• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

Fabio

Hieno homma Lasse!  ;D

Mietin tossa että olis kiva tulla joskus pelaamaan teidän junnuiltaan kummipojan kanssa!
Onko teillä joku vakkarivuoro jolloin pelaatte?

Ja ukkojen myynnistä Kärkkäisellä: Hieno idea, mutta vähän samalla linjalla olen Rossoneron
kanssa.. Kiinalaisten moraali tuntien, myisivät tehtaalta ukkoja varmaan vaikka "Kärkkäinen Soccer"
-painatuksella!  ;D  ..mutta on eri asia kannattaisiko siihen lähteä. (Ja hyvä että ette ole lähdös-
säkään!). 

Epäilen myös ettei omistaja antaisi Kärkkäisen ostaa suoraan tehtaalta.. (vaikka maksa-
isittekin "royaltit" omistajalle) ..en usko että äijä itekään luottaa kiinalaisiin! (Minä en ainakaan
suostuisi jos olisin omistaja.. olisi mahdotonta/todella vaikeaa vahtia rahaliikennettä.. Ja miksi
antaa jos voi itse myydä tuotteet paljon helpommin suoraan myymälöihin? ..ja näin valvoa tuotteiden
liikettä, reklamaatiota ja maksuja) Myydäänkö Total Soccereita joissain liikkeissä? Eli onko heillä
edes tukku-myyntiä? Jos on, luulen että vaativat samat toimintaperiaatteet kuin muilla jälleenmyyjillä..

..eli jos suoraan tehtaalta osto ei onnistu, toivottavasti hinnat eivät karkaa käsistä, haluaahan
Kärkkäinenkin luonnollisesti norm. katteen! Vosko ukkopaketti maksaa esim. 15e?? Ehkä..

Mutta tosiasiassa olis tosi hieno jos saatte peruskenttiä, maajoukkueita, palloja, maaleja ja
"aloituspaketteja" myyntiin liikkeisiin..!! Tekisi varmaan "eetvarttia" lajin leviämiselle!

Tsemppiä Kamojen Saamiselle!! Ja nähdään...  :D

T:Fabio

Lasse

Vastataanpas tähän nyt sen verran, että en ole ehtinyt koko viikolla kysellä yhtään miten tuo juttu etenee jos etenee tällä hetkellä. Sen verran kiirusta ollu kotona ja joka suunnalla.

Fabio: mäntsälässä pelataan (ainakin tähän asti on pelattu) maanantaisi 18 eteenpäin. Nyt voi olla, että tulee mutkia matkaan. Kolme vakiojunnua porukastamme alkaa käydä juuri samaan aikaan futistreeneissä, joten en osaa nyt sanoa, että pitääkö yrittää löytää kevään ajaksi parempi päivä vai mitä tässä tehdään. Tämä on tämä kevät vähän semmoista huonoa aikaa muutenkin kun on kaiken maailman pihahommat, remontit jne alkamassa :/

Hönkki

Otin yhteyttä Kärkkäiseen ja tarjosin apuani. Katsotaan tapahtuuko mitään ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Saku antaa huomenna subu-haastattelun YLE:n toimittajalle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 14, 2010, 14:22:00
Saku antaa huomenna subu-haastattelun YLE:n toimittajalle.

radio? tv?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 14, 2010, 14:22:00
Saku antaa huomenna subu-haastattelun YLE:n toimittajalle.
Puuntakaa, mutta onko tarkempaa tietoa missä näkyy/kuuluu ja mikä olisi ajankohta? Jos haastattelusta saa itselleen jonkinlaisen kopion niin meikäläisellekin voi toimittaa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Lainaaradio? tv?

