• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - elokuu 01, 2015, 11:31:31
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 01, 2015, 09:15:58
Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - elokuu 01, 2015, 02:01:51
http://3.bp.blogspot.com/-_a5SIi49RRE/UfqAhKsYnBI/AAAAAAAADk0/tPhiPcj8T6Y/s1600/P2410530.jpg


???  ???  ???
Vai nopeeta puolaa.. osuvat kyssärihymiöt..oon ilmeisesti löytänyt vahapurkin ja esitellyt vehkeitä. Iloinen perhetapahtuma, tyttö saatiin maailmaan. <hikisilmähymiö>

Onnittelut superjunnusta!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma


mikma

Nyt voisi olla tulossa ainutlaatuinen mahdollisuus esitellä lajia.

Olen mukana järjestämässä Uudenmaan partiopiirin piirileiriä vuonna 2017 huoltojohtajan ominaisuudessa. Vastuualueena keittiö ja logistiikka. Meillä on kylläkin erikseen ohjelmavastaava, mutta uskon silti pystyväni saamaan subun sinne, mikäli teillä riittäisi paukkuja tulee esittelemään ja sparraamaan lajia useampana päivänä. Leirille odotamme tulevan 2500-3000 henkeä. Kohderyhmänä subulle olisi kuitenkin 13-vuotiaasta aikuisiin, joita leirillä olisi arvioni mukaan noin 1000. Ajankohta olisi heinä-elokuun vaihde vuonna 2017, tarvittava esittely neljänä päivänä ja paikka jossain Uudellamaalla (ei tiedossa vielä). Tarkoituksena olisi saada suurin osa noista 1000 ihmisestä kokeilemaan subua.
Kommentteja saa laittaa, kiitos!

Nupe

Mä olen ainakin leirille osallistumassa, en vielä tiedä missä roolissa, mutta paikalla kuitenkin, niin pystyisin varmaan osallistumaan ohjelman tekemiseen.
-Loputon taktikko-

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: mikma - tammikuu 11, 2016, 19:33:47
Nyt voisi olla tulossa ainutlaatuinen mahdollisuus esitellä lajia.

Olen mukana järjestämässä Uudenmaan partiopiirin piirileiriä vuonna 2017 huoltojohtajan ominaisuudessa. Vastuualueena keittiö ja logistiikka. Meillä on kylläkin erikseen ohjelmavastaava, mutta uskon silti pystyväni saamaan subun sinne, mikäli teillä riittäisi paukkuja tulee esittelemään ja sparraamaan lajia useampana päivänä. Leirille odotamme tulevan 2500-3000 henkeä. Kohderyhmänä subulle olisi kuitenkin 13-vuotiaasta aikuisiin, joita leirillä olisi arvioni mukaan noin 1000. Ajankohta olisi heinä-elokuun vaihde vuonna 2017, tarvittava esittely neljänä päivänä ja paikka jossain Uudellamaalla (ei tiedossa vielä). Tarkoituksena olisi saada suurin osa noista 1000 ihmisestä kokeilemaan subua.
Kommentteja saa laittaa, kiitos!

Mielenkiintoinen mahdollisuus, mutta tässä vaiheessa mahdotonta sanoa mitään omista mahdollisuuksista. Kyllähän tuollaiset paikat ovat niitä, joissa todella voisi löytyä kiinnostusta ja volyymi on melkoinen.

Kun tulee lisätietoa, ja hieman lähempänä, voi sanoa enemmän.

SouthernBoogieCat

#515
Tänään on muuten partioliikkeen perustaja Robert Baden-Powellin syntymäpäivä. Hän oli syntynyt 22.2.1857 eli 159 vuotta olisi tänään tullut mittariin.

Tuossa on kieltämättä hyvä sauma esitellä lajia tuhansille potentiaalisille tuleville pelaajille. Itsekään en vielä tässä vaiheessa voi sanoa mitään kun tuohon on noin pitkä aika. Tietysti olisi hyvä saada jo nyt tietoon meidän porukan ihmisten mahdollisuudet esitellä lajia tuolla mutta vuoden 2017 kesään on vielä aikaa ja harva voi tässä vaiheessa lupautua siihen. Itse olen kiinnostunut, mutta vielä en voi lupautua. Saatan nimittäin olla samoihin aikoihin musaleirillä tuolloin.

mikma

Nonniin.... nyt olisi aika tehdä jonkinlaisia suuntaviivoja subun ja Säihkeen suhteen. Ollaanko kiinnostuneita ja tehdäänkö asialle jotain?
Itse haluaisin, että saataisiin subu mukaan ja olen valmis panostamaan siihen, että saan subulle paikan Säihkeellä. Itse en kuitenkaan valitettavasti pysty ottamaan vastuuta subun edustamisesta leirillä, koska toimin leirillä jo huoltojohtajana.

