• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#435
LainaaPaikalla La ja Su (Vänä messissä!)

Oletteko koko päivän ? Kuka on perjantaina ?


Voin tehdä ilmoittautumisen, mutta pe 10.4.2015 paikalla pitää olla jonkun. Teen ilmoittaumisen vasta sitten kun on joku joka on paikalla perjantaina.

Aukioloajat
pe 10.4.2015 klo 10-18
la 11.4.2015 klo 9–18
su 12.4.2015 klo 9–17
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

#436
10.04. klo 10.00- olen paikalla, toivottavasti ei tarvi yksin kuunnella Robinia. Hymiö.
Ilmoittakaa sit kun tiedätte milloin&missä liitytte seuraan.
Perjantain lopulla:Viimeistään 18.15 haetataan voittoa, lajilla ja paikalla ei niin väliä.Mietitään ne syömiset/juomiset kun ko. ajankohta yllättää.
Voitolla yöhön, kiilusilmät takas messuille vittuilee Pasille ja jo ollaankin juhlapäivän kattauksessa:

11.04. 17:00   
Burnley-Arsenal
Liverpool-Newcastle
Manchester Utd-Manchester City
QPR-Chelsea
Southampton-Hull
Sunderland-Crystal Palace
Swansea-Everton
Tottenham-Aston Villa
West Bromwich-Leicester
West Ham-Stoke

Toinen, hieman erilainen hymiö tulee jos/kun saadaan ohjelma vietyä tähän asti kunnialla läpi.
Yllä siis asiaosuus.

Höpötys: SJK ja KTP keräävät tällä kaudella Veikkausliigassa yhdessä enemmän pojoja kuin vastaavasti HJK ja HIFK.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Mulla on IFK. Toki olen myös lisääntynyt.

Pyrin silti tekemään debyyttini messuilla.
Selvitän aikatauluni ens viikon alussa, jotta voin ilmoittaa milloin pääsen paikalle.

T Messunaatti.

PS Fabiolle tuon sinappia.

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - helmikuu 13, 2015, 13:55:49
Mulla on IFK. Toki olen myös lisääntynyt.

Pyrin silti tekemään debyyttini messuilla.
Selvitän aikatauluni ens viikon alussa, jotta voin ilmoittaa milloin pääsen paikalle.

T Messunaatti.

PS Fabiolle tuon sinappia.
Hauska miten toi ennakoiva tekstinsyöttö tarjoaa tota punaista väriä vaikka kuinka näppäilet HIV.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Mulle alustavaan tilaukseen koko kattaus; asia ja viihde.
Uskon, että saan vaihdettua vuoroni niin, että pääsen perjantaina  Mr Ahtaajan kanssa kertomaan lapsille pelistä.

Fabiolle, tuolle subun ButtCheekille, kuittailussa ole 100 varmasti mukana. ArvatkaaMikäHymiö.

Hönkki

Ilmoittautuminen hoidettu. Hienoa että esittelijöitä löytyi. Tänään on muuten perjantai ja 13. päivä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Jee!! Siistiä!!

Varmaan tarvitaan vielä lisää porukkaa. La ja Su voitais myös jakaa kahteen vuoroon.
Aamu/iltapäivä.. Mulla ja vänälle käy kummat vaan.. Helpompi varmaan tulla lyhyemmäksi vuoroksi
.  Käykö kenellekään joku vuoro noista?

Toivotaan että Yrjökin pääsee mestoille!


SouthernBoogieCat

#442
Minä mahdollisesti voisin tulla, mutta riippuu olenko töissä vaiko en. Jos olen töissä niin en voi tulla. Tarvitsen vapaan viikonlopun jotta jaksan seuraavan työviikon. En voi riskeerata terveyttä olemalla aamusta iltaan (tai edes puoltapäivää) messuilla raskaan työviikon jälkeen (kuusituntinenkin työpäivä on jo ponnistus eli vapaa viikonloppu on välttämättömyys työssäjaksamiselleni ja tiedoksi niille jotka eivät tiedä tilanteestani ja ihmettelevät miksi kuusituntinen työpäivä on jo aivan maksimi niin olen kärsinyt kaksi pahaa psykoosia ja ollut niiden vuoksi pois työelämästä yli 3 vuotta ja kuntoutuksessa ja nyt hiljattain vasta työharjoittelun myötä palaamassa työelämään). Jos en ole töissä niin voin tulla. Samalla voi siellä pelata TK (Tilastot Kuntoon)-pelejä kun vaan muistaa ottaa ajanottokellon ja Hellaksen mukaan.:) Asia ratkeaa viimeistään messuviikolla.

