• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kysy, forum vastaa. Jos osaa...

Aloittaja AriFerra, joulukuu 29, 2013, 13:36:48

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Kysyin asiaa Eastside Hockey Managerin osalta Gigantista ja heidän mukaansa peli ei pyöri Lenovossani koska siinä on Windows 10. Eli ko. pelin voi nyt unohtaa. Onneksi sentään FM2015 pyörii kelvollisesti.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - helmikuu 03, 2017, 10:50:02
Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - helmikuu 03, 2017, 08:09:57
Täytyy selvittää että pyöriikö tuo edes kelvollisesti (kuten Football Manager) koneellani jotta voisin pelata sitä.

Katselin läppärini speksejä netistä ja vertailin niitä Eastside Hockey Managerin laitteistovaatimuksiin. Jos yhtään tajusin noita speksejä niin käsittääkseni tuo ko. peli ei vaadi mitään todella tehokasta myllyä toimiakseen. Ja jos laitteistovaatimukset ovat samankaltaisia mitä FM2015:sta niin peli pyörinee kelvollisesti vähintään joskin animaatioissa saattaa olla tökkimistä.

Hockey Managerin vähimmäisvaatimukset täyttyvät 10v vanhallakin koneella, joten sen puolesta ei pitäisi olla ongelmaa.. Noita mainitsemiasi läppäreitä on erilaisilla prosessoreilla ja ominaisuuksilla varustettuna, mutta kyllä sillä pitäis pyöriä.. Varmistat tarkemmat tiedot katsomalla koneen Ohjauspaneelista (Control Panel) Järjestelmä (System) -kuvakkeesta prosessorin ja muistin..

Animaatioiden tökkiminen voi johtua ihan vain pelkästä näytönohjaimestakin, mutta onneksi managereissa tärkeämpää on kaikki muu.. Jotain hassua omassa koneessanikin esiintyi ylhäältäpäin kuvatussa 3D näkymässä, mutta 2D rullaa ihan nätisti..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Ehkä voisit ladata pelin demon jostain ja kokeilla, esim. Steamista tai valmistajan sivuilta?

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - helmikuu 03, 2017, 13:27:59
Ehkä voisit ladata pelin demon jostain ja kokeilla, esim. Steamista tai valmistajan sivuilta?

Tuo on hyvä idea jota voisi kokeilla. Kiitos!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Epis - helmikuu 03, 2017, 12:47:23

Hockey Managerin vähimmäisvaatimukset täyttyvät 10v vanhallakin koneella, joten sen puolesta ei pitäisi olla ongelmaa.. Noita mainitsemiasi läppäreitä on erilaisilla prosessoreilla ja ominaisuuksilla varustettuna, mutta kyllä sillä pitäis pyöriä.. Varmistat tarkemmat tiedot katsomalla koneen Ohjauspaneelista (Control Panel) Järjestelmä (System) -kuvakkeesta prosessorin ja muistin..

Animaatioiden tökkiminen voi johtua ihan vain pelkästä näytönohjaimestakin, mutta onneksi managereissa tärkeämpää on kaikki muu.. Jotain hassua omassa koneessanikin esiintyi ylhäältäpäin kuvatussa 3D näkymässä, mutta 2D rullaa ihan nätisti..

Muut vaatimukset varmastikin täyttyvät koneellani mutta Gigantista kerrottiin että jos koneessa on Windows 10-käyttöjärjestelmä ei peli silloin pyöri koneella.

Kiitos! Täytyy katsoa tuolta ohjauspaneelista ja system-kuvakkeesta noita tarkempia tietoja!

Killer

Tuleeko mitään seurauksia jos menee a-klinikalle hakemaan apua vieroitukseen subusta? Haluaisin päästä siitä irti ...

Tuntuu jo helpommalta kuin viikko sitten.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 21, 2017, 13:48:51
Tuleeko mitään seurauksia jos menee a-klinikalle hakemaan apua vieroitukseen subusta? Haluaisin päästä siitä irti ...

Tuntuu jo helpommalta kuin viikko sitten.

Itse suosin säännöllistä GA-ryhmässä käymistä. Helpottaa.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Lainaus käyttäjältä: Puppe - helmikuu 21, 2017, 14:15:10
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 21, 2017, 13:48:51
Tuleeko mitään seurauksia jos menee a-klinikalle hakemaan apua vieroitukseen subusta? Haluaisin päästä siitä irti ...

Tuntuu jo helpommalta kuin viikko sitten.

Itse suosin säännöllistä GA-ryhmässä käymistä. Helpottaa.
Kiitos vinkistä.
Pieksämäellä kokoontuu sopivasti maanantaisin.  :up

Porvoon turkkilainen

Minä olen tässä pitänyt tipatonta. Tosin muijan mukaan se on ollut vain yksi suuri illuusio. Mene ja tiedä.

Hönkki

Joskus olen pitänyt maalitonta. Heh heh.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

DUAL 504 levysoitin. Valmistusvuosi 1980. Neula alkuperäistä parempi ns. "timanttineula".
Paljonkohan tuollaisen markkina-arvo on? Eikös nuo ole nykyyään retro-muodikkaita?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

nabel

Hmm, en usko että satasta enempää. Mulla oli joskus perusmuovi-dual, 80e muistaakseni maksoin siitä.

Onks kuvia? Vois ehkä kiinnostaa, mukava soundi noissa.

AriFerra

Ikävä kyllä tuo on luvattu ensisijaisesti mun duunikaverille. Mutta jos ton 80 € pyydän eikä ole halukas sitä maksamaan, niin sitten on uusi tilanne.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

nabel

Saattaa olla hintavampi, tsekkaa esim classic audion sivut ym ebayt. Mulla tais olla aika puulaakimalli, äänirasiahan maksaa myös.

AriFerra

Mihin divariin Hesassa voisi (kannattaisi) myydä LP-levyjä?

Aikoinaan myin ison kasan Fennica Recordsiin. Honey Aaltonen pläräsi ne läpi ja maksoi yllättävän hyvän summan.

Mutta ne olivatkin rock n roll, blues ja rockabillyä. Nämä faija-vainaan levyt on lähinnä disco-humppa-iskelmää.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!