• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

mikma

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 14, 2014, 09:28:08
LainaaAnteeksi, että utelen !! Voisiko joku mahdollisesti ottaa kantaan aiheeseen "kamojen roudaus" edes jollain asteella, että voisiko tuo olla ehkä kenties mahdollista. Pitäisi alkaa varaamaan tai olla varaamatta paikkaa expoon.

Voin hoitaa kamojen roudauksen Messukeskukseen 10.4. Kamojen poisroudausta en pysty lupaamaan, mutta mahdollisuuksien rajoissa.

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - helmikuu 14, 2014, 14:10:10
Voin hoitaa pois roudauksen sunnuntaina.

Kiitos !!!!!

Fabio

Lainaus käyttäjältä: mikma - helmikuu 14, 2014, 17:49:26
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 14, 2014, 09:28:08
LainaaAnteeksi, että utelen !! Voisiko joku mahdollisesti ottaa kantaan aiheeseen "kamojen roudaus" edes jollain asteella, että voisiko tuo olla ehkä kenties mahdollista. Pitäisi alkaa varaamaan tai olla varaamatta paikkaa expoon.

Voin hoitaa kamojen roudauksen Messukeskukseen 10.4. Kamojen poisroudausta en pysty lupaamaan, mutta mahdollisuuksien rajoissa.

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - helmikuu 14, 2014, 14:10:10
Voin hoitaa pois roudauksen sunnuntaina.

Kiitos !!!!!

Great! Nice!!! Olen varmasti Vänän kaa paikalla.. Oli viimeks siistiä!

t.Pasi

mikma

Lainaus käyttäjältä: mikma - helmikuu 09, 2014, 20:47:39
Model Expo 2014 olisi pe 11.4-su 13.4.2014.

Mikäli Helsingistä saataisiin to 10.4 pöydät messukeskukseen ja 13.4 su joku hakisi ne pois, niin voisin mennä esittelemään vkolopuksi!!!

-mikma-

Olen ilmoittanut Subu ry:n model-Expoon 2014!!

Fabio

Was up Bitches?!?

Pommitin taas pitkästä aikaa HJK:n markkinointijohtajaa.. Kysyin voidaanko ajatella
että tulisimme esittelemään Subbuteoa Sonera Stadikan aulaan HJK:n pelipäivänä..

Tällä kertaa vastaus oli jopa hieman lupaava: :)

"Voidaan. Hauska idea. Palataan tähän huhtikuun lopussa, nyt on hässäkkä kauden
alun, toimiston muuton ym. kanssa."

Täytyy laittaa muistutus kännykkään huhtikuulle.. Toivottavasti joku lähtee mukaan
jos lupa tulee..

t.Pasi

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 26, 2014, 13:56:11
Was up Bitches?!?

Pommitin taas pitkästä aikaa HJK:n markkinointijohtajaa.. Kysyin voidaanko ajatella
että tulisimme esittelemään Subbuteoa Sonera Stadikan aulaan HJK:n pelipäivänä..

Tällä kertaa vastaus oli jopa hieman lupaava: :)

"Voidaan. Hauska idea. Palataan tähän huhtikuun lopussa, nyt on hässäkkä kauden
alun, toimiston muuton ym. kanssa."

Täytyy laittaa muistutus kännykkään huhtikuulle.. Toivottavasti joku lähtee mukaan
jos lupa tulee..

t.Pasi


Kyllähän tämä pitäisi käyttää hyväksi, jos tilaisuus saadaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 26, 2014, 13:56:11
Was up Bitches?!?

Pommitin taas pitkästä aikaa HJK:n markkinointijohtajaa.. Kysyin voidaanko ajatella
että tulisimme esittelemään Subbuteoa Sonera Stadikan aulaan HJK:n pelipäivänä..

Tällä kertaa vastaus oli jopa hieman lupaava: :)

"Voidaan. Hauska idea. Palataan tähän huhtikuun lopussa, nyt on hässäkkä kauden
alun, toimiston muuton ym. kanssa."

Täytyy laittaa muistutus kännykkään huhtikuulle.. Toivottavasti joku lähtee mukaan
jos lupa tulee..

t.Pasi

Muuten kyllä, mutta kun kyseessä Lupi...

mikma

Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 26, 2014, 13:56:11
Was up Bitches?!?

Pommitin taas pitkästä aikaa HJK:n markkinointijohtajaa.. Kysyin voidaanko ajatella
että tulisimme esittelemään Subbuteoa Sonera Stadikan aulaan HJK:n pelipäivänä..

Tällä kertaa vastaus oli jopa hieman lupaava: :)

"Voidaan. Hauska idea. Palataan tähän huhtikuun lopussa, nyt on hässäkkä kauden
alun, toimiston muuton ym. kanssa."