kesämesu

#443
Lainaus käyttäjältä: BassoJake - helmikuu 14, 2015, 00:36:24
Minä mahdollisesti voisin tulla, mutta riippuu olenko töissä vaiko en. Jos olen töissä niin en voi tulla. Tarvitsen vapaan viikonlopun jotta jaksan seuraavan työviikon. En voi riskeerata terveyttä olemalla aamusta iltaan (tai edes puoltapäivää) messuilla raskaan työviikon jälkeen (kuusituntinenkin työpäivä on jo ponnistus eli vapaa viikonloppu on välttämättömyys työssäjaksamiselleni ja tiedoksi niille jotka eivät tiedä tilanteestani ja ihmettelevät miksi kuusituntinen työpäivä on jo aivan maksimi niin olen kärsinyt kaksi pahaa psykoosia ja ollut niiden vuoksi pois työelämästä yli 3 vuotta ja kuntoutuksessa ja nyt hiljattain vasta työharjoittelun myötä palaamassa työelämään). Jos en ole töissä niin voin tulla. Samalla voi siellä pelata TK (Tilastot Kuntoon)-pelejä kun vaan muistaa ottaa ajanottokellon ja Hellaksen mukaan.:) Asia ratkeaa viimeistään messuviikolla.

Jaakko tänne foorumille ei tarvitse koko "sairaskertomusta" kirjoittaa jos ei pääse esittelyyn mutta arvostan todella suuresti että kerroit henkilökohtaisia asioitasi kaikille koska harvat tässä tupajumien maassa siihen pystyy!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

#444
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 14, 2015, 01:39:38Jaakko tänne foorumille ei tarvitse koko sairaskertomusta kirjoittaa jos ei pääse esittelyyn mutta arvostan todella suuresti että kerroit henkilökohtaisia asioitasi kaikille koska harvat tässä tupajumien maassa siihen pystyy!

Tuo on toisaalta totta. Mutta nyt asia on ainakin selvä eikä herätä kysymyksiä että miksei Jaakko ehkä pääse esittelyyn. Olisin voinut tietenkin puhua vaan yksinkertaisesti sairaudesta, mutta en häpeä että olen ollut sairaana. Muutkin ihmiset ovat sairastaneet vastaavasti ja se on jokaisen oma valinta kertooko vai ei. Tein sen valinnan että puhuin asiasta julkisesti ja se on nyt tehty. Ovathan jotkut ihmiset TV:sä tai lehdessä oikein omalla naamallaan ja nimellään kertoneet sairastaneensa jotain sairautta. Tämä ei ole sitäpaitsi ensimmäinen paikka jossa kerroin asiasta. Kerroin ensimmäisen kerran julkisesti omalla nimelläni ja kuvallani eräässä lehdessä sinne kirjoittamassani artikkelissa. Eli olen sinut asian kanssa.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Fabio - helmikuu 13, 2015, 23:03:43
Jee!! Siistiä!!

Hyvältähän tuo kuulostaisi, jos ei tietäisi, että Messunaatti ja muut messut eivät mahdu saman katon alle.

Omat osallistumiset aivan auki. Jos sattuu olemaan tyhjä viikonloppu niin on mahdollista. Viikonloput kun ovat tupanneet olemaan täysiä jo pari vuotta. Joissakin perheissä viikonloppuna on aina jompikumpi töissä, koska ei ole päästy 60-luvun tehdastyöhön.

Mutta ihan todella näyttää hyvältä tuo ja innostaisi kyllä olla mukana.

Pasi, onko tuossa uudessa kuvassasi Aalto-maljakoita nuo kolme, vai näenkö väärin?

Fabio

#446
Heips.

Kivaa kun vastailette tähän. Teen itse myös mahd.ison panostuksen mutta en lähde siihen että olen yksin kaksi päivää messuille (Vänä ei tod.näk. Pääse koko päiviksi).

Se "perheviesti" oli provoa ja halusin vaan herätellä porukkaa (ja se onnistuikin.. pari esittelijää löytyi!).

Monilla on oikeasti esteitä kuten edellä huomataan, mutta vetoankin niihin joilla ei niitä (ainakaan ylitsepääsemättömiä) ole.

Olen itse aika "some- ja forumvastainen" tästä syystä: Jos kymmenen ihmistä keskustelee "oikeassa elämässä", ei kukaan voi olla suu kiinni ja kääntyä seinään päin. Livenä olet pakoitettu osallistumaan edes eleillä tai ilmeillä, muuten olet aika töykeä! Netissä keskusteluryhmässä voi olla hiljaa ja on mahdotonta tietää mitä hiljaa oleva ajattelee tai tekee.. Tarvitsemme kasvokkain kohtaamisia! Tässä on tuleville sukupolville todellinen haaste!

