• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Pelikonsolit!

Aloittaja kasse, helmikuu 27, 2014, 23:36:39

« edellinen - seuraava »

nabel

Nykytrendi on ladata pelit esim PS Storesta joten levyt ovat nuorisolle muinaisjätettä. Ekologisesti hyvä suunta.

Eipä noiden fifojen arvot päätä huimaa, niitä on laarit täynnä esim Gamestopeissa. Ehkä jotain saat väliin. Odota uuden arvostelut ja mieti kantsiiko päivittää.
Jättänen itseni tähän tuoreeseen Pesiin, rostereita voi väännellä ja Master League pyörii yksinpelinä.

Katotaan vaikka huomenna jos virtaa pelata, pitää tutkia pelimuotoja ym.

SouthernBoogieCat

#106
Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 08, 2017, 09:52:09
Nykytrendi on ladata pelit esim PS Storesta joten levyt ovat nuorisolle muinaisjätettä. Ekologisesti hyvä suunta.

Eipä noiden fifojen arvot päätä huimaa, niitä on laarit täynnä esim Gamestopeissa. Ehkä jotain saat väliin. Odota uuden arvostelut ja mieti kantsiiko päivittää.
Jättänen itseni tähän tuoreeseen Pesiin, rostereita voi väännellä ja Master League pyörii yksinpelinä.

Katotaan vaikka huomenna jos virtaa pelata, pitää tutkia pelimuotoja ym.

Kiitos infoista! Ekologisesti lataukset PS Storesta ovat ilman muuta hyvä suunta. Ehkä itsekin lataan myöhemmät versiot PS Storesta. En tosin täysin luota sen turvallisuuteen että maksukorttitiedot tallennetaan verkossa toimivaan kauppaan joten siinä pieni kysymysmerkki asian johdosta.

Kiitos myös tiedosta ettei PESistä välttämättä tarvita uusinta versiota kun ringit uudelle kaudelle voi päivittää. FIFAssa tämä ei ole (saamieni tietojen mukaan) mahdollista joten jos FIFAn uusimman version haluaa pitää se ostaa joko PS Storesta tai "muinaisjäänteenä". Itse kyllä pidän siitä että voi ladata pelin kaupasta kuten silloin kun ostin FM:n jonka latasin Steamistä verkkokaupasta saamallani koodilla (maksu tapahtui verkkomaksuna eli maksukorttia ei tarvinnut käyttää).

Katsellaan huomenna pelejä.

Viaplayssä (kun minulla se aiemmin oli) veloitukset tapahtuivat maksukortilta. Tuossa tapauksessa ongelmia ei ilmennyt joten ehkä maksukortin käyttö PS Storessa onnistuisi. Lisäksi kun käytän vain S-Pankin korttia nettiostoksissa ja en pidä ko. tilillä rahaa kuin sen verran mitä ko. ostoksiin tarvitaan joten ylimääräisiä veloituksia ei voi oikean veloituksen jälkeen tulla koska tili on tyhjä sen jälkeen. Näinollen voisin uskaltautua laittamaan korttini tiedot PS Storeen ja lataamaan pelit sieltä. Vanhat versiot voisi näinollen myydä mahd. kiinnostuneille nimellisellä hinnalla tai antaa ilmaiseksi jos niistä ei juuri mitään voi pyytää.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 08, 2017, 09:52:09
Katotaan vaikka huomenna jos virtaa pelata, pitää tutkia pelimuotoja ym.

Tänään minulle sopii olla online ainakin n. klo 21 eteenpäin - mahdollisesti jo ennen sitä mutta vasta illalla. Näet sitten kun illalla olet online että olenko siellä jo silloin mutta klo 21 jälkeen viimeistään olen ellei muutoksia satu tulemaan. Tähdätäänkö siis tuohon klo 21:n?

nabel

Jes, klo 21. Mä tsekkailen miten toi online friendly homma toimii, pitääkö avata oma friendly match lobby. Päivittelen tähän.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 09, 2017, 11:42:29
Jes, klo 21. Mä tsekkailen miten toi online friendly homma toimii, pitääkö avata oma friendly match lobby. Päivittelen tähän.

