• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hefi 2013-2014

Aloittaja Hönkki, elokuu 13, 2013, 10:33:36

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Puppe - tammikuu 16, 2014, 01:14:32
Päivämäärien julkistuksen jälkeen voin ilmoittaa mahdollisen kiinnostukseni sarjaa kohtaan :-)

Minä, Jere, Pete ja Pojat kun ilmoitetaan myös kiinnostuksemme, niin kohta saatte taas miettiä että pelataanko heviä jälleen joka maanantai...  ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaMinä, Jere, Pete ja Pojat kun ilmoitetaan myös kiinnostuksemme, niin kohta saatte taas miettiä että pelataanko heviä jälleen joka maanantai...  Grin

sitten vaihtoehdot olisivat kaksi sarjatasoa tai enemmän sessioita
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

artsi

Hellouta Hönkki minulle käy noista päivistä 2.2,9.2,23.2 pitää selvitellä vielä päivät 9.3 ja 16.3 ilmoittelen sitten kun tiedän enemmän. Terveisin artsi   ;D

artsi

Pieni korjaus 9.2 ei käy muuten edelleen ok terveisin artsi   ;D

miku

Ilmeisesti 26.1. eli tulevana sunnuntaina ei pelata? Joko päivämääriä muuten tiedossa?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Vielä nopea kyssäri: kuinka monelle sopisi 16.2 ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

artsi

 16.2 ei käy duunit pukkaa päälle T: artsi  :'(

Rossonero

Kuten todettua, hiihtolomaviikonloput (16. ja 23.) eivät käy.

zaccy

16.2 ei käy mulle, mutta sillä ei nyt niin kauhian suurta merkitystä ole kun mulle pääsääntöisesti ei käy mikään muukaan päivä.

Hönkki

No niin. Tämä ei ole helppoa. Osallistujien toiveet päivämäärän suhteen menevät ristiin, mutta eiköhän Hefin pelaaminen ole kuitenkin mahdollista niin, että ketään halukasta ei tarvitse jättää liigan/sarjan/sessioiden ulkopuolelle.


1. sessio, Hermanni
23.2.2014

Tiedän että Rosso ei pääse, mutta tässä ei oikeastaan ollut vaihtoehtoja. Rosso pelaa pelejään muita pääkaupunkilaisia vastaan normaaleina kertsivuoroina. Toka sessio järjestetään siten, että Rosso, Miku ja Artsi pääsevät pelaamaan toisiaan vastaan.

Myös muita kuin Rosson pelejä voi pelata normaaleina kertsivuoroina. Yritetään kuitenkin pelata suurin osa peleistä sessioiden aikana. Jos ei tule ekaan sessioon, niin tokaan on pakko tulla.

Osa mahdollisista osallistujista halusi odottaa kunnes kerron ekan session päivämäärän. Nyt tarvitsen varmistuksen oletteko mukana vai ette. Teen sitten otteluohjelman.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

zaccy


miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Rossonero

Mukana ollaan. Tuo 1. pelipäivä on toki vielä mahdollinen ainakin parin pelin (Miku, Artsi) osalta. Mutta se selviää vasta tuolla viikolla.

Fabio

Ei ainakaan vielä esteitä tulla tuolloin.. Luulen että Vänäkin pääsee..
t.Pasi