• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

16.12.2013 Hermanni

Aloittaja Hönkki, joulukuu 13, 2013, 09:55:50

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Minulla avaimet ja olen tulossa. Voin tulla klo 15 jos muita tulijoita.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

tulossa Hönkki, Hovimestari, Killer ja Masse
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

zaccy

Hönkson jos et muuta saa aikaiseksi niin kääri se Puma huppari talteen ja toimita mulle se seuraavaan KV/FI kisoihin.

Hönkki

LainaaHönkson jos et muuta saa aikaiseksi niin kääri se Puma huppari talteen ja toimita mulle se seuraavaan KV/FI kisoihin.

Huppari on odottanut Hermannissa koko syksyn. Seuraavat kisat ovat Hermannissa 16.2.2014.


Ja muuten, miksi se olen just minä joka ei ole saanut jotain aikaiseksi ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

zaccy

Tarkennus -> Aikaiseksi (sormi)vihreällä veralla kuten pool!!!!

"Näitä haavoja nuollaan Pohjois-Lontoossa vielä pitkään. Liverpool ei jättänyt mitään epäselväksi murjoessaan Tottenhamin tylyin loppulukemin 0-5."

Hönkki

Zaccy, pistä katuosoite privana niin käyn tuomassa sen hupparin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - joulukuu 16, 2013, 08:03:03
Zaccy, pistä katuosoite privana niin käyn tuomassa sen hupparin.

Zaccy, älä anna sitä osoitetta. Saa Hö KERRANKIN nähdä vaivaa.

zaccy

En mä nyt niin kauhiasti sitä hupparia nyt kaipaile että pitäs ihan ovelle tuoda. Riittää että on ikäänkuin tallessa ja ehken ens turnajaisissa sit muistan ottaa sen mukaani.

Killer

Lainaus käyttäjältä: zaccy - joulukuu 16, 2013, 14:42:32
En mä nyt niin kauhiasti sitä hupparia nyt kaipaile että pitäs ihan ovelle tuoda. Riittää että on ikäänkuin tallessa ja ehken ens turnajaisissa sit muistan ottaa sen mukaani.

Mä tamppaan sen kerran kuussa,  ja pesen puolivuosittain.