• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

27.4.2014 Hermanni

Aloittaja Hönkki, huhtikuu 23, 2014, 10:32:28

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Joskus klo 13 pääsisin. Onnistuuko Hefi ? Hesu ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 23, 2014, 10:32:28
Joskus klo 13 pääsisin.

Rohkea  veikkaus. Fudiksesta kiinnostuneet jää pois. Klo 16.05 Liverpool v Chelsea.

Hovimestari

Saattaisin jopa päästä. Meillä olisi Hönä 4-5 peliä...

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - huhtikuu 23, 2014, 12:54:11
Saattaisin jopa päästä. Meillä olisi Hönä 4-5 peliä...

Ok, yritetään järkätä. Olen reissussa pe, la ja palaan su-aamuna. Avaimet pitää saada Killerin Kongosta vai missä lie ovatkaan ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Saattaa onnistua, mutta varmistuu vasta myöhemmin.

Killerin kommentin kahden viimeisen kommentin yhdistävää tekijää en löytänyt. Klo 16 alkaa toki iso liuta Serie A -pelejä.

Fabio

Siis Hä? Onko nyt pelit myös Sunnuntaina? Eli maanantaina ei
ole juuri ketään tulossa?!? Taidan ehdottaa "uudelle kaverille"
että tulee Sunnuntaina?!? Vai?

t.Pasi

Hönkki

LainaaSiis Hä? Onko nyt pelit myös Sunnuntaina? Eli maanantaina ei
ole juuri ketään tulossa?!? Taidan ehdottaa "uudelle kaverille"
että tulee Sunnuntaina?!? Vai?

Varmaan on molempina päivinä pelit, mutta jos saat tulemaan su, niin ok.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 24, 2014, 13:45:32
LainaaSiis Hä? Onko nyt pelit myös Sunnuntaina? Eli maanantaina ei
ole juuri ketään tulossa?!? Taidan ehdottaa "uudelle kaverille"
että tulee Sunnuntaina?!? Vai?

Varmaan on molempina päivinä pelit, mutta jos saat tulemaan su, niin ok.

Kertooko joku monelta Su ja Ma on porukka paikalla? ..jotta voin kaverille ehdotella..
(Ai "EHDOTELLA"? Autstökstöks...)

t.Pasi

Hönkki

#8
Tämän hetkinen tieto

su klo 13
ma Rosso voisi tulla klo 16.30
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Olen edelleen tulossa, mutta en ole aivan varma ehdinkö klo 13.

Viikonlopun aikana en pysty lukemaan nettiä kuin vasta su aamupäivällä. Tarvitsen siis tiedon kännykkään mistä ja milloin avaimen voi hakea. Vai käykö joku muu hakemassa ? Rosso ? Hovi ? Viimeisin tieto on, että avain on Helenalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 25, 2014, 10:04:47
Olen edelleen tulossa, mutta en ole aivan varma ehdinkö klo 13.

Viikonlopun aikana en pysty lukemaan nettiä kuin vasta su aamupäivällä. Tarvitsen siis tiedon kännykkään mistä ja milloin avaimen voi hakea. Vai käykö joku muu hakemassa ? Rosso ? Hovi ? Viimeisin tieto on, että avain on Helenalla.

Tää meidän homma on kyllä aikamoista säätöä! :) Mä en enää tiedä mitä sille uudellekin kaverille voi sanoa..
Ja Vänänkin kanssa pitäisi pystyä sopimaan hyvissä ajoin.. Joka kerta joutuu kirveen kanssa kaivamaan että
saa selville ketä tulee ja mihin aikaan. Eikö meillä voisi olla joku sovittu aika ja päivä?!? Joku tulee
puol viis ja seuraava kuudelta.. :/

t.Pasi

Hönkki

LainaaMä en enää tiedä mitä sille uudellekin kaverille voi sanoa..

Sanot että sunnuntaina klo 14 tai maanantaina klo 17 ja kerrot meille kumman hän valitsee, niin joku on paikalla. Koska olet itse tulossa ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 25, 2014, 10:28:37
LainaaMä en enää tiedä mitä sille uudellekin kaverille voi sanoa..

Sanot että sunnuntaina klo 14 tai maanantaina klo 17 ja kerrot meille kumman hän valitsee, niin joku on paikalla. Koska olet itse tulossa ?

Olin ajatellu että tulen kaverin kanssa samaa matkaa.. Ja olishan se kiva kun olis edes
jonkun verran porukkaa salilla pelailemassa. (Kumpana päivänä paremmin porukkaa
paikalla?) Voisin tulla periaatteessa kumpana päivänä tahansa, mutta kyselen vielä
kaverilta miten sille sopii..

t.Pasi

Hovimestari

Pääsen sekä su että ma. Voin hakea avaimet su päivällä jostain osoitteesta, kunhan vain tiedän mistä...

Killer

#14
Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - huhtikuu 25, 2014, 18:34:06
Pääsen sekä su että ma. Voin hakea avaimet su päivällä jostain osoitteesta, kunhan vain tiedän mistä...
Haukilahdenkatu 6. Helenalla (Aaltonen). Laitan ovikoodin privana.