• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SUBU ry - Kevätkokous 20.40.2014 klo 12:00

Aloittaja Zinga, maaliskuu 25, 2014, 18:33:09

« edellinen - seuraava »

Zinga

SUOMEN PÖYTÄJALKAPALLOYHDISTYS RY
Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous

Aika:   Sunnuntai 20.4.2014 klo 12:00
Paikka:   Hermannin kerhohuone, Haukilahdenkatu 6, Helsinki


ASIALISTA

1.    kokouksen avaus
2.    valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa                                   
3.    todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4.    hyväksytään kokouksen työjärjestys
5.   esitetään vuosikertomus ja päätetään siitä
6.   esitetään tilinpäätös ja tilintarkastajien lausunto
7.    päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille

Tervetuloa,
Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys, hallitus

mikma



Hönkki

Ehdotan Mikmaa ja Fabiota seuraavaan hallitukseen. Mä voisin pitää lomaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Kiitos ehdotuksesta! Kuulostaa kuitenkin minun makuun hieman liian
jännittävältä toiminnalta..  ;D

t.Pasi

mikma

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2014, 13:58:25
Ehdotan Mikmaa ja Fabiota seuraavaan hallitukseen. Mä voisin pitää lomaa.

Kiitos vaan !! Mutta on kieltäydyttävä kunniasta. Toimin jo partiolippukunta Kirnun Kiertäjien lippukunnanjohtajana sekä hallituksen puheenjohtajana ja tässä tehtävässä/toiminnassa riittää äksöniä ihan riittävästi. plus, että toimin "Askun" Askolan urheilijoiden P02/03 jalisvalmentajana. Ja voipi olla, että tässä vielä kevään/kesän aikana tulee yksi rupeama lisää täällä Askolan suunnalla. Tiedän kyllä tai mä mitään tiedä. Siis luulen, että tuo subu ry:n hallituksen toiminta ei paljoa vaadi, mutta silti olen sitä mieltä, että minulla ei ole mitään annettavaa subu ry:lle tällä hetkellä. Tai ainakaan enempää, kuin tuo model-expon vetäminen. Model-expon suhteen saa auttaa, mutta ei ole pakko. (ja kiitos jo etukäteen Hönkille ja Puulle roudauksista)
Hengessä olen, mutta aika kuolluttahan tää näyttää olevan. Kukaan ole valmis juurikaan tekemään mitään lajin eteen Suomessa. Muutama pioneeri vetää itkun raivolla, kun kukaan muu ei halua vaikka itsekin haluaisi eroon koko hommasta. Pääasia, että itse saa ehkä hieman näpyteltyä ja sehän riittää.  Itse olen kyllä kovasti yrittänyt miettiä, että miten saisi subun nousu kiitoon, mutta toistaiseksi vielä ajatustasolla. Ehkä joskus vielä yritän toteuttaa ajatuksiani jollain tasolla tai taidankohan sittenkään.

Mitäpä tässä sen enempää, kuin

Ystävällisesti hän !!!!

Mikma

Rossonero

Minusta kannattaa nyt lähteä siitä, että pidetään vain perustoiminta kasassa ja yhdistys kirjoilla, jotta ei menetetä nimeä jne. Kellään ei tunnu nyt olevan erityistä aikaa ja paloa, joten ei kannata odottaa liikoja. Panostetaan mieluummin voimavarojen mukaan asioihin, jotka itse kullekin ovat tärkeitä, kuten Model Expo, turnaukset, HJK-esittely jne.

Voin jatkaa hallituksessa tältä pohjalta, mutta aikaa ja energiaa on todella rajatusti. En rupea luettelemaan kaikkia vapaa-aikaa vieviä luottamustehtäviä ja vastuita, mutta eräs näistä luottamustehtävistä on vienyt alkuvuodesta yli 100 tuntia vapaa-aikaani, eikä se odota, vaan asioita on tehtävä todella paljon ennen kesää. Jokainen aamu alkaa tällä hetkellä parin tunnin selvittelyllä puhelimessa ja netissä eikä aamiaista ehdi edes syödä ennen töitä. Meillä on näiden takia koti edelleen täynnä laatikoita ja lattianvaihtoa vailla viime kesän putkirempan jäljiltä, kun ei ole aikaa.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 26, 2014, 23:12:11
koti...lattianvaihtoa vailla viime kesän putkirempan jäljiltä, kun ei ole aikaa.

