• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Pelikonsolit!

Aloittaja kasse, helmikuu 27, 2014, 23:36:39

« edellinen - seuraava »

nabel

Mikä vaikeustaso serie b:ssä?

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 03, 2017, 09:17:56
Mikä vaikeustaso serie b:ssä?

Tuota en ole katsonut. Selvitän asian ja kerron sitten mikä vaikeustaso. Onkohan oletustasona helpoin? Jos näin niin sitten kyseessä helpoin taso koska en ole mitään tasoja vaihtanut. En edes tällä hetkellä tiedä mistä se vaihdetaan. Aloin vain suoraan pelaamaan kuten olen tehnyt alusta saakka. Jos kyseessä helpoin taso niin sekin on alussa riittävän haastava. Vaikeammat tasot sitten ovatkin ilmeisesti jo eri luokkaa. NHL:ssä löytyi heti tason määrittely ja siinä olen pelannut alussa helpoimmalla tasolla.

SouthernBoogieCat

#77
Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 03, 2017, 09:17:56
Mikä vaikeustaso serie b:ssä?

Löysin vaikeustason eli se on amateur joka on toiseksi helpoin. Se oli ilmeisesti oletuksena aloittaessani FIFA17:n pelaamisen koska en ollut sitä koskaan vaihtanut.

Vähämaaliset pelit jatkuvat: pari 0-0:a ja viimeisin 1-1 jossa toisen kerran onnistuin Hellaksella maalinteossa. Puolustuspeli ja syöttöpeli ovat erityisen hyvin hallussa (onnistuneiden syöttöjen prosentit peleissä n. 80-85 %) sekä maalitilanteiden luominen mutta laukausten laadussa on paljon parantamisen varaa.


Killer

Wanker, syytä opetella "finess shooting"? YouTube auttaa.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - heinäkuu 04, 2017, 11:00:28
Wanker, syytä opetella "finess shooting"? YouTube auttaa.

Totta. Tarkoitukseni onkin katsoa YouTubesta FIFAa käsitteleviä videoita. Tähän mennessä ohjaimen käsittely on jo melko sujuvaa mutta erityisesti laukaukset - ja nimenomaan maalia kohti ja niin että niistä syntyy muutakin kun että maalivahti napsii ne helposti - ovat se mitä pitää kehittää. Liukutaklaukset olivat joku aika sitten myös vaikeita mutta ne sujuvat jo melko hyvin.

SouthernBoogieCat

#80
Tähän mennessä FIFAn pelaamisen opettelu on ollut lähinnä sitä että samaan aikaan kun pelataan opitaan yritysten ja erehdysten kautta. Olen lisäksi jonkin verran pelannut Skill Gamejä  joiden kautta esim. syöttöpeli ja pallon kuljettaminen on kehittynyt. Laukauksetkin ovat sujuneet kohtalaisesti Skill Gameissa mutta tähän mennessä en ole vielä onnistunut samaa siirtämään pelitilanteisiin. Kuitenkin omasta mielestäni oppiminen on ollut kohtalaisen nopeata ja enää ei tule sellaista että vastustajalla jatkuvasti hyökkäyksiä ja onnella numerot saattavat olla siedettäviä. Nyt pystyn melkein joka pelissä hallitsemaan peliä ja en ole enää altavastaaja läheskään aina. Lisäksi oppimisesta kertoo myös se että aiemmin ruudussa näkyneet napin painallusohjeet ovat nyt poissa. Ne hävisivät yhdessä vaiheessa itsestään.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - huhtikuu 16, 2017, 19:18:41
Kun aina pitää mennä vähän vastavirtaan niin olen ollut aina Pro Evolution Soccer miehiä konsoleilla. Lisenssien puutekaan ei haittaa, usb-tikulla ja nettiyhteydellä saa vaikka klassikkotiimit peliin ja meno on kuin PiSun subumatseissa. Kikkailu-Fifat ei sovi nakkisormille.

Tunnus on nabel_313 PS-maailmassa.

Pelaan nyt myös Pro Evolution Socceria jotta molemmista PS4:n futispeleistä tulee kokemusta ja voi vertailla niitä ja päättää kummasta pitää enemmän. Asennuksen jälkeen pikaisella taitoharjoittelujen perusteella yllättävän samanlainen kuin FIFA - ainakin pallonkuljetus- ja syöttöharjoitteiden osalta. Hyvältä vaikuttaa. Paitsi Hellasta en löytänyt koska Serie B:tä en löytänyt vielä. Sieltä löytyi Serie A ja Italian 2. divisioona (jossa outoja jengejä). Liekö Hellas Verona PES:issä. Luulisi että on koska jengejä on ilmeisesti enemmän kuin FIFAssa.