Radio ja netti. Kysykää loput Sakulta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Sakdi

Olin Yle Hämeessä äsken suorassa. Otti myös kuvia pöydästä ja juttu tulee myös nettiin(ainakin kirjoitettuna).

mikma


AriFerra

Lainaus käyttäjältä: mikma - kesäkuu 15, 2010, 13:53:44
tääsä se juttu

Huippujuttu ja upeesti löydetty netin syövereistä. Hyvä Saku ja Mikma!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

Hieno juttu ja loistava PR-esiintyminen Sakulta! Toivotaan että ko. juttu poikii suomalaiselle Subulle lisää julkisuutta ja sitä kautta lisää pelaajia.

Fabio

Go SUBU!

Tietysti olis ollu hyvä lavastaa kuvaan vähän "katsojia" ja joku (edes feikki)
vastustaja.. Ei näyttäis siltä että "Isi vaan yksin kellarissa leikkii pikku-ukoilla..".

Muuten musta asiallista tekstiä! Noita lisää!

T:Pasi

Sakdi

Ton jutun taustoista: Mulla soi eilen päivällä puhelin (Hönkki ansottanut pahasti) ja tänään kello 8 oli jo mastoauto
pihalla, joten valmistautuminen jäi aika lyhyeksi. Yritin kyllä syöttää soittajalle eikö joku kokeneempi olisi parempi, mutta
halusi välttämättä jonkun "paikallisen". En olisi suuremmin halunnut haastattelua, mutta ajattelin että voisin sen verran "uhrautua"
lajin hyväksi. Kuitenkin jotain näkyvyyttä(toivottavasti ei negatiivista kenenkään mielestä).


Lainaus käyttäjältä: Fabio - kesäkuu 15, 2010, 14:55:48
Tietysti olis ollu hyvä lavastaa kuvaan vähän "katsojia" ja joku (edes feikki)
vastustaja.. Ei näyttäis siltä että "Isi vaan yksin kellarissa leikkii pikku-ukoilla..".

Laitoin kyllä CM:n ilmoitustaululle ja nettiin parille palstalle ilmoituksen, että tarvittaisiin yleisöä ja yhtä kättä
pitämään maalivahtia kahteen kuvaan kello 8:00, mutta ketään ei tullut...

Mun "Subu-huone" on meillä yläkerrassa...

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Sakdi - kesäkuu 15, 2010, 21:54:01
Ton jutun taustoista: Mulla soi eilen päivällä puhelin (Hönkki ansottanut pahasti) ja tänään kello 8 oli jo mastoauto
pihalla, joten valmistautuminen jäi aika lyhyeksi. Yritin kyllä syöttää soittajalle eikö joku kokeneempi olisi parempi, mutta
halusi välttämättä jonkun "paikallisen". En olisi suuremmin halunnut haastattelua, mutta ajattelin että voisin sen verran "uhrautua"
lajin hyväksi. Kuitenkin jotain näkyvyyttä(toivottavasti ei negatiivista kenenkään mielestä).


Lainaus käyttäjältä: Fabio - kesäkuu 15, 2010, 14:55:48
Tietysti olis ollu hyvä lavastaa kuvaan vähän "katsojia" ja joku (edes feikki)
vastustaja.. Ei näyttäis siltä että "Isi vaan yksin kellarissa leikkii pikku-ukoilla..".

Laitoin kyllä CM:n ilmoitustaululle ja nettiin parille palstalle ilmoituksen, että tarvittaisiin yleisöä ja yhtä kättä
pitämään maalivahtia kahteen kuvaan kello 8:00, mutta ketään ei tullut...

Mun "Subu-huone" on meillä yläkerrassa...

Tosi hyvä juttuhan toi oli! Ja olit vielä kysellyt kaveria kuvaan.. Tosi hienosti toimittu!!

Tästä on hyvä jatkaa!  ;D

T:Pasi

Hönkki

LainaaMulla soi eilen päivällä puhelin (Hönkki ansottanut pahasti) ja tänään kello 8 oli jo mastoauto
pihalla, joten valmistautuminen jäi aika lyhyeksi.

Ne sentäs soitti eka. Olkaa valppaana, seuraava nakki saattaa viuhua ilman varoitusta.


Kiitos Sakdi. Hyvin hoidettu.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses