• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

mikma

Lainaus käyttäjältä: mikma - helmikuu 03, 2013, 12:48:24
Kiinnostaisikohan ketään......

MODEL EXPO 2013

26.-28.4.2013

Ajattelin nostaa aihetta esille, kun huomasin tutkiessani kyseistä tapahtumaa, ETTÄ

Model Expoon voivat alan yhdistykset ja kerhot osallistua omalla esittelyosastollaan. Kerho-osastolla kerhot edistävät oman harrastuslajinsa ja tooimintansa tunnettavuutta.      ESITTELYPAIKKA on MAKSUTON ei-kaupalliselle yhdistykselle/kerholle.

Tässä voisi olla taas hyvä sauma esitellä lajia ??!!! vai mitä olette mieltä??!!?



Menin sitten varaamaan paikan tuolta yhdistyksen nimissä. Sanokaa jos tein väärin niin perun varauksen.

to   25.4 klo.17-20 tavaroiden vienti
pe   26.4 klo.10-18 esittely
la   27.4 klo. 9-18 esittely
su   28.4 klo. 9-17 esittely , purkaminen heti 17.00



Itse olen varautunut tekemään tämän keikan, mutta jos joku haluaa auttaa niin ottakoon minuun yhteyttä tai huudelkoon tänne.

Apua eniten kaipaan

-torstaina Roudauksessa. Vien kyllä itse PSK:n levyt (mikäli saan luvan) sinne mikäli kukaan muu ei pysty sieltä Helsingistä sitä tekemään.
-perjantaina Esittelemässä. Perjantaina on tietenkin työ/koulu jne. Mikäli kukaan muu ei sinne pääse, niin pyydän pomoa antamaan minulle pekkasvapaan tuolloin.
-sunnuntaina Purkamisessa. Jos joku on tuonut torstaina kamat mesuille niin olisi kiva jos joku ne hakisi.



Ja mikäli olette suopeita minulle, niin NYT VIIMEISTÄÄN sitä esittely materiaalia tekemään.

Ja Ile tuota logoa saa suurentaa niin, että siitä voisi tulostaa n.80cm halkasijaltaan kuvan. Kuitenkin mahdollisimman ison. MIKÄLI YHDISTYS ANTAA LUVAN SIIHEN.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: mikma - helmikuu 11, 2013, 12:49:41
Ile, tuota logoa saa suurentaa niin, että siitä voisi tulostaa n.80cm halkasijaltaan kuvan.

Enpä olis arvannut, että nykytekiniikallakin tuo on niin vaikea homma kuin on. Pari duunikaveria tuolta studiosta/reprosta juuri selittivät tuosta jotain. Toista se oli kun kameralla otettiin filmille ja suurennettiin...

Ilman originaalitiedostoja tuota on lähes mahdoton paljoakaan suurentaa. Asia olisi eri, jos logo olisi tehty "vektorigrafiikalla", mutta tuollaisen pienen normaalin kuvan suurentaminen on mahdotonta. Jokainen on nähnyt printeissä ns. näyttökuvia, jotka ovat puoliksi mössöä ilmeisesti juuri näiden syiden vuoksi.

Risto kyllä sanoi, että hän voi rakentaa/tehdä logon kokonaan uusiksi. Mutta huhtikuuksi sitä ei saa. Ja jos me tähän päädyttäisiin, niin sitten kannattaisi varmaankin miettiä josko logoa myös uudistettaisiin ainakin hieman?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Siinä teille logo PDF:nä, jos kelpaa ;)  Jonnin verran kikkailua se vaati (kiitos googlen) ja adobe illustrator.
Ei täysin 1:1 ulkoasu , mutta siitä pitäisi saada aikasta hyvän kokoisia.





AriFerra

Lainaus käyttäjältä: mikma - helmikuu 13, 2013, 22:42:55
Siinä teille logo PDF:nä, jos kelpaa ;)  Jonnin verran kikkailua se vaati (kiitos googlen) ja adobe illustrator.
Ei täysin 1:1 ulkoasu , mutta siitä pitäisi saada aikasta hyvän kokoisia.


Haluutko Lehtiyhtymän kirjapainotoiminnasta vastaavan boossin yhteystiedot? Saattaisivat tarjota sulle studiosta duunia.
Kaksi AD:ta huokaili tuosta hommasta, että on mahoton, ja teikäläinen repäsee homman hihasta.  ;D

No jaa, ei kannata kuitenkaan astua uppoavaan laivaan...

Jari juuri testasi tuota. Suurensi 300 kertaiseksi, ja kuva pysyy vielä aivan kelvollisena +.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Tein itselleni esitteen ja käyntikortin expoon. Käytän jos kukaan hallituksesta ei kiellä.

PDF

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

Hallituksen ulkopuolisena totean, että esite on mainio.

miku

Helketin hyvä meininki!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

Vallassan hienoa settiä! Tuota kehtaa varmasti jaella.

Epis

Propsit mikmalle myös tämän ruudun takaa!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Hienoa Mikma. Jatka vaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

mikma

Tuossa nyt suunnilleen se mitä olen ajatellut.
Kommentoikaa jos haluatte.

Kuvaa klikkaamalla saa todella isoksi :) .jpg 764KB


Kuva ei siis ole terväväpiirtoinen esim. kirjainten suhteen. Pyöristyksiä tapahtunu vektori muutoksen myötä, mutta mielestäni ei pahasti.

Hallitus siis päättäköön, että voiko tuon mallin laittaa painoon!? Ja lähinnä tarkoitan viivojen, linjojen, muotojen suoruutta, epäsuoruutta.


Minun puolesta saa käyttää, mutta ei ole pakko...

AriFerra

Tuo on erinomainen. Jos täysin ammattilaislaatua (siis ettei ns pyöristyksiä tapahdu lainkaan) haluaa, niin kuva pitäisi laittaa mainostoimistoon, ja se maksaisi useita satasia. Mikman tekemä on ihan kirjapainon repron laatua vastaavaa (huippuduunia siis ns. kotityönä) , joten -> Jatkoon!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Muokkasin ja muutin tuon esitteen AJATTOMAKSI.

PDF

Olisiko jollain hyvää iskulausetta tuohon etusivulle ?? ??
Otan ehdotuksi mielelläni vastaan.

Hönkki

Esite on hyvä. Pyrin osallistumaan tapahtumaan, mutta en vielä tiedä minä päivänä.

LainaaOlisiko jollain hyvää iskulausetta tuohon etusivulle ?? ??
Otan ehdotuksi mielelläni vastaan.

"Subbuteon pelaajat tekevät sen pöydän päällä"

tai jos on liian kaksimielinen niin sitten

"Subbuteo - parasta mitä voi tehdä pöydän päällä"

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses