• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

Epis

Lainaus käyttäjältä: mikma - toukokuu 07, 2014, 08:56:15
Lainaus käyttäjältä: SUFC - huhtikuu 27, 2013, 18:58:55
Esittelypaikalla kävi kuhina ja porukkaa riitti jopa niin paljon, että tuplamäärälläkin pöytiä oliisvat kaikki olleet aktiivisesti käytössä.. Ja vielä oikeasti kiinnostunutta ja innostunutta porukkaa, eikä pelkästään ohikulkevia ihmettelijöitä.. Hyvää työtä poijjaat ja toivotaan, että mahdollisimman moni liittyisi aktiivisten harrastajien pariin..

Tämä innoitti vanhaa turistiakin sen verran, että ilmoitan jo nyt alustavasti kiinnostuksestani osallistua samaiseen tapahtumaan ensi vuonna riippumatta muusta aktiivisuudestani lajin parissa.. Tsempit ja jaksamiset tapahtumaan osallistujille ja erityisesti Mikmalle!

Pakko oli tähän puuttuua ;) eihän tuossa varsinaisesti sanota, että osallistut esittelyyn, mutta :P
No joo, toteutus ei todellakaan kohdannut ajatusta ja täytyy tunnustaa alustavan ilmoittautumisen unohtuneen ihan täysin..

Voinen tässä samalla vinkata, että en kuulu admineihin Subu ry:n FB-sivulla ja fb-tunnukseni on poistumistilaassa..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

JEE!! Messissä!

t.Pasi

ps. lähtekää ihmeessä ihmiset mukaan! On tosi
hauska tapahtuma!

Killer

Kebab! Tuo Expon ajankohta loistava tapa viettää KOSTOn vuosipäivää.
Jos esittely lähinnä FIST menoa, niin sitten passaan.

Porvoon turkkilainen

Harkitaan. Katotaan lähempänä ajankohtaa kuviot.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - joulukuu 17, 2014, 11:19:51
Kebab! Tuo Expon ajankohta loistava tapa viettää KOSTOn vuosipäivää.
Jos esittely lähinnä FIST menoa, niin sitten passaan.

Jos saadaan kolme pöytää taas paikalle voidaan musta ihan hyvin pyhittää yks pöytä
nopeelle, yks hitaalle ja yks vaan yleissähläykselle! :)

t.Pasi

mikma

Lopetan messuilun. Menkää ja tehkää ketä se kiinnostaa.... Olen naapuri kojulla uittamassa veneitä.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: mikma - joulukuu 19, 2014, 07:57:47
Lopetan messuilun. Menkää ja tehkää ketä se kiinnostaa.... Olen naapuri kojulla uittamassa veneitä.

Halooo!!! Tämäpä on kypsä asenne!! Mä tuun ja upotan sun radio-ohjattavan paatin! ;)

Vakavasti: Eihän tästä tarvi suuttua, ihmiset oli vain eri mieltä siitä, onko meidän kirjoittelut
tällä forumilla jollekin (mahdollisille) uusille harrastajille vaaraksi.. Ja sä meet ja sanot että
lopetat messuilun?!? Mitä järkeä???

Voidaanko nyt vaan kokeilla, saadaanko oikeasti sitoutuneita esittelijöitä (myös perheellisistä!)
tällä kertaa? En mäkään halua että sun tarvii olla paikalla aamusta iltaan.

t.Pasi

mikma

Lainaus käyttäjältä: Fabio - joulukuu 19, 2014, 10:04:43
Lainaus käyttäjältä: mikma - joulukuu 19, 2014, 07:57:47
Lopetan messuilun. Menkää ja tehkää ketä se kiinnostaa.... Olen naapuri kojulla uittamassa veneitä.

Halooo!!! Tämäpä on kypsä asenne!! Mä tuun ja upotan sun radio-ohjattavan paatin! ;)

Vakavasti: Eihän tästä tarvi suuttua, ihmiset oli vain eri mieltä siitä, onko meidän kirjoittelut
tällä forumilla jollekin (mahdollisille) uusille harrastajille vaaraksi.. Ja sä meet ja sanot että
lopetat messuilun?!? Mitä järkeä???

Voidaanko nyt vaan kokeilla, saadaanko oikeasti sitoutuneita esittelijöitä (myös perheellisistä!)
tällä kertaa? En mäkään halua että sun tarvii olla paikalla aamusta iltaan.

t.Pasi

Kypsä tai ei, mutta minä olen kypsä.

Soory lähti lapasesta. Oli aiheeton kommentti. En ole menossa uittamaan veneitäkään.

Ja missään vaiheessa en ole valittanut, että olen ollut koko messuajan paikalla. Omasta halustahan minä sen olen järjestänyt. Minä olen TYKÄNNYT olla siellä, niinkuin sanoit se oli KIVAA. Olisin ollut paikalla vaikka esittelijöitä olisi ollut enempi. Päätin, että enää se EI ole kivaa, joten en mene.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: mikma - joulukuu 19, 2014, 10:28:28
Lainaus käyttäjältä: Fabio - joulukuu 19, 2014, 10:04:43
Lainaus käyttäjältä: mikma - joulukuu 19, 2014, 07:57:47
Lopetan messuilun. Menkää ja tehkää ketä se kiinnostaa.... Olen naapuri kojulla uittamassa veneitä.

Halooo!!! Tämäpä on kypsä asenne!! Mä tuun ja upotan sun radio-ohjattavan paatin! ;)

Vakavasti: Eihän tästä tarvi suuttua, ihmiset oli vain eri mieltä siitä, onko meidän kirjoittelut
tällä forumilla jollekin (mahdollisille) uusille harrastajille vaaraksi.. Ja sä meet ja sanot että
lopetat messuilun?!? Mitä järkeä???

