• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Jukka S.Lahden murha (Anneli Auer-Topic)

Aloittaja Fabio, elokuu 30, 2013, 10:07:43

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen


Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - helmikuu 24, 2015, 14:13:17
"Kotiinsa on moni kuollu", sanoo vanha satakuntalainen sananlasku. Jälkiä ei ole ilmeisesti löytynyt, mutta olisiko paikalla kuitenkin voinut olla joku ulkopuolinen, esimerkiksi:

1) Köyhä dena
2) Rage quittaaja
3) Hysteerinen hintti

Tai kaikki kolme yksissä tuumin? Onko kukaan ottanut asiassa yhteyttä Poliisi TV:n vihjenumeroon? Pasi?
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hovimestari


AriFerra

Fabio! Kääntyi tuo alppien lentoturmakin kenties tänne osastolle?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Fabio

Mitäs mieltä olette tuosta Seinäjoen tapauksesta?

Niille jotka ette ole seuranneet: 15v tyttö puukotti (?)luokkakaverinsa
(myös tyttö) kuoliaaksi. Poliisin mukaan aikomus on ollut nimenomaan
tappaa!

Siinä onkin oikeudelle pähkinä purtavaksi.. Mikä on oikea rangaistus?

Alaikäinen istuu joka tapauksessa vain 1/3 tuomiostaan..

t.Pasi

Fabio

Oletteko muuten kukaan muu ihmetellyt kun sen Porissa tapetun
ja poltetun 17v tytön (Afganistanilais-)surmaajasta ei ole kerrottu
vieläkään mitään?!? Yleensä heti tapahtuman jälkeen informoidaan..

Onko aihe liian Tabu???

t.Pasi

Porvoon turkkilainen

En tiedä onko tabu, mutta tällä hetkellä ilmapiiri ei ole mikään paras mahdollinen ulkomailta tulleita kohtaan, joten miksi vaikeuttaa sellaisten elämää vain lisää, jotka ovat viattomia koko tapahtumaan?? Ketä sellainen tieto palvelee? Tai sitten voidaan repostella oikein kunnolla, oliko joku ampuja savolainen, lappalainen, kainuulainen, turkulainen vai muuten vaan syntymästä asti täysin idiootti, minkä lähipiiri avuliaasti roskalehdelle pientä kahvirahaa vastaan tunnustaa. Yleistyksenä voisi sanoa, että Cheekin musiikin suosio ei millään tavalla yllätä, koska siinä ei ole mitään sisältöä, ja näin ollen palvelee loistavasti yleistä tunne-elämän tasoa, mikä tällä hetkellä on samaa tasoa esim. turskan kanssa.



Fabio

Ei oo helppoa lehdistöllä ja muilla rikoksista tiedottavilla!

Ei varmaan naurata, kun joudut miettimään miten tästäkin
rikoksesta uskaltaa kertoa ettei "rasismi lisäänny". Eihän
lehdistön kuuluisi tuollaista pelätä! Amerikassa laitetaan
kissan kokoisin kirjaimin "African American male raped.."

Jos "hyssyttelet" ihmisten kiinnostus asiaa kohtaan vaan
kasvaa!! Rikollinen on aina yksilö! Oli sitten Somppu tai
Lappalainen. Olen sitä mieltä että aina vaan lärvi lehteen
ja nimi kanssa! :D ..ja kunnon tuomiot päälle! Ei ole syytä
silittää suomalaisen eikä ulkomaalaisten rikollisten päitä.

t.Pasi

ps. Cheek on kova!! Mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä
että myös Pertti Kurikan Nimipäivät on kova!! :D

Porvoon turkkilainen

Eli se palvelee ja aseet kaikille käteen, millä lynkata. Mut joo, onneksi meillä asiat ovat paremmin kuin jenkeissä sekä Venäjällä, kuten Hönkki kaikkivoipaisessa viisaudessaan totesi  ;D Nostin pakasta kolme ässää ja patamustan Pekan. Sisällissotaa tämä maa kaipaa. Uhoan ensin käpykaartilaisena ja pötkin sit ekana pakoon  ;D

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - toukokuu 12, 2015, 14:58:59
Eli se palvelee ja aseet kaikille käteen, millä lynkata. Mut joo, onneksi meillä asiat ovat paremmin kuin jenkeissä sekä Venäjällä, kuten Hönkki kaikkivoipaisessa viisaudessaan totesi  ;D Nostin pakasta kolme ässää ja patamustan Pekan. Sisällissotaa tämä maa kaipaa. Uhoan ensin käpykaartilaisena ja pötkin sit ekana pakoon  ;D

HAHHHAH!!

