• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Sana on vapaa

Aloittaja Killer, kesäkuu 14, 2014, 18:18:26

« edellinen - seuraava »

Killer

Onnittelut OK Pan  Århusille.

Puppe

Aamulla juhlitaan sitten Kalevan rastia  ;D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..


Killer

2.osuuden jälkeen Vaajakosken Terä 4.

Rossonero

#4
K-piste on eri kuin Venlojen viestissä. Erinomainen oivallus ratamestarilta!

Terä putoamassa kärjen vauhdista neljännellä osuudella.

On muuten Jukola aika eksoottinen tv-ohjelma keskellä yötä, jos olisi ulkomaalaisia vieraista, joille voisi näyttää.

Pejoka

On muuten aika eksoottinen laji myös osallistua.

Saisikohan pöytäfutispelaajista "seitsemän veljestä" ensi vuonna Paimioon osallistumaan tähän myös jaloon urheilumuotoon?

Terveisin nimimerkki "oman suunnistusaktiiviuran Vehka-Jukolaan 1992 traagisesti lopettanut"

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Pejoka - kesäkuu 16, 2014, 09:10:43
On muuten aika eksoottinen laji myös osallistua.

Saisikohan pöytäfutispelaajista "seitsemän veljestä" ensi vuonna Paimioon osallistumaan tähän myös jaloon urheilumuotoon?

Terveisin nimimerkki "oman suunnistusaktiiviuran Vehka-Jukolaan 1992 traagisesti lopettanut"

Olisi aika kovaa kamaa osallistua. Luulen kyllä, että viimeistään Killerin osuudella eksyisimme jonnekin Kongon sademetsiin. Jos olisin paremmassa kunnossa, kannattaisin ehdottomasti. Piää ehkä alkaa treenata.

Toinen aika mainio idea olisi lähteä Sulkavan soutuihin subuporukalla.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 16, 2014, 17:12:15
Lainaus käyttäjältä: Pejoka - kesäkuu 16, 2014, 09:10:43
On muuten aika eksoottinen laji myös osallistua.

Saisikohan pöytäfutispelaajista "seitsemän veljestä" ensi vuonna Paimioon osallistumaan tähän myös jaloon urheilumuotoon?

Terveisin nimimerkki "oman suunnistusaktiiviuran Vehka-Jukolaan 1992 traagisesti lopettanut"

Olisi aika kovaa kamaa osallistua. Luulen kyllä, että viimeistään Killerin osuudella eksyisimme jonnekin Kongon sademetsiin. Jos olisin paremmassa kunnossa, kannattaisin ehdottomasti. Piää ehkä alkaa treenata.

Toinen aika mainio idea olisi lähteä Sulkavan soutuihin subuporukalla.

You can count me in! Toki pitää saada nuoria vetreitä venloja ainakin mun yöosuudelle. 

Puppe

Tottakai mukana, Lynxiltä on ollut joukkue mukana useita vuosia. Sijoitukset ei vaan oo ollu kummoisia mutta meidän meiningin tietäen kukaan ei sinne turhan vakavalla naamalla lähde edes mukaan  :P
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 16, 2014, 21:17:20
You can count me in! Toki pitää saada nuoria vetreitä venloja ainakin mun yöosuudelle. 

Voidaan toki osallistua myös Venlojen viestiin. Muiden pitää vain kasvattaa pitempiä hiuksia, kun nyt vain minä ja Kaitsu mennään helposti läpi. Yön pimeydessä Kaitsun partakaan ei ehkä näy.

Lainaus käyttäjältä: Puppe - kesäkuu 16, 2014, 23:33:22
Tottakai mukana, Lynxiltä on ollut joukkue mukana useita vuosia. Sijoitukset ei vaan oo ollu kummoisia mutta meidän meiningin tietäen kukaan ei sinne turhan vakavalla naamalla lähde edes mukaan  :P

Ai miten niin ei vakavasti? Kummallista pelkkää hauskanpitoa. Sulkavallako olette olleet? Ei kai Jukolassa?

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 16, 2014, 23:57:13
Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 16, 2014, 21:17:20
You can count me in! Toki pitää saada nuoria vetreitä venloja ainakin mun yöosuudelle. 

Voidaan toki osallistua myös Venlojen viestiin. Muiden pitää vain kasvattaa pitempiä hiuksia, kun nyt vain minä ja Kaitsu mennään helposti läpi. Yön pimeydessä Kaitsun partakaan ei ehkä näy.

Lainaus käyttäjältä: Puppe - kesäkuu 16, 2014, 23:33:22
Tottakai mukana, Lynxiltä on ollut joukkue mukana useita vuosia. Sijoitukset ei vaan oo ollu kummoisia mutta meidän meiningin tietäen kukaan ei sinne turhan vakavalla naamalla lähde edes mukaan  :P

Ai miten niin ei vakavasti? Kummallista pelkkää hauskanpitoa. Sulkavallako olette olleet? Ei kai Jukolassa?

http://www.lynx.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=525%3Ajukolan-viestistae-kohtalaista-menestystae&catid=15%3Ajulkiset&Itemid=109&lang=fi

:8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Puppe - kesäkuu 17, 2014, 00:41:22
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 16, 2014, 23:57:13
Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 16, 2014, 21:17:20
You can count me in! Toki pitää saada nuoria vetreitä venloja ainakin mun yöosuudelle. 

Voidaan toki osallistua myös Venlojen viestiin. Muiden pitää vain kasvattaa pitempiä hiuksia, kun nyt vain minä ja Kaitsu mennään helposti läpi. Yön pimeydessä Kaitsun partakaan ei ehkä näy.

Lainaus käyttäjältä: Puppe - kesäkuu 16, 2014, 23:33:22
Tottakai mukana, Lynxiltä on ollut joukkue mukana useita vuosia. Sijoitukset ei vaan oo ollu kummoisia mutta meidän meiningin tietäen kukaan ei sinne turhan vakavalla naamalla lähde edes mukaan  :P

Ai miten niin ei vakavasti? Kummallista pelkkää hauskanpitoa. Sulkavallako olette olleet? Ei kai Jukolassa?

http://www.lynx.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=525%3Ajukolan-viestistae-kohtalaista-menestystae&catid=15%3Ajulkiset&Itemid=109&lang=fi

:8)

Jaa, tuo Lynx. Sinänsä teille lynxiläisille sulka(va) hattuun, koska ihan vakavasti olisin voinut odottaa teidän olevan mukana oikeastaan missä tahansa.

Sulkavan souduissa on joitakin tuttuja ollut ihan pelkällä hauskanpitomeiningillä, ja sopisi varmasti Lynxille.

Porvoon turkkilainen

Vuonna 2002 olin Sulkavan souduissa kirkkovenesarjassa ja tämä pitää paikkansa. 70 km soudettiin yhteensä kahden päivän aikana.

Hönkki

Lainaakirkkovenesarjassa

tottakai
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - kesäkuu 17, 2014, 10:47:32
Vuonna 2002 olin Sulkavan souduissa kirkkovenesarjassa ja tämä pitää paikkansa. 70 km soudettiin yhteensä kahden päivän aikana.

Joo joo. Varmaan keräilyerien kautta jatkoon.