Laitoin Nabel sulle ystäväpyynnön  jotta voimme jatkossa pelata online-pelejä.

nabel

Pesissä ei ole niin paljon lisenssejä kuin Fifassa, yhteisöt netissä tekevät sitten ladattavia settejä niin tulee oikeat jengit.

Katellaan pelejä kun tuun landelta loppuviikosta.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 04, 2017, 16:18:11
Pesissä ei ole niin paljon lisenssejä kuin Fifassa, yhteisöt netissä tekevät sitten ladattavia settejä niin tulee oikeat jengit.

Katellaan pelejä kun tuun landelta loppuviikosta.
Näin tehdään.

kesämesu

Mulle riittää näin kesäisin ajanvietteeksi Pesäpallo,vedonlyönti,Tinder,muhkeet munkit ja tiukka hanuri  ;D
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - heinäkuu 04, 2017, 23:19:34
Mulle riittää näin kesäisin ajanvietteeksi Pesäpallo,vedonlyönti,Tinder,muhkeet munkit ja tiukka hanuri  ;D

Pesäpalloa ja Tinderiä lukuunottamatta muut mainitsemasi ajanvietteet kuuluvat myös minun listaani aiemmin mainitsemieni lisäksi (kaikkia voi tehdä mutta joistakin pitää tinkiä kun tekee muuta ja vastaavasti tekee joskus enemmän asioita joista on tinkinyt toisten asioiden hyväksi aiemmin). Kahdesta viimeksi mainitusta on tällä hetkellä kiikarissa eräs nainen (aiemmasta, filippiiniläisestä, ei tullut mitään) joka vaikuttaa lupaavalta. Kyseessä eräs suomenruotsalainen yläkerran naapurini. Aina tavatessamme on aistittavissa tiettyä jännitettä. Tämä naapurini on noin nelikymppinen ja lähes 100 % varmasti sinkku koska koskaan en ole nähnyt häntä miehen kanssa vaan hänen koiransa kanssa. Toki olen voinut jännitteen tulkita väärinkin mutta varsin mielenkiintoinen tapaus kyseessä. Ruotsi taipuu minulta jollakin lailla tarvittaessa (mikäli taktisesti järkevää) joten kielimuuria ei ole (olemme tähän saakka puhuneet suomea mutta taktinen veto olisi minulta alkaa yllättäen puhumaan ruotsia). Katsotaan miten käy.

nabel

Vainoaminen, tuo uusi ja kohtalokas rikoslain pykälä.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Kauko Kamarunkkari - heinäkuu 05, 2017, 12:14:33
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - heinäkuu 04, 2017, 23:19:34
Mulle riittää näin kesäisin ajanvietteeksi Pesäpallo,vedonlyönti,Tinder,muhkeet munkit ja tiukka hanuri  ;D

Pesäpalloa ja Tinderiä lukuunottamatta muut mainitsemasi ajanvietteet kuuluvat myös minun listaani aiemmin mainitsemieni lisäksi (kaikkia voi tehdä mutta joistakin pitää tinkiä kun tekee muuta ja vastaavasti tekee joskus enemmän asioita joista on tinkinyt toisten asioiden hyväksi aiemmin). Kahdesta viimeksi mainitusta on tällä hetkellä kiikarissa eräs nainen (aiemmasta, filippiiniläisestä, ei tullut mitään) joka vaikuttaa lupaavalta. Kyseessä eräs suomenruotsalainen yläkerran naapurini. Aina tavatessamme on aistittavissa tiettyä jännitettä. Tämä naapurini on noin nelikymppinen ja lähes 100 % varmasti sinkku koska koskaan en ole nähnyt häntä miehen kanssa vaan hänen koiransa kanssa. Toki olen voinut jännitteen tulkita väärinkin mutta varsin mielenkiintoinen tapaus kyseessä. Ruotsi taipuu minulta jollakin lailla tarvittaessa (mikäli taktisesti järkevää) joten kielimuuria ei ole (olemme tähän saakka puhuneet suomea mutta taktinen veto olisi minulta alkaa yllättäen puhumaan ruotsia). Katsotaan miten käy.