Näillä eväin taas Suomi maailmankartalle:

aina mun pitää siivota
aina mun pitää tiskata
aina mun pitää käydä töissä
aina mun pitää käydä lääkärissä
ei saa mennä koneelle
en katsoa telkkarii
en saa edes nähdä mun kavereita
aina mun pitää olla kotona
aina mun pitää hoitaa tehtäviä
aina mun pitää syödä kunnolla
aina mun pitää juoda kunnolla
en saa syödä karkkia, juoda limua
en saa edes juoda alkoholia
aina mun pitää levätä
aina mun pitää nukkua
aina mun pitää herätä
aina mun pitää käydä suihkussa

..saas nähdä tajutaanko tän biisin hienoutta
Euroopassa!! (Toivotaan..)

t.Pasi

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - toukokuu 12, 2015, 14:58:59
Eli se palvelee ja aseet kaikille käteen, millä lynkata. Mut joo, onneksi meillä asiat ovat paremmin kuin jenkeissä sekä Venäjällä, kuten Hönkki kaikkivoipaisessa viisaudessaan totesi  ;D Nostin pakasta kolme ässää ja patamustan Pekan. Sisällissotaa tämä maa kaipaa. Uhoan ensin käpykaartilaisena ja pötkin sit ekana pakoon  ;D

Kutsun Kebabbia tästä lähtien Punakapinaksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Oliskohan ton Aarnion kannattanut katsoa muutama rikossarja, ennenkuin alkaa touhuamaan huumebisneksessä? Huumeista saatuja kymmeniä tuhansia euroja käyttää K-marketeissa, ja vetelee niistä plussapisteet itselleen! :huutonauruhymio
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

http://yle.fi/uutiset/palmen_murha_uusia_painavia_todisteita/8690360

30-vuotta tulee ensi sunnuntaina Palmen murhasta. Muistan sen hyvin kun siitä uutisoitiin ensimmäisen kerran. Muistan myös kun katsoimme koko perheen voimin hautajaisia TV:stä. Ne olivat kyllä silloin 8-vuotiaalle pojalle (toukokuussa 9-vuotta) unohtumaton kokemus. Samanlaiset unohtumattomat hautajaiset olivat Kekkosen hautajaiset myöhemmin samana vuonna. Taisin olla Kekkosen hautajaissaattoa kadun varrella seuraamassa.

Ratkeaako Palmen murha koskaan? Vaikea  uskoa että se koskaan varmuudella ratkeaa koska Pettersson (pääepäilty) on jo ajat sitten kuollut ja ilmeisesti muitakin avainhenkilöitä murhaan liittyen on jo kuollut. Ellei yllättäen tule jostain esiin joku uusi tutkintalinja niin uskon että tämä jää selvittämättä kuten JFK:n murha.

Fabio

Niin.. Auer sitten luonnollisesti vapautettiin Jukka.S.Lahden murhasyytteestä.. Ja nyt hän vaatii valtiolta 3milj. euron korvauksia.. Ei hyvää päivää mikä röyhkeys! Syyllinen ihminen!

Mutta ei tässä tietenkään vielä kaikki! Tänään selvisi että Anneli hakee lapsiinsekaantumistuomionsakin kumoamista!! :o Siis kumoamista tuomioon jonka näyttö oli niin selvä että aikoinaan siitä ei annettu edes välituslupaa korkeimpaan oikeuteen! (Ja josta tuomiot olivat suomalaisittain ERITTÄIN korkeat ja näin ollen varmasti myös kiistattomat!).

No tottakai Annelin asianajaja lähtee hakemaan "tuplaa" tässä keississä.. Koska on "uutta näyttöä". Pistää ihmettelemään mitä se voi tässä tapauksessa olla. Lapsiinsekaantuminen kun ei perustu ihan vain "lasten puheisiin".

Mutta tosta jos vielä Annelin vapauttaisivat niin korvausvaatimukset olisivat varmaan ihan kohtuu poskettomat!

Epis

Lainaus käyttäjältä: Fabio - toukokuu 27, 2016, 06:56:34
Niin.. Auer sitten luonnollisesti vapautettiin Jukka.S.Lahden murhasyytteestä.. Ja nyt hän vaatii valtiolta 3milj. euron korvauksia.. Ei hyvää päivää mikä röyhkeys! Syyllinen ihminen!

Mutta ei tässä tietenkään vielä kaikki! Tänään selvisi että Anneli hakee lapsiinsekaantumistuomionsakin kumoamista!! :o Siis kumoamista tuomioon jonka näyttö oli niin selvä että aikoinaan siitä ei annettu edes välituslupaa korkeimpaan oikeuteen! (Ja josta tuomiot olivat suomalaisittain ERITTÄIN korkeat ja näin ollen varmasti myös kiistattomat!).

No tottakai Annelin asianajaja lähtee hakemaan "tuplaa" tässä keississä.. Koska on "uutta näyttöä". Pistää ihmettelemään mitä se voi tässä tapauksessa olla. Lapsiinsekaantuminen kun ei perustu ihan vain "lasten puheisiin".

Mutta tosta jos vielä Annelin vapauttaisivat niin korvausvaatimukset olisivat varmaan ihan kohtuu poskettomat!

Anneli saa korvauksen, muuttaa Töölööseen ja kuluttaa päivänsä kahvittamalla kodittomia ja ruokkimalla hanhia puistossa..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!