Ok. Seuraan tätä foorumia säännöllisesti joten huomaan kyllä päivitykset tuosta asiasta.

nabel

Eli, alkuvalikosta "friendly match lobby".
Serveri: EU-01-Any
Lobby: Any-01
Match room: Kukko
Salasana: salaatti

Katellaan ysiltä about.

EDIT. LAITOIN KUTSUN.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 09, 2017, 20:34:50
Eli, alkuvalikosta "friendly match lobby".
Serveri: EU-01-Any
Lobby: Any-01
Match room: Kukko
Salasana: salaatti

Katellaan ysiltä about.

EDIT. LAITOIN KUTSUN.

Kiitos hyvistä ohjeista. Tulen ysin pintaan onlineen.

SouthernBoogieCat

Laitoin jo sinulle viestin Onlinessa mutta kiitos hauskoista peleistä. Olit luonnollisesti kokemuksella parempi tällaista noviisia vastaan mutta mielestäni paikoitellen pelasin ihan ok ja kehitystä pelien myötä varmasti tapahtuu kun saa hyökkäyspelin ja liukutaklaukset kuntoon. Otetaan uusiksi piakkoin.

nabel

Kunhan löydät taktiikan itselle ja laitat sen myös gameplaniin niin kyllä se siitä lähtee.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 09, 2017, 22:07:07
Kunhan löydät taktiikan itselle ja laitat sen myös gameplaniin niin kyllä se siitä lähtee.

:up

Game Plan-osion käyttö ei ole vielä hanskassa. Olen yrittänyt otteluissa muuttaa taktiikoita ja kokoonpanoja (tehdä vaihtoja) ja jostain syystä ei ole onnistunut. Olen tehnyt selvästi siinä jotakin väärin kun vaihdot eivät koskaan ole toteutuneet. Tutkin asiaa ja kysyn tarvittaessa neuvoa sinulta. FIFAssa taktiikoiden ja kokoonpanojen editointi onnistuu ilman ongelmia mutta PESissä on hieman erilainen systeemi jota en vielä ole sisäistänyt.

SouthernBoogieCat

Voiko PESissä kuka tahansa luoda kuvitteellisia joukkueita? Käsittääkseni osa PESin joukkueista on kuvitteellisia (ainakaan en ole niistä aiemmin kuullut) mutta ovatko ne valmistajan luomia ja voiko yksittäinen pelaaja luoda omia joukkueitaan? Ymmärsin että joukkueita on yhteisöistä saatavissa lisää mutta ne lienevät osittain ainakin oikeita joukkueita mutta onko esim. mahdollista luoda kuvitteellisia joukkueita yhteisöihin?

Kiinnostaisi todella paljon luoda esim. El Pablon maajoukkue ja El Pablon liigan seuroja mm. suurseurat El Puebla Club, Deportivo Dave, Atletico Dave, Cocococo Poco ja pienempiä mm. Racing Club Qaria, FC Acequedo jne.

Mites yhteisöistä ladattavien joukkueiden lataamisessa tietoturva? Onko mahdollista haittaohjelmien siirtyminen ladattaessa PS4:n ja/tai omaan koneeseen?

nabel

Gameplan ruudun alareunassa (kuten yleensä aina alareunassa) löytyy näppäinkomennot ja siitä isosta "napista" ohjaimen keskellä saa yleensä info-sivun auki. Sieltä voi sitten katella mitä ja miksi ja kuinka yms.
Lyhyesti: jos pistät jengin pelaamaan lyhyillä syötöillä, lyhyillä väleillä hallintapeliä niin turha sitten heitellä pitkää vaan keskikentän yli. Tai juos haluat makuutta hidasta puolustusta lähellä omaa maalia niin turha alkaa munaravikarvausta harrastamaan. Siitä rokotetaan aika nopsaan. Ehkä huomasit että pelasin niin West Hamilla ja AS Saint-Etiennellä laidoista vaan keskityksiä targetin päähän (Carrol & Soderlund) nousevilla laitapakeilla.
Eli kun valitset tiimin niin pelaa sen vahvuuksien mukaan. Samoin myös yksittäisen pelaajan kohdalla.

On siellä valikoissa EDIT missä voi muokata tiimejä, siirrellä pelaajia yms. Sinne vaan väsäämään, en ole perehtynyt siihen.

Tietoturva toki aina mutta itse olen option filet ladannut täältä: https://www.pes-patch.com/ ja en ole lukenut että olisi ongelmia. Siellä on linkkejä YouTube-videoihin missä näytetään miten asennus toimii. Ainoa vaatimus on usbmuistitikku.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 10, 2017, 09:21:36
Gameplan ruudun alareunassa (kuten yleensä aina alareunassa) löytyy näppäinkomennot ja siitä isosta "napista" ohjaimen keskellä saa yleensä info-sivun auki. Sieltä voi sitten katella mitä ja miksi ja kuinka yms.
Lyhyesti: jos pistät jengin pelaamaan lyhyillä syötöillä, lyhyillä väleillä hallintapeliä niin turha sitten heitellä pitkää vaan keskikentän yli. Tai juos haluat makuutta hidasta puolustusta lähellä omaa maalia niin turha alkaa munaravikarvausta harrastamaan. Siitä rokotetaan aika nopsaan. Ehkä huomasit että pelasin niin West Hamilla ja AS Saint-Etiennellä laidoista vaan keskityksiä targetin päähän (Carrol & Soderlund) nousevilla laitapakeilla.
Eli kun valitset tiimin niin pelaa sen vahvuuksien mukaan. Samoin myös yksittäisen pelaajan kohdalla.

On siellä valikoissa EDIT missä voi muokata tiimejä, siirrellä pelaajia yms. Sinne vaan väsäämään, en ole perehtynyt siihen.

Tietoturva toki aina mutta itse olen option filet ladannut täältä: https://www.pes-patch.com/ ja en ole lukenut että olisi ongelmia. Siellä on linkkejä YouTube-videoihin missä näytetään miten asennus toimii. Ainoa vaatimus on usbmuistitikku.

Kiitos hyvistä vinkeistä!! Täytyy joku PS4-pelikerta käyttää ihan vaan Game planiin tutustuessa ja sen muokkaukseen.

Täytyy tutustua tuohon linkkiin. Muistitikku kyllä löytyy mutta eri asia onko se liian vanhanaikainen eli tarvitaanko joku modernimpi versio. Se muistitikku kyllä liitetään USB-porttiin mutta ko. tikku on ainakin 7 vuotta vanha joten en ole perehtynyt uusimpiin koska nykyään muistitikkua olen tarvinnut todella vähän koska varmuuskopioin kaiken pilvipalveluun ja ulkoiselle kovalevylle koneen oman kovalevyn lisäksi.

nabel

Tämä näyttää olevan tämän hetken ajantasaisin PS4 option file paketti:

http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=101976

Laittanen itselleni tuon kun on brassiliigakin päivitetty ajantasalle. Tuo siis Kiinan liigan myös peliin.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 09, 2017, 22:07:07
Kunhan löydät taktiikan itselle ja laitat sen myös gameplaniin niin kyllä se siitä lähtee.

Perehdyin tänään Gameplaniin ja muokkailin taktiikoita ja kokoonpanoja sekä pelisuunnitelmaa muuten. Hieman erilaisesti toimii verrattuna FIFAn mutta silti toimiva ratkaisu. PESiä olen pelannut nyt viimeaikoina enemmän ja voi hyvinkin olla että jätän jatkossa FIFAt ostamatta ja keskityn pelkästään PESiin jossa erityisesti grafiikka/animaatiot ovat selvästi minusta FIFAa edellä. Tosin PESissä on vähän valmiita oikeita joukkueita ja joukkueita joutuu lataamaan yhteisöistä joka on selkeä miinus minusta. Toki kokeneempi pelaaja voi esittää hyviäkin argumentteja miksi PESin systeemi on parempi mutta tällä hetkellä pidän lataamista yhteisöistä miinuksena PESille. Muilla tavoin erinomainen peli.