On mahdollista, että pystyisin järjestämään niin, että subu voisi olla esillä su 16.7. - ke 19.7.2017. Välttämättä ei tarvitsisi olla kaikkina päivinä, mutta ehkä minimissään kahtena päivänä, jotta kaikki tai edes suurin osa ehtisivät kokeilla lajia.

Tällä hetkellä teemme johtoryhmässä juurikin ohjelma valintoja/päätöksiä mitä Säihkeellä tulee olemaan. Tämän takia olisi tehtävä ratkaisuja. Mitä kauemmin kestää päätös sitä epätodennäköisempää on saada subua mukaan tai ainakaan niin hyvin esille kun haluaisin.

Säihke järjestetään kesällä 2017 Hangon Syndalenissa.
Leiriaika on sudenpennuilla ja seikkailijoilla 12.7.-15.7.2017 ja sitä vanhemmilla 12.7-20.7.2017. Tavoitteena meillä on, että leirille tulisi kokonaisuudessaan noin 3000 henkilöä. Ja kun pienemmillä leiri päättyy la 15.7. niin silloin leirille jäisi reilun 1000 henkeä pääsääntöisesti (ehkä noin 90%) koko Uudenmaan alueelta. Ikäjakauma olisi 13-vuotiaasta aikuisiin. Tässä voisi olla hyvä mahdollisuus.

En toistaiseksi ole juurikaan mainostanut asiasta johtoryhmälle, mutta mikäli halutaan subu mukaan niin alan olemaan aktiivinen.

Nupe??? Onko sulla jo pestiä leirillä? Leirilippukunnanjohtaja? :) Tiedätkö mitä tuut tekeen siellä? Tästähän voisi jotain kehitellä. Tosin et yksin voi vetää tätä.



http://säihke2017.fi/


AriFerra

Kuulostaa hienolta Säihke ja subu.

Mulla muuttuneiden työkuvioiden suhteen duunihommat ja varsinkin lomien saanti aivan randomia ensi kesänä. Pikkupomo joka lomista päättää, on melkoinen stressipelle, yhtä ainoata tasoitusvapaata (ent. pekkanen) ei meinaa uskaltaa myöntää. Saa nähä mihin tämä vielä johtaa. No, jos otan loparit, sittenhän olis ens kesänä aikaa...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hovimestari

Saatan hyvin olla Hangossa noihin aikoihin, vaikea vielä sanoa.

Mutta mikäli innokkaita esittelijöitä ilmaantuu, niin majoitus järjestyy ko. kaupungista 2-3 hengelle... Syndaleniin on sellainen 10 kilsaa, ja pyöriäkin löytyy, jos haluaa vetää karhulalaisella asenteella...

mikma

Onpa taas innokasta porukkaa.... kohat se juna menee ohi......

No.... nyt olisi viimeinen tilaisuus tarttua kiinni... olen nyt junailemassa asiaa niin, että esittely tilaisuus tapahtuisi yhtenä päivänä alustavasti ti 18.7. tai 19.7.

Mikäli asia oikeasti kiinnostaa ja mahdollisia lähtijöitä ilmaantuu niin ilmoitelkaa, muuten pitäkää tunkkinne ja olkaa hiljaa.

Hönkki

Yritän. Ilmoitan illalla onnistuuko.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Valitan, ei onnistu. Ulkomailla koko leirin ajan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

mikma

Moikka!

Olisi tarjolla, jos kiinnostaa!

Su 1.9.2019 aamupäivällä Hämeenlinnan Evolla about 2-4h aikaa esitellä lajia. Evolla kokoontuu koko vkolopun ajan partiolaisia ja ei partiolaisia 18v->. Käytännössä kaikki siis täysi-ikäisiä ja ympäri Suomea. Osallistujia reilu 2000 henkeä.  Alue on laaja ja toiminta pisteitä on paljon, että kaikki tuo 2000 henkeä ei tule katsomaan subbuteoa, mutta luulisi tuosta riittävän kiinnostuneita tähänkin.  Mikäli kiinnostaa, niin mahd.pian tieto siitä, että kiinnostaa. Voidaan sitten alkaa miettimään jatkosta ja toteutuksesta.

Hönkki

Päivämäärä on jälleen haastava. Yhden lapsen synttärit juuri tuolloin. En kuitenkaan täysin tyrmää vielä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

mikma

Juna meni. Kiitos ja kuitti.