• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

PSK "kick off"

Aloittaja mikma, elokuu 09, 2012, 11:59:49

« edellinen - seuraava »

mikma

Elikäs perinteinen PSK:n "kick off" järjestetään tänä vuonna hieman typistettynä. Muutaman vastauksen kyselyyn saatuani olen päättänyt, että Kick Off pidetään siis pe 17.8.2012 n. klo. 18.00 -> Kokonniemen kärjessä. (sama vanha tuttu paikka)

Ilmoitelkaa kutka olisi tulossa.

- syötävät ja juotavat mukaan... Yritetään tällä kertaa saada grilli kuumaksi =)
- yritetään saada tulevan kauden kuviot selväksi.

AriFerra

Elikäs minä käväisen paikalla. Luvattu läsnäolo alkanee n. 18.20 - 18.45.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Pejoka

#2
Minä tulossa. Miko ei tule. Henkka miettii vielä.

Henkka on miettinyt. Hän ei tule.

mikma


Lasse

Minä en ole aiemmin vielä viitsinyt tähän vastata kun on ollut epävarmaa (meistä riippumattomista syistä) pääsy.
Nytkin näyttää vielä epävarmalta, voi nimittäin olla että tulee ihan maapallon toiselta laidalta vieras käymään kyseisenä ajankohtana.. mutta tiedän senkin vasta huomenna!

AriFerra

#5
22.5.2016

Kauden päättäjäiset ja pohdintaa ensi kaudesta. Ja toki ruokaa, juomaa ja ystispelejä.

Parista asiasta jopa äänestettiin, muutama yksityiskohta jätettiin hautumaan. Pientä listaa mitä päätettiin:

1) Epävirallisen hallituksen jäsenet:
- Mikma (PJ)
- ile (sihteeri)
- Pete (rahastonhoitaja)
- Kasse (jäsen) [poissa]
- Jere (jäsen)

2) Kaudella 2016-17 pelataan kaikki neljä sarjaa. Osallistumisia otetaan vastaan kesän aikana. Elokuun eka viikko viimeinen mahdollisuus ilmoittautua.
Ne jotka ovat nyt jo laittaneet alustavan ennakkohakemuksen, hyväksyttiin kaikki.

Molemmat cupit ovat suljettuja sarjoja. PSK Cuppiin osallistuminen edellyttää, että mahdolliset sijoitusottelut tulee pelata.

3) Mikma ottaa tästä lähtien päävastuun avaimen hallussapidosta.

4) Pete valittiin rahastonhoitajaksi.

5) Kausimaksu (pelioikeus) on kaikilta pelaajilta tästä lähtien 15 €. Alaikäiset ilmaiseksi. Vapautusta maksusta voi anoa jos omaa hyvät perustelut. Tässä tapauksessa vapautusta haluavan tulee lähettää yksityisviesti Mikmalle, Petelle tai ilelle.

6) Otteluiden kirjaamisesta keskusteltiin. Yksi vaihtoehto olisi avata "matsi-topic" johon (lähes) jokainen pelaaja kirjaa pelatun ottelun. Siitä olisi sihteerin helppo kopsata/siirtää se varsinaiseen sarja-otsikkoon. Tätä hiotaan vielä kesän ja kauden aloituksen aikana.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!