• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Keskustelua tulevasta kaudesta (2016-2017)

Aloittaja AriFerra, toukokuu 12, 2014, 18:38:22

« edellinen - seuraava »

AriFerra

2016-2017
PoLi: ile, Mikma, Kebap, Kaitsu, Kesis, Hönkki, Majuri, Puppe, Nabel, Kasse, Pete
PoFi: Pete, Henkka, Jere, Kasse (?)
PSK Cup X: ile, Mikma, Kasse, Pete, Henkka (?)
Liigacup IV: Pete, Henkka, Jere, Mikma (?), Kasse (?)

Kausimaksu (pelioikeus) on 15€ / pelaaja.


Ennakkoilmoituksia ensi kaudelle. Ilmoitukset eivät ole sitovia.

Ilmoittautumisaika päättyy 7.8.2016.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

kesämesu

Juttelin hönkin kanssa Polin viime kaudesta ja mietin että pitäisikö osallistua ja näin saada vähän pelejä lisää sinisille jos mukaan sopii?

Tosin lopullisesti tämä ratkeaa vasta loppukesästä,tällä hetkellä mennään mietinnän asteella :)
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

AriFerra

Tämä on ihan pelkkää jutustelua: Minä ja Kasse juteltiin vikalla pelikerralla, että onko mielekästä kun ylivoimaiset pelaajat osallistuvat sarjaamme. Tulimme siihen tulokseen, että on. Pienen pohdinnan jälkeen. Mielestämme parempia vastaan pelaaminen antaa kuitenkin aina, ellei muuten niin alitajuisesti, pientä sparrausta.

Tämä vaatii kuitenkin kaikkien hyväksynnän, eli Peten ja mahdollisesti Mikman jos-kun hän osallistuu sarjaan.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Alkaa näyttää siltä, että jätän oman hakukaavakkeen lähettämättä. Hyvä toki, että sarja kovenee, mutta tai olla sitten liikaa mulle :-(.

AriFerra

#4
Lainaus käyttäjältä: Killer - toukokuu 30, 2014, 12:50:49
Alkaa näyttää siltä, että jätän oman hakukaavakkeen lähettämättä. Hyvä toki, että sarja kovenee, mutta tai olla sitten liikaa mulle :-(.

Mukaan vaan, minun puolesta. Sekä Kesis että sinä. Mutta kuten sanottu, joudumme kuitenkin keskenämme asiasta keskustelemaan.

Sitä paitsi. Mikma kun on käynyt pelaamassa Vanda Kertsillä, en ihmettelisi vaikka kabinettikeskustelut asian tiimoilta olisi jo aloitettu...  ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaMukaan vaan, minun puolesta. Sekä Kesis että sinä. Mutta kuten sanottu, joudumme kuitenkin keskenämme asiasta keskustelemaan.

Voi olla että joudutaan ottamaan pieni kesäseminaari sitten kun Hesu-pelit on saatu alta pois.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 30, 2014, 14:28:47
LainaaMukaan vaan, minun puolesta. Sekä Kesis että sinä. Mutta kuten sanottu, joudumme kuitenkin keskenämme asiasta keskustelemaan.

Voi olla että joudutaan ottamaan pieni kesäseminaari sitten kun Hesu-pelit on saatu alta pois.

Onko seminaarin aiheista jo tietoa?

Hönkki

LainaaOnko seminaarin aiheista jo tietoa?

Ei mitään kriittistä, mutta jos kerran kesällä nähtäis vähän isommalla joukolla ilman subua. Vaikka fudiksen merkeissä. Minigolfissa olisin kuitenkin liian ylivoimainen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 30, 2014, 15:03:11
LainaaOnko seminaarin aiheista jo tietoa?

Ei mitään kriittistä, mutta jos kerran kesällä nähtäis vähän isommalla joukolla ilman subua. Vaikka fudiksen merkeissä. Minigolfissa olisin kuitenkin liian ylivoimainen.

Hyvä idea.
Mä vahva mikrotaloudessa.

miku

Lainaus käyttäjältä: Killer - toukokuu 30, 2014, 14:45:17
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 30, 2014, 14:28:47
LainaaMukaan vaan, minun puolesta. Sekä Kesis että sinä. Mutta kuten sanottu, joudumme kuitenkin keskenämme asiasta keskustelemaan.

Voi olla että joudutaan ottamaan pieni kesäseminaari sitten kun Hesu-pelit on saatu alta pois.

Onko seminaarin aiheista jo tietoa?


Raaka dokaaminen aiheena?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: miku - toukokuu 30, 2014, 17:13:15
Lainaus käyttäjältä: Killer - toukokuu 30, 2014, 14:45:17
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 30, 2014, 14:28:47
LainaaMukaan vaan, minun puolesta. Sekä Kesis että sinä. Mutta kuten sanottu, joudumme kuitenkin keskenämme asiasta keskustelemaan.

Voi olla että joudutaan ottamaan pieni kesäseminaari sitten kun Hesu-pelit on saatu alta pois.

Onko seminaarin aiheista jo tietoa?


Raaka dokaaminen aiheena?

Meinasin kirjoittaa, että mä juon olutta aina raakana. Mutta enpä juokkaan. Shandyä tulee välillä sekoiteltua. Varsinkin appelsiini shandy on tosi jees.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 30, 2014, 14:28:47
Voi olla että joudutaan ottamaan pieni kesäseminaari sitten kun Hesu-pelit on saatu alta pois.

Seminaarista puheenollen, on ehdotettu että 2.8. olisi PSK Kick Off. Jos tämä toteutuu, tänne mukaan päättämään kaikki jotka haluavat PSKn peleihin osallistua.

Myös ehdotettu, että kausi käynnistyisi 31.8.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 24, 2014, 09:47:59
ehdotettu että 2.8. olisi PSK Kick Off.

Onko kellonajasta jo havaintoa? Paikasta riippuen ehtisin vasta noin klo 17-18:ksi tai sitten niin, että aamulla aloitetaan ja minä poistun noin klo 12.

LainaaMyös ehdotettu, että kausi käynnistyisi 31.8.

Minä ja Henkka ei olla paikalla tuolloin, mutta se ei haitanne.

Kuten puhetta ollut, meidän pitää pohtia, mihin sarjoihin meidän kannattaa osallistua, jotta ehdimme pelata kauden 2014-2015 sarjat loppuun.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Pejoka - kesäkuu 24, 2014, 12:13:21
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 24, 2014, 09:47:59
ehdotettu että 2.8. olisi PSK Kick Off.

Onko kellonajasta jo havaintoa? Paikasta riippuen ehtisin vasta noin klo 17-18:ksi tai sitten niin, että aamulla aloitetaan ja minä poistun noin klo 12.

Mikman kanssa hieman oli puhetta iltapäivästä. Joku 16-17 voisi siis olla hjuva aika?

Korostan kuitenkin, että en tosiaan ole varma itsestänikään vielä, sopiiko tämä päivä. Kaikista huonoista vaihtoehdoista tämä on minulle kuitenkin se paras. Ainoa, jolloin on edes pienet mahdollisuudet osallistua.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Taidan jättää PSK:n..................... PoFin sekä cupin/t väliin ja laitan anomuksen PoLiin kaudelle 2014-2015. Osallistuisin Blackburnilla mikäli hakemus hyväksytään.

Olen myös lähestynyt Jabaa ja Lassea huokutellakseni heitä mukaan. Myös mielestäni Killer ja Kesis ovat tervetulleita mukaan. Toki en itse ainakaan pistä pahakseni mikäli joitain muitakin osallistuisi PoLiin.

Ajatuksena, mikäli etelästä (toki muualtakin saa tulla) tulee useampi pelaaja mukaan, niin en näkisi huonoksi vaihtoehdoksi pelata joitakin pelejä vaikka Vantaan kertsillä. Täältä voisi vaikka kimppakyydillä tulla pelaamaan sinne.

PSK KickOffista en ihan varmaa osaa vielä sanoa, mutta olisiko sinne jo muita tulossa ??

Ystävällisesti hän
Mikma