Tämä tilaisuus on vähän kuin muuttotalkoot. Yksin on perseestä tehdä, mutta kimpassa jokaiselle jää vähemmän hommia ja kaikilla on yhdessä kivaa!

Mä itse olen ylpeä meidän yhteisestä harrastuksesta ja mielellään kerron siitä aina kuin mahdollista. Saan kiksejä siitä kun joku innostuu peliä kokeilemaan! Usein juuri isät kokeilevat poikiensa kanssa peliä ja mahdollistavat jälkikasvulleen hienoja yhteisiä kokemuksia.Tämä on milestäni messujen parasta antia!

Jos tavoitteemme on saada peliä tunnetuksi ja edes yrittää löytää uusia pelaajia, tämä on siihen Mahtava Tilaisuus! Itse olen Vänön ja yläkerran naapurini melkein pakottanut lajin pariin, mutta messuilla pelillä on luonnollista vetovoimaa!

Aikaa on onneksi vielä ja jos löytyisi vielä vaikka neljä "parin tunnin" esittelijää, saataisiin vähän näytöspelejä, ruokataukoja ja hauskaa juttuseuraa. Arvostaisin sitä teiltä kaikilta! Te olette hauskoja tyyppejä ja haluaisin hengailla enemmänkin yhdessä!

T. Pasi

Ps. Vesa, ei paha bongaus noi Aaltomaljat!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Fabio - helmikuu 14, 2015, 09:11:16Olen itse aika "some- ja forumvastainen" tästä syystä: Jos kymmenen ihmistä keskustelee "oikeassa elämässä", ei kukaan voi olla suu kiinni ja kääntyä seinään päin. Livenä olet pakoitettu osallistumaan edes eleillä tai ilmeillä, muuten olet aika töykeä! Netissä keskusteluryhmässä voi olla hiljaa ja on mahdotonta tietää mitä hiljaa oleva ajattelee tai tekee.. Tarvitsemme kasvokkain kohtaamisia! Tässä on tuleville sukupolville todellinen haaste!

Itse olen some- ja foorummyönteinen. Se on nykyaikaa. Puhelimitse kommunikointi on vanhanaikaista. En harrasta sitä kuin pakottavissa tapauksissa. Sen sijaan roikun somessa- ja erilaisissa foorumeissa. Niissä taitoni tulevat parhaiten esille. Pystyn esittämään asiani ja kommunikoimaan ihmisten kanssa luontevammin ja paremmin kirjoittamalla kuin puhumalla.

Tämä foorumi on mielestäni parasta mitä Subulle on tapahtunut koskaan sinä aikana kun olen ollut mukana lajin parissa. Täällä lajista kiinnostuneet voivat kommunikoida 24/7. Kaitsu on yksi Subuneroista kun tämän perusti ja pelasti samalla koko lajin joka oli jo kadota kuvioista.

Olen eri mieltä: emme tarvitse kasvokkain kohtaamisia kuin vain välttämättömimmät. Kaikki nykyisin hoituu täällä foorumilla. Pelisessioissa näemme tarpeeksi ja joskus jossain futismatsi-iltamissa (kuten KOSTOn futismatsi-iltamat pari vkoa sitten).

Foorumin ansiosta laji voi taas hyvin vuosien 2000-2005 "pimeän keskiajan" jälkeen. Pelejä pelataan ja sarjat pyörivät kuten 90-luvullakin. Minulla ei ainakaan ole mitään valittamista. Onhan se kiva jos messuilta tarttuisi mukaan uusiakin kasvoja, mutta tämänhetkinenkin porukka kelpaa minulle. Olen tyytyväinen Subupelaaja!

Hovimestari

Tutkin mahdollisuuksia päästä paikalle.


Epis

Lainaus käyttäjältä: BassoJake - helmikuu 14, 2015, 09:46:28
Tämä foorumi on mielestäni parasta mitä Subulle on tapahtunut koskaan sinä aikana kun olen ollut mukana lajin parissa. Täällä lajista kiinnostuneet voivat kommunikoida 24/7. Kaitsu on yksi Subuneroista kun tämän perusti ja pelasti samalla koko lajin joka oli jo kadota kuvioista.
Forum on ollut vaikuttamassa subuilun aktivoitumiseen, mutta kyllä laji on pelastunut pelaajien toiminnalla ja aktiivisuudella. Ja tämä ei koske ainoastaan näkyvimmin tekeviä, vaan ihan jokainen näpsyttelijä on tehnyt asioita lajin kehityksen ja pysyvyyden puolesta.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!