• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Pelikonsolit!

Aloittaja kasse, helmikuu 27, 2014, 23:36:39

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Ohessa kuvat viimeisimmästä El Pablon Ultimate Team-jengistä. Edellisessä jengissä oli iso osa Valioliigasta joten hankin joukkueen täyteen Valioliigapelaajia jolloin Chemistry nousi 100:n. Pelaan nykyään pelkästään Semipro-tasolla jossa nouseva käyrä pelien suhteen - tosin viimeisin peli oli rankkaritappio mutta yleisesti Semipro-tasollakin peli sujuu eli jatkossa voi olla aiheellista taas nostaa tasoa ylöspäin. Nykyjengissä monia nimimiehiä ja kunhan kolikkoja voittojen myötä tulee niin vahvistan joukkuetta entisestään. Olen käyttänyt paljon rahaa uusiin pelaajiin voittojen myötä joten nyt pitää ensin kerätä kunnon potti jonka jälkeen voi tehdä muutamia täsmähankintoja.

Killer

Tuon jengisi voin haastaa Premier silver jengillä.  :8)


SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 17, 2017, 22:09:07
Tuon jengisi voin haastaa Premier silver jengillä.  :8)

Tänään ei onnistu mutta huomenna kyllä tai lähipäivinä mikäli huominen ei sinulle onnistu. Odotan innolla.  :)

nabel

Kokeillaan mekin Gavrilo joskus.

Eniten tässä Fifassa häiritsee vs Pes se että pelistä tulee aika ryntäilyä helposti. "Early crossia" vastaavaa en ole löytänyt, myöskään pallotonta ei voi käskettää juoksemaan ja japskit ovat kyllä tehneet Pessissä sen että muodostelmat yms pelaajien etäisyyden tuntuvat. Eilen sain vähän toimimaan hitaamman pelinrakentelun pienillä väleillä, taktiikka sliderit testissä. Musta kun ei ole kynäilijäksi.


Killer

PS4 ja FIFA18: mulla, Gav'illa, Nabukalla. Onko muita?
Miku, McLaine?

Kertokaa!

Jos oikein sarjaa tms..  ;)

Porvoon turkkilainen

Wayne Gretzky Hockey 1988 kellään?

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - joulukuu 19, 2017, 11:49:50
Wayne Gretzky Hockey 1988 kellään?

Pulu Hiedalla; jos Elossa. Pat Corbett vihasi tota peliä.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - joulukuu 19, 2017, 11:49:50
Wayne Gretzky Hockey 1988 kellään?

Mulla oli Amigalle 1991 versio jossa tuon samaisen vuoden Kanada Cupin rosterit NHL:n jengien lisäksi. Ihan hyvin toteutettu aikakauteensa nähden mutta alkeellinen jos verrataan nykyisiin NHL-konsolipeleihin sekä myös muihin peleihin. Oman NHL18 UT:n joukkue Dawson Polars jountaa juurensa juuri Wayne Gretzky Hockeystä jonne loin oman jengin kuvitteellisilla pelaajilla. Siinä mielessä tuossa Amigan WGH:a on jotakin paremmin kuin NHL18:a koska pelaajia saattoi editoida vapaasti.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - joulukuu 19, 2017, 08:52:18
Kokeillaan mekin Gavrilo joskus.

Näin tehdään. Tosin pitää ensin kehittää omaa UT-jengiäni paremmaksi koska jouduin luomaan uuden sen vuoksi koska en saanut edellisessä jengissä myymistäni pelaajista tarpeeksi kolikoita joka taas johti siihen etten voinut ostaa samantasoisia tai parempia tilalle ja joukkue jäi vajaaksi eli sillä ei voinut pelata enää. Ja koska ei voinut pelata, ei voinut ansaita kolikkojakaan. Siksi siis tämä ratkaisu. Nyt pelaan systemaattisesti Squad Battlea ja ansaitsen riittävästi kolikoita jotta voin ostaa laatupelaajia ja saada arvot reippaasti yli 80:n ja chemistryn yli 90:n. Toki jos sulla on alkuvaiheessa oleva jengi suunnilleen samoilla arvoilla (laitan oman jengini arvot kunhan ne tarkistan) niin voidaan kyllä siltikin pelata vaikkei minulla kovaa jengiä olekaan vielä. Ei olisi kannattanut hakea liian optimistisia pelaajakauppoja. No, vahingosta viisastuu ja jatkossa maltillisempaa pelaajakaupankäyntiä.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 19, 2017, 11:42:23
PS4 ja FIFA18: mulla, Gav'illa, Nabukalla. Onko muita?
Miku, McLaine?

Kertokaa!

Jos oikein sarjaa tms..  ;)

Onlinesarja kiinnostaa ainakin minua. Tosin uusi joukkueeni voi olla vielä liian kevyt tuohon sarjaan kts. edellinen postaukseni.

nabel

Samaa tasoa on mun teutoonit (vahvistettu waffenbruderilla toki).

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - joulukuu 19, 2017, 15:01:45
Samaa tasoa on mun teutoonit (vahvistettu waffenbruderilla toki).

Ok. Olen tänään illalla varmaankin onlinessa joten jos olemme samaan aikaan niin voidaan pelata pienet pelit.

SouthernBoogieCat

#177
Tässä NHL:n UT-jengini ketjut (kuvia tulossa) ja pakkiparit sekä maalivahdit:

Tarasenko-Tavares-Ovechkin
Jagr-Giroux-Hall
Oshie-O´Reilly-Kreider
Kessel-Getzlaf-Parise

13. hyökkääjä tällä hetkellä mutta on pelannut aiemmin mutta rotaatiossa nyt: Toews

Weber-Josi
Ekblad-Suter
Spurgeon-McDonagh

Gibson-Ward (Gibson tällä hetkellä pelaava maalivahti)

Olen noussut 14.divarista tämänhetkiseen 8.divariin osittain samoilla pelaajilla vahvistaen joukkuetta nyt lisää kunhan tulee enemmän kolikkoja. 8. divarissa pelit ovat takkuilleet:

1-3 tappio
1-2 tappio (rangaistuslaukauskisassa)
0-1 tappio
0-1 tappio

Kaikissa peleissä pääsääntöisesti paketti kasassa mutta muutamia pahoja mokia on tullut jotka ovat maksaneet pisteitä mm. viime pelissä oma maali ja peli päättyi 0-1. Pelejä kuitenkin jäljellä monta joten säilyminen 8.divarissa ja nousu ylöspäin ovat edelleen mahdollisia. 8.divarin mestaruus sen sijaan lienee karannut jo.

NHL vs. FIFA: molemmat hienoja pelejä joskin erilaisia osittain koska kyse eri lajista. Molemmissa omat vaikeutensa ja helppoutensa verrattuna toiseen. Pidän molempien pelaamisesta.

Epis

Playersunknown Battlegrounds:ista (PUBG) on tänään julkaistu versio 1.0
Peli on myös saatavilla XBoxille, mutta en tiedä millainen tuo on konsoliohjaimella pelata..

Itse ostin pelin Early Access vaiheessa 27.8 ja Steamin mukaan pelitunteja kertynyt tähän mennessä 417h
Vuoden pelatuin Steam peli, 20 miljoonaa pelaajaa, 2 miljardia pelituntia (ainakin trailerin mukaan)
http://store.steampowered.com/app/578080/PLAYERUNKNOWNS_BATTLEGROUNDS/
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

Hitto jos oiskin aikaa sarjaan niin ois mahtia.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.