Oliko tämä nyt elävästä elämästä vai jostain konsolipelistä?
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Puppe - heinäkuu 05, 2017, 17:36:21
Lainaus käyttäjältä: Kauko Kamarunkkari - heinäkuu 05, 2017, 12:14:33
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - heinäkuu 04, 2017, 23:19:34
Mulle riittää näin kesäisin ajanvietteeksi Pesäpallo,vedonlyönti,Tinder,muhkeet munkit ja tiukka hanuri  ;D

Pesäpalloa ja Tinderiä lukuunottamatta muut mainitsemasi ajanvietteet kuuluvat myös minun listaani aiemmin mainitsemieni lisäksi (kaikkia voi tehdä mutta joistakin pitää tinkiä kun tekee muuta ja vastaavasti tekee joskus enemmän asioita joista on tinkinyt toisten asioiden hyväksi aiemmin). Kahdesta viimeksi mainitusta on tällä hetkellä kiikarissa eräs nainen (aiemmasta, filippiiniläisestä, ei tullut mitään) joka vaikuttaa lupaavalta. Kyseessä eräs suomenruotsalainen yläkerran naapurini. Aina tavatessamme on aistittavissa tiettyä jännitettä. Tämä naapurini on noin nelikymppinen ja lähes 100 % varmasti sinkku koska koskaan en ole nähnyt häntä miehen kanssa vaan hänen koiransa kanssa. Toki olen voinut jännitteen tulkita väärinkin mutta varsin mielenkiintoinen tapaus kyseessä. Ruotsi taipuu minulta jollakin lailla tarvittaessa (mikäli taktisesti järkevää) joten kielimuuria ei ole (olemme tähän saakka puhuneet suomea mutta taktinen veto olisi minulta alkaa yllättäen puhumaan ruotsia). Katsotaan miten käy.

Oliko tämä nyt elävästä elämästä vai jostain konsolipelistä?

Ihan elävästä elämästä tuossa kyse. En ole ainakaan löytänyt FIFAsta, NHLstä tai PES:istä pelimuotoa jossa yläkerran suomenruotsalainen nainen ja alakerran mies tapaavat ulosmennessään useasti ja juttelevat. Liekö tuollainen pelimuoto FIFA18:a tai jossain erikoisversiossa?  :) Muita pelejä en konsolilla pelaa joten muista peleistä en tiedä millaisia pelimuotoja niissä on.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Kauko Kamarunkkari - heinäkuu 05, 2017, 18:21:11
Lainaus käyttäjältä: Puppe - heinäkuu 05, 2017, 17:36:21
Lainaus käyttäjältä: Kauko Kamarunkkari - heinäkuu 05, 2017, 12:14:33
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - heinäkuu 04, 2017, 23:19:34
Mulle riittää näin kesäisin ajanvietteeksi Pesäpallo,vedonlyönti,Tinder,muhkeet munkit ja tiukka hanuri  ;D

Pesäpalloa ja Tinderiä lukuunottamatta muut mainitsemasi ajanvietteet kuuluvat myös minun listaani aiemmin mainitsemieni lisäksi (kaikkia voi tehdä mutta joistakin pitää tinkiä kun tekee muuta ja vastaavasti tekee joskus enemmän asioita joista on tinkinyt toisten asioiden hyväksi aiemmin). Kahdesta viimeksi mainitusta on tällä hetkellä kiikarissa eräs nainen (aiemmasta, filippiiniläisestä, ei tullut mitään) joka vaikuttaa lupaavalta. Kyseessä eräs suomenruotsalainen yläkerran naapurini. Aina tavatessamme on aistittavissa tiettyä jännitettä. Tämä naapurini on noin nelikymppinen ja lähes 100 % varmasti sinkku koska koskaan en ole nähnyt häntä miehen kanssa vaan hänen koiransa kanssa. Toki olen voinut jännitteen tulkita väärinkin mutta varsin mielenkiintoinen tapaus kyseessä. Ruotsi taipuu minulta jollakin lailla tarvittaessa (mikäli taktisesti järkevää) joten kielimuuria ei ole (olemme tähän saakka puhuneet suomea mutta taktinen veto olisi minulta alkaa yllättäen puhumaan ruotsia). Katsotaan miten käy.

Oliko tämä nyt elävästä elämästä vai jostain konsolipelistä?

Ihan elävästä elämästä tuossa kyse. En ole ainakaan löytänyt FIFAsta, NHLstä tai PES:istä pelimuotoa jossa yläkerran suomenruotsalainen nainen ja alakerran mies tapaavat ulosmennessään useasti ja juttelevat. Liekö tuollainen pelimuoto FIFA18:a tai jossain erikoisversiossa?  :) Muita pelejä en konsolilla pelaa joten muista peleistä en tiedä millaisia pelimuotoja niissä on.

Hienoa! Pyydät sitten rohkeasti naapurin joku ilta kattomaan netflixiä ja chillailemaan  ;)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..