Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum
September 20, 2017, 17:45:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1] 2 3 4 ... 47
  Print  
Author Topic: Sana on vapaa  (Read 25061 times)
LääkintäMajuri

View Profile
« on: June 14, 2014, 18:18:26 »

Onnittelut OK Pan  Århusille.

Against modern subbuteo

-äijiä homona boksiin!
Puppe

View Profile
« Reply #1 on: June 14, 2014, 18:40:02 »

Aamulla juhlitaan sitten Kalevan rastia  Grin

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin Cheesy
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..
LääkintäMajuri

View Profile
« Reply #2 on: June 15, 2014, 00:20:09 »

Jes!

http://yle.fi/urheilu/jukolan_sonnit_syoksyivat_metsaan_-_katso_kuvakooste/7299759

Against modern subbuteo

-äijiä homona boksiin!
LääkintäMajuri

View Profile
« Reply #3 on: June 15, 2014, 02:06:34 »

2.osuuden jälkeen Vaajakosken Terä 4.

Against modern subbuteo

-äijiä homona boksiin!
Rossonero
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #4 on: June 15, 2014, 03:07:08 »

K-piste on eri kuin Venlojen viestissä. Erinomainen oivallus ratamestarilta!

Terä putoamassa kärjen vauhdista neljännellä osuudella.

On muuten Jukola aika eksoottinen tv-ohjelma keskellä yötä, jos olisi ulkomaalaisia vieraista, joille voisi näyttää.
« Last Edit: June 15, 2014, 03:10:53 by Rossonero » Logged
Pejoka

View Profile
« Reply #5 on: June 16, 2014, 09:10:43 »

On muuten aika eksoottinen laji myös osallistua.

Saisikohan pöytäfutispelaajista "seitsemän veljestä" ensi vuonna Paimioon osallistumaan tähän myös jaloon urheilumuotoon?

Terveisin nimimerkki "oman suunnistusaktiiviuran Vehka-Jukolaan 1992 traagisesti lopettanut"
Rossonero
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #6 on: June 16, 2014, 17:12:15 »

Saisikohan pöytäfutispelaajista "seitsemän veljestä" ensi vuonna Paimioon osallistumaan tähän myös jaloon urheilumuotoon?

Terveisin nimimerkki "oman suunnistusaktiiviuran Vehka-Jukolaan 1992 traagisesti lopettanut"

Olisi aika kovaa kamaa osallistua. Luulen kyllä, että viimeistään Killerin osuudella eksyisimme jonnekin Kongon sademetsiin. Jos olisin paremmassa kunnossa, kannattaisin ehdottomasti. Piää ehkä alkaa treenata.

Toinen aika mainio idea olisi lähteä Sulkavan soutuihin subuporukalla.
LääkintäMajuri

View Profile
« Reply #7 on: June 16, 2014, 21:17:20 »

Olisi aika kovaa kamaa osallistua. Luulen kyllä, että viimeistään Killerin osuudella eksyisimme jonnekin Kongon sademetsiin. Jos olisin paremmassa kunnossa, kannattaisin ehdottomasti. Piää ehkä alkaa treenata.

Toinen aika mainio idea olisi lähteä Sulkavan soutuihin subuporukalla.

You can count me in! Toki pitää saada nuoria vetreitä venloja ainakin mun yöosuudelle. 

Against modern subbuteo

-äijiä homona boksiin!
Puppe

View Profile
« Reply #8 on: June 16, 2014, 23:33:22 »

Tottakai mukana, Lynxiltä on ollut joukkue mukana useita vuosia. Sijoitukset ei vaan oo ollu kummoisia mutta meidän meiningin tietäen kukaan ei sinne turhan vakavalla naamalla lähde edes mukaan  Tongue

TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..
Rossonero
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #9 on: June 16, 2014, 23:57:13 »

You can count me in! Toki pitää saada nuoria vetreitä venloja ainakin mun yöosuudelle. 

Voidaan toki osallistua myös Venlojen viestiin. Muiden pitää vain kasvattaa pitempiä hiuksia, kun nyt vain minä ja Kaitsu mennään helposti läpi. Yön pimeydessä Kaitsun partakaan ei ehkä näy.

Tottakai mukana, Lynxiltä on ollut joukkue mukana useita vuosia. Sijoitukset ei vaan oo ollu kummoisia mutta meidän meiningin tietäen kukaan ei sinne turhan vakavalla naamalla lähde edes mukaan  Tongue

Ai miten niin ei vakavasti? Kummallista pelkkää hauskanpitoa. Sulkavallako olette olleet? Ei kai Jukolassa?
Puppe

View Profile
« Reply #10 on: June 17, 2014, 00:41:22 »

Voidaan toki osallistua myös Venlojen viestiin. Muiden pitää vain kasvattaa pitempiä hiuksia, kun nyt vain minä ja Kaitsu mennään helposti läpi. Yön pimeydessä Kaitsun partakaan ei ehkä näy.

Ai miten niin ei vakavasti? Kummallista pelkkää hauskanpitoa. Sulkavallako olette olleet? Ei kai Jukolassa?

http://www.lynx.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=525%3Ajukolan-viestistae-kohtalaista-menestystae&catid=15%3Ajulkiset&Itemid=109&lang=fi

Cool

Rossonero
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #11 on: June 17, 2014, 01:23:27 »

http://www.lynx.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=525%3Ajukolan-viestistae-kohtalaista-menestystae&catid=15%3Ajulkiset&Itemid=109&lang=fi

Cool

Jaa, tuo Lynx. Sinänsä teille lynxiläisille sulka(va) hattuun, koska ihan vakavasti olisin voinut odottaa teidän olevan mukana oikeastaan missä tahansa.

Sulkavan souduissa on joitakin tuttuja ollut ihan pelkällä hauskanpitomeiningillä, ja sopisi varmasti Lynxille.
Porvoon turkkilainen

View Profile
« Reply #12 on: June 17, 2014, 10:47:32 »

Vuonna 2002 olin Sulkavan souduissa kirkkovenesarjassa ja tämä pitää paikkansa. 70 km soudettiin yhteensä kahden päivän aikana.
Hönkki
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #13 on: June 17, 2014, 11:45:36 »

kirkkovenesarjassa

tottakai

Subbuteo as usual
LääkintäMajuri

View Profile
« Reply #14 on: June 17, 2014, 11:57:13 »

Vuonna 2002 olin Sulkavan souduissa kirkkovenesarjassa ja tämä pitää paikkansa. 70 km soudettiin yhteensä kahden päivän aikana.

Joo joo. Varmaan keräilyerien kautta jatkoon.

Against modern subbuteo

-äijiä homona boksiin!
Pages: [1] 2 3 4 ... 47
  Print  

Jump to: