• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kenellä on avaimet?

Aloittaja Killer, toukokuu 10, 2014, 17:23:54

« edellinen - seuraava »

Hovimestari


Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer


Hovimestari

Avaimet mulla. Saatan päästä to, jos pelejä.

La ei käy, mutta voin toimittaa avaimet Haukeen loppuviikosta (la nopean turnaus).

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 16, 2017, 22:32:51
minulla

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 17, 2017, 13:43:59
Voin kertoa salaisuutena, että joskus (hyvin harvoin kuitenkin) olen mennyt yksikseni kertsille ja ihan vaan harjoitellut.

Voinko saada avaimet piakkoin?

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 17, 2017, 14:10:42
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 16, 2017, 22:32:51
minulla

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 17, 2017, 13:43:59
Voin kertoa salaisuutena, että joskus (hyvin harvoin kuitenkin) olen mennyt yksikseni kertsille ja ihan vaan harjoitellut.

Voinko saada avaimet piakkoin?

Sopiiko vaikka lauantai-iltana ?

Harmi kun teidän ikkunasta näkee suoraan kertsin ikkunaan. Pitää treenata hypäreitä pimeässä. Zlatan, den flygande kungen, liitää vaiston varassa.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Relevantti kysymys huomisia pelejä ajatellen..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hovimestari


Killer


Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses