vaan käsittelin yleisesti ammattimaista pukeutumista.

Olen vain kirjoittanut asiallisesti foorumilla omia mielipiteitäni.

Koen saaneeni Majurilta viimeisien kuukausien aikana asiatonta lokaa niskaan.

En ole aloittanut mitään riitoja vaan olen mielestäni käynyt asiallista keskustelua - joskus kärjistäen - mutta kuitenkin fiksusti argumentoiden toisin kuin jotkut muut täällä.

Sen vielä huomautan - ennen timeoutia - että kirjoitan samalla tyylillä muuallakin ja ainoastaan täällä ovat jotkut ehkä loukkaantuneet teksteistäni. Pahoittelen jos noin on käynyt mutta jos kaikki loka Majurin suunnalta liitty teksteihini niin se on poikkeuksellista. Muualla vastaavaa ei ole koskaan tapahtunut.

Ehkä itsellenikin on paikallaan tarkistaa kirjoitustyyliä täällä foorumilla jatkossa mutta en edelleenkään koe kirjoittaneeni niin pahasti että ansaitsisin Majurin harjoittamaa vihamielisyyttä, ylimielisyyttä, alistamista, vähättelyä yms.

Jos itselläni on itsetutkiskelun paikka kirjoituksiini niin on myös joillakin muillakin täällä.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - elokuu 05, 2016, 11:51:48
Edelleen, jos leikin aloittaa, niin se pitää myös kestää.

Ehkä ennen timeoutia on vielä paikallaan kommentoida:

Edelleen, en koe aloittaneeni mitään leikkiä vaan olen kertonut teksteissäni asiallisia, perusteltuja mielipiteitäni joistain asioista sekä faktoja mm. ammattimaisesta pukeutumisesta josta kenenkään ei pitäisi suuttua.

Teksteihini olen saanut perusteltuja ja hyvin argumentoituja mielipiteitä mm. Kaitsulta joissa ei ole mitään vikaa vaikka niissäkin on oman tyylini tavoin provoa yms. Ei siinä mitään.

Sen sijaan kontekstista täysin irralliset, jopa eri topiceissa olevat selvät nälvimiset, ylimieliset jutut, vähättelyt yms. joita on Majurin taholta tullut eivät mielestäni kuulu asiaan. Kun Majuri itsekin miettii niin on kanssani varmasti samaa mieltä. Majurilta on myös paljon hyvää tekstiä mutta myös paljon täysin asiatonta joka ei mielestäni kuulu tänne eikä muutenkaan someen.

Itsekin tosiaan yritän jatkossa miettiä kirjoituksiani paremmin mutta toivon myös että monet muutkin (erityisesti Majuri) miettivät myöskin.

Nyt lähden vihdoin timeoutille.

Porvoon turkkilainen

Ei Jake millään pahalla, mutta sinulta on kuluvan vuoden aikana tullut aika paljon kaikenlaisia kirjoituksia, ja jopa kärkästäkin tekstiä, joten metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Aika monessa jutussa olet pyrkinyt käyttämään myös valtaakin esim. uhkailemalla kauden jättämistä kesken, kun joillekin olisi mielestäsi kuulunut pistemenetyksiä, mistä kaikki muut sarjassa mukanaolevat olivat toista mieltä ja jäit asian kanssa yksin. Keväällä joistakin sinun kirjoituksista heitettiin harmitonta huumoria, niin silloin uhkasit myös jättää kautta kesken, jos niiden sävy ei muutu. Majuri on vilpittömästi pyytänyt sinulta jo monta kertaa anteeksi, joten eiköhän mennä taas paremmin mielin eteenpäin ja jätetä märehtiminen tähän. Minunkin timeout viivästyi, mutta ei tule tekstiä tänään enää klo 18 jälkeen. Vasta maanantaina.



SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - elokuu 05, 2016, 13:02:29
Ei Jake millään pahalla, mutta sinulta on kuluvan vuoden aikana tullut aika paljon kaikenlaisia kirjoituksia, ja jopa kärkästäkin tekstiä, joten metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Aika monessa jutussa olet pyrkinyt käyttämään myös valtaakin esim. uhkailemalla kauden jättämistä kesken, kun joillekin olisi mielestäsi kuulunut pistemenetyksiä, mistä kaikki muut sarjassa mukanaolevat olivat toista mieltä ja jäit asian kanssa yksin. Keväällä joistakin sinun kirjoituksista heitettiin harmitonta huumoria, niin silloin uhkasit myös jättää kautta kesken, jos niiden sävy ei muutu. Majuri on vilpittömästi pyytänyt sinulta jo monta kertaa anteeksi, joten eiköhän mennä taas paremmin mielin eteenpäin ja jätetä märehtiminen tähän. Minunkin timeout viivästyi, mutta ei tule tekstiä tänään enää klo 18 jälkeen. Vasta maanantaina.

Vielä täytyy lykätä hetki timeoutia ja kommentoida tähän.

Tuo helmikuinen Dodo-case oli minun mokani ja kun huomasin olleeni väärässä pyysin sitä anteeksi julkisesti sekä myös Hönkiltä ja asia sovittiin.

Tuota keväistä juttua en muista joten siihen en kommentoi.

Tämä asia on selvä joten annetaan sen olla. Nyt alkaa timeout jonka jälkeen pelaan Luca Tonin jäähyväisottelun (plus ehkä jonkun muunkin höntsän).

AriFerra

Jos minä kerron muutaman asian miksi ärsyynnyn monista kirjoituksistasi, niin varmaan lykkääät taimouttiasi kahdennenkymmenennenseitsemännen kerran?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

nabel

Eiköhän poijjaat korkata vissyt kertsillä ens kerralla kera joukkohalin?

nabel

Pitää vielä keventää siten että ois ollu hienoa jos nää väittelyt ois käyty subulehden yleisöosastolla 6kk:n viiveajalla.

Killer

Lainaus käyttäjältä: nabel - elokuu 05, 2016, 14:00:07
Eiköhän poijjaat korkata vissyt kertsillä ens kerralla kera joukkohalin?

:bat

Killer

Lainaus käyttäjältä: nabel - elokuu 05, 2016, 14:01:08
Pitää vielä keventää siten että ois ollu hienoa jos nää väittelyt ois käyty subulehden yleisöosastolla 6kk:n viiveajalla.

:lollero

nabel

Korvataan joukkohali sitruunavissyllä.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 05, 2016, 13:31:27
Jos minä kerron muutaman asian miksi ärsyynnyn monista kirjoituksistasi, niin varmaan lykkääät taimouttiasi kahdennenkymmenennenseitsemännen kerran?

Oikein arvasit.

Voit minun puolestani vapaasti kertoa miksi jotkut tekstini ovat sinua ärsyttäneet.

Tulkitsen hieman että on muitakin odottamassa sanoakseen saman.

Edelleen, pahoittelen jos jotkut tekstini ovat loukanneet/ärsyttäneet joitakin mutta silti väitän että n. 90 % kirjoituksistani ovat ihan asiallisia ja niiden ei pitäisi ärsyttää ketään.

Näiden valossa, on ehkä syytä miettiä kirjoittamista tänne jatkossa sekä kirjoituksia.

Korostan kuitenkin että miettimisen paikka on myös muilla - ei pelkästään minulla. Keskustelua foorumkirjoittelusta voidaan jatkaa joko tässä topicissa tai ihan omassa asiaa varten avatussa. Mielestäni sellaisen paikka on.

Kuitenkin yllätyin jos kirjoituksistani on noussut joillekin mielipahaa ja ärtymystä koska millään muulla foorumilla missä olen kirjoitellut ei ole ollut mitään merkkejä havaittavissa. Ja tyyli on ollut pitkälti sama - aiheet osittain samoja ja osittain eri.

Yritän nyt pitää jonkin aikaa hiljaiseloa täältä.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 05, 2016, 13:11:02
Vielä täytyy lykätä hetki timeoutia ja kommentoida tähän.

:whaat   :sssh
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.