Täytyy laittaa muistutus kännykkään huhtikuulle.. Toivottavasti joku lähtee mukaan
jos lupa tulee..

t.Pasi

HYVÄ PASI

Fabio

#382
Lainaus käyttäjältä: mikma - helmikuu 24, 2014, 20:05:00
Lainaus käyttäjältä: mikma - helmikuu 09, 2014, 20:47:39
Model Expo 2014 olisi pe 11.4-su 13.4.2014.

Mikäli Helsingistä saataisiin to 10.4 pöydät messukeskukseen ja 13.4 su joku hakisi ne pois, niin voisin mennä esittelemään vkolopuksi!!!

-mikma-

Olen ilmoittanut Subu ry:n model-Expoon 2014!!

Mitens taas tehdään? Mä oon paikalla ainakin La (iltapäivästä) ja Su (aamupäivästä). Onko muita tulijoita? Miklos? (Oli elementeissään viime vuonna..)
Esittely on oikeasti aika kivaa, kun porukkaa on messuilla tosi paljon! Kaikki suulaat kaverit (tiedätte ketä olette) ainakin pitäisi saada edes käymään.. Voidaan keksiä hyviä ideoita jatkoa varten..

t.Pasi

mikma

#383
Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 28, 2014, 12:09:16
Lainaus käyttäjältä: mikma - helmikuu 24, 2014, 20:05:00
Lainaus käyttäjältä: mikma - helmikuu 09, 2014, 20:47:39
Model Expo 2014 olisi pe 11.4-su 13.4.2014.

Mikäli Helsingistä saataisiin to 10.4 pöydät messukeskukseen ja 13.4 su joku hakisi ne pois, niin voisin mennä esittelemään vkolopuksi!!!

-mikma-

Olen ilmoittanut Subu ry:n model-Expoon 2014!!



Mitens taas tehdään? Mä oon paikalla ainakin La (iltapäivästä) ja Su (aamupäivästä). Onko muita tulijoita? Miklos? (Oli elementeissään viime vuonna..)
Esittely on oikeasti aika kivaa, kun porukkaa on messuilla tosi paljon! Kaikki suulaat kaverit (tiedätte ketä olette) ainakin pitäisi saada edes käymään.. Voidaan keksiä hyviä ideoita jatkoa varten..

t.Pasi

En tiedä teistä muista, mutta itse olen messuilla pe, la ja su. Ja saan toivottavasti muutaman esittelijä kortin joilla voi päästä sisään, kunhan ottaa minuun yhteyttä, mikäli joku on tulossa.

Killer

Varovaisen alustavasti mukana.
Viimeksi esittelyssä Sepon ja Kesiksen kanssa Lahdessa joskus 90-luvun alussa. (Mesulle "tuli vahingossa" matkamuistona mukaan tuleva Chelsean Tommy Boyd).

Hönkki

Vien siis pöydät messukeskukseen to 10.4. Mites tää toimikaan käytännössä ? Viedäänkö takakautta ja mihin aikaan ? Pitääkö hakea ekaksi joku pääsylippu ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 03, 2014, 09:01:21
Vien siis pöydät messukeskukseen to 10.4. Mites tää toimikaan käytännössä ? Viedäänkö takakautta ja mihin aikaan ? Pitääkö hakea ekaksi joku pääsylippu ?

Yleensä messuilla on "rakennusaikaa" jolloin tarvitaan kulkulupa.. En tiedä onko tuolla sama meininki..

Saatko Hönkki kolmea pöytää? Ainakin viimeksi kaikki kolme olivat koko ajan käytössä.. Yhdellä pelattiin "näytöstä" ja muilla
oli koko ajan kokeilijoita. Jos kuulostaa pahalta, niin varmaan kaksi riittää..

Jos meet To päivällä, voisin lähtee messiin roudaamaan jos jaksat ottaa mut mukaan (ja palauttaa) Kaapelille.. Voin vähän
luistaa töistä.

t.Pasi

mikma

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 03, 2014, 09:01:21
Vien siis pöydät messukeskukseen to 10.4. Mites tää toimikaan käytännössä ? Viedäänkö takakautta ja mihin aikaan ? Pitääkö hakea ekaksi joku pääsylippu ?
En ole vielä saanut lisä matskua tapahtumasta (lähinnä klo ajoista), mutta viime vuonna se meni niin, että kun ajaa portista sisään niin sillä lipulla sai tunnin olla alueella ja poistua.
Infoan lisää kun tiedän edes, että missä on meidän esittelypaikka.

Hysteerinen rage quittaaja

Sunnuntaina olisi tarkoitus olla koko päivä, ja roudata kentät pois.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

Ketäs on mestoilla lauantaina? Voisin tulla fiilistelemään ja tuoda maaleja mukanani.. Löytyykö muuten vapareita vai pitääkö maksaa oikealla rahalla?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!