Voidaanko nyt vaan kokeilla, saadaanko oikeasti sitoutuneita esittelijöitä (myös perheellisistä!)
tällä kertaa? En mäkään halua että sun tarvii olla paikalla aamusta iltaan.

t.Pasi

Kypsä tai ei, mutta minä olen kypsä.

Soory lähti lapasesta. Oli aiheeton kommentti. En ole menossa uittamaan veneitäkään.

Ja missään vaiheessa en ole valittanut, että olen ollut koko messuajan paikalla. Omasta halustahan minä sen olen järjestänyt. Minä olen TYKÄNNYT olla siellä, niinkuin sanoit se oli KIVAA. Olisin ollut paikalla vaikka esittelijöitä olisi ollut enempi. Päätin, että enää se EI ole kivaa, joten en mene.

No voi paska sitten!  :(  Mutta ymmärtää täytyy jos ei nappaa.. Ja olethan sä
tehny aikaisempina vuosina jos tosi paljon hommia kys. tapahtuman eteen! Kiitos
siitä!

Aletaans sitten miettiä saadaanko oikeasti porukkaa kokoon..

Mä ainakin siis tulen paikalle. (En vielä osaa sanoa tunteja, mutta La ja Su käy!)

Mitens muut??

t.Pasi

mikma

Varaa paikkasi Model Exposta 13.2.2015 mennessä!

Pienoismallien ja kädentaitojen erikoistapahtuma Model Expo on siirtynyt Model Expo Organizerilta Messukeskuksen messuammattilaisten järjestämäksi.

Model Expo järjestetään Messukeskuksessa jälleen ensi keväänä samaan aikaan Lapsimessujen, PetExpon, Kädentaito-tapahtuman ja OutletExpon kanssa 10.-12.4.2015. Viime vuonna tapahtumakokonaisuudessa vieraili yli 54 000 kävijää.

   
Ilmoittautuminen on alkanut!


Rekisteröityneiden yhdistysten ja niihin rinnastettavien tahojen ilmoittautuminen Model Expoon on alkanut. Sitova osastopaikan varaus, toive neliömäärästä ja pöytien määrästä tulee tehdä viimeistään 13.2.2015 ilmoittautumislomakkeen kautta, minkä jälkeen suoritamme osastojen sijoittelun. Tämän jälkeen tarjoamme osastopaikkoja ilmoittautuneille tahoille mahdollisuuksien mukaan.

Edellytyksenä ei-kaupallisen osaston varaamiselle on ohjelman järjestäminen kävijöille omalla osastolla tai osallistuminen tapahtuman ohjelmapisteiden ohjelmaan. Ohjelmaa tullaan markkinoimaan laajalti Messukeskuksen toteuttaman kävijämarkkinoinnin kanavissa.

Fabio

Hah!! Just tänään mietin että mitenköhän Expon tänä vuonna käy..

Ja nyt Mikma laittaa viestiä. Tämä on enne!!

Hönkki varmaan voisi ilmoittaa meidät jos porukkaa tulossa.

Musta ainakin voitaisiin mennä! (Luulen että saan yläkerran kaverin
ja Vänän paikalle.) Mutta se ei vielä taida riittää..

Miten muut?

t.Pasi

Hönkki

Voin tehdä ilmoittautumisen ja voin hoitaa roudaukset, JOS saadaan riittävästi henkilöitä sitoutumaan esittelijöiksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

mikma

Copy pastaan postistani.....

"Ensimmäinen osastosijoittelu ei-kaupallisten näytteilleasettajien osalta tehdään 13.2.2015, joten varaa paikkasi nyt, niin ehdit vielä sijoitteluun mukaan!

Jos olet jo ilmoittautunut tapahtumaan, niin nyt on nyt aika ilmoittaa osastolla järjestettävästä ohjelmasta, jota markkinoidaan osana tapahtumakokonaisuuden markkinointia: anniina.pyykonen@messukeskus.com

Rekisteröityneiden yhdistysten ja niihin rinnastettavien tahojen sitova osastopaikan varaus, toive neliömäärästä ja pöytien määrästä tulee tehdä viimeistään 13.2.2015 ilmoittautumislomakkeen kautta, minkä jälkeen suoritamme osastojen sijoittelun. Tämän jälkeen tarjoamme osastopaikkoja ilmoittautuneille tahoille mahdollisuuksien mukaan.

Edellytyksenä ei-kaupallisen osaston varaamiselle on ohjelman järjestäminen kävijöille omalla osastolla tai osallistuminen tapahtuman ohjelmapisteiden ohjelmaan, jota markkinoidaan osana tapahtumakokonaisuuden markkinointia."

Hönkki

Tarvitaan lisää esittelijöitä, jotta tuonne kannattaa lähteä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 13, 2015, 10:33:10
Tarvitaan lisää esittelijöitä, jotta tuonne kannattaa lähteä.

Mä en kyllä oikeasti ymmärrä teitä!! Se on hauska tapahtuma! Ihan varmasti jokainen stadilainen
voisi muutamaksi tunniksi tulla paikalle
! Kai lapsilla on viikonloppuisin äitikin?!? Tai voihan niitä
sinappikoneita ottaa mukaankin, nehän ovat myös LAPSIMESSUT! Miten te pääsette turnauksiin
viikonloppuisin?!? Nyt vähän rotia! Tämä tapahtuma on kerran vuodessa!

Yrjö yrittää myös tulla mutta ei ole varma "kun on lapsia".. :/

Siellä voi pelata ihan oikeitakin pelejä. Pöytiä on useampia, joten esittelypöydäksi
ei tarvita kaikkia.

t.Pasi

Paikalla La ja Su (Vänä messissä!)