Minkälainen lattia olisi hakusessa? Paljonko neliöitä? Minkälaiset kynnykset?
Järjestäppä joku lauantai kunnon wanhan ajan talkoot (todella pitkällä varoitusajalla), niin me suppu-miehet tullaan tekemään sulle lattiat.
Viis miestä paikalle, ux kax lattia tehty.  ;)
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaSiis luulen, että tuo subu ry:n hallituksen toiminta ei paljoa vaadi

LainaaMuutama pioneeri vetää itkun raivolla

Kuten näistä kahdesta Mikman lauseesta näkee, tämän homman voi vetää aika löysästi tai sitten voi tehdä niin paljon kuin vain ikinä pystyy. Perustoiminnot (nykyiset liigat ja turnaukset) pystytään vetämään läpi nykypanostuksella, mutta jos ihan oikeasti halutaan kehittää subun asemaa Suomessa, vaatii se joiltakin ihmisiltä paljon aikaa, halua ja energiaa. Ehkä eniten juuri energiaa. Ideoiden keksiminen on se helpoin ja hauskin vaihe. Ideoiden toteuttaminen on sitten jotain ihan muuta ja jo siinä vaaditaan energiaa, että pystyy järjestämään itselleen aikaa päästä toteuttamaan ideoitaan.

Löytyisikö henkilöitä, jotka ottavat vuodeksi hallitusvastuun ja vetävät sen läpi hyvällä sykkeellä ? Vuoden päästä sitten kaikki (tai melkein kaikki) vaihtoon ja uudet äijät tilalle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Niin tota...mistä vuodesta puhut? Huhtikuu ovella, kohta jengi lähtee lomille, sitten koittaa syksy eikä aikaakaan kun vuosi jo vaihtuu taas.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 27, 2014, 11:19:07
Niin tota...mistä vuodesta puhut? Huhtikuu ovella, kohta jengi lähtee lomille, sitten koittaa syksy eikä aikaakaan kun vuosi jo vaihtuu taas.

Vuosi eteenpäin kokouksesta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

mikma

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 27, 2014, 11:00:50
Löytyisikö henkilöitä, jotka ottavat vuodeksi hallitusvastuun ja vetävät sen läpi hyvällä sykkeellä ? Vuoden päästä sitten kaikki (tai melkein kaikki) vaihtoon ja uudet äijät tilalle.

Tätähän ei tarvitse juuri nyt päättää, mutta voi miettiä, että oletko juuri sinä se joka vetää subua Suomessa eteenpäin. Aihetta tähän päätökseen on vasta syyskokouksessa jolloin valitaan hallitukseen uudet jäsenet!!!

Nyt kevätkokouksessa tarkistetaan toimintakertomus ja tilinpäätös sekä myönnetään vastuuvapaus jne. !!!

miku

Lainaus käyttäjältä: mikma - maaliskuu 27, 2014, 12:38:34
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 27, 2014, 11:00:50
Löytyisikö henkilöitä, jotka ottavat vuodeksi hallitusvastuun ja vetävät sen läpi hyvällä sykkeellä ? Vuoden päästä sitten kaikki (tai melkein kaikki) vaihtoon ja uudet äijät tilalle.

Tätähän ei tarvitse juuri nyt päättää, mutta voi miettiä, että oletko juuri sinä se joka vetää subua Suomessa eteenpäin. Aihetta tähän päätökseen on vasta syyskokouksessa jolloin valitaan hallitukseen uudet jäsenet!!!

Nyt kevätkokouksessa tarkistetaan toimintakertomus ja tilinpäätös sekä myönnetään vastuuvapaus jne. !!!

niin edellinen syyskokous oli joulukuussa 2012 joten eikös tuo hallitus olisi pitänyt jo vaihtuakin..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses