• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hefi 2013-2014

Aloittaja Hönkki, elokuu 13, 2013, 10:33:36

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Tiedän että on vielä ennenaikaista alkaa puhumaan tästä, mutta ilmoitan kuitenkin, että Papadopoulos on nyt muuttanut pääkaupunkiseudulle ja olisi hyvin innokas osallistumaan seuraavaan Hefiin. Yrittäkää siis pelata edellinen kausi loppuun.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 13, 2013, 10:33:36
Yrittäkää siis pelata edellinen kausi loppuun.

Onko sitä edellinen jo pelattu?  ;D
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

#2
HeFi-kausihan loppuu vasta elokuun lopussa, joten ei vielä mitään hätää. Maanantaina olisi muuten pelattu Vesa-Hönkki, mutta vastustajaa lähti juuri, kun olin löytänyt hyvän vireen treenipelissä...

Zingan ja Juhon kanssa on yritetty järkätä meidän keskinäisiämme (Zinga aktiivina), mutta minä olen ollut jarrumiehenä. Ennen Openia varmaan saadaan pelattua.

Rossonero

Ensi kauden HeFistä on kyllä hyvä ruveta puhumaan, koska tämä kausi oli aivan täysi pannukakku. Minusta HeFin pitää olla merkityksellisempi sarja, jossa pelejä tulee uskottava määrä. Sen lisäksi voidaan pelata jotain yleistä Pk-sarjaa, johon kaikki nekin voivat tulla, jotka eivät ehdi juuri pelata.

Hönkki

Hefi 2012-2013 on pelattu heti kun Rosso saadaan kertsille.

Olisiko konkreettisia ehdotuksia miten pelataan kausi 2013-2014 ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 01, 2013, 15:52:08
Hefi 2012-2013 on pelattu heti kun Rosso saadaan kertsille.

Pakko huomauttaa näitä tutkivia historioitsijoita varten, että olin tuon kesken olevan kauden ajan kerholla lähes joka viikko...

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 01, 2013, 15:52:08Olisiko konkreettisia ehdotuksia miten pelataan kausi 2013-2014 ?

Näpäytellen.

Ketkä tulossa mukaan ja millä pelimäärillä? Jos taas pelataan tynkäkausi yhdellä keskinäisellä, on pakko kehittää monille aktiivisemmille (kävijöille) jotakin mielekästä pelattavaa. Viime kausi oli nopeassa melkoinen fiiliksen tappaja.

Hönkki

LainaaViime kausi oli nopeassa melkoinen fiiliksen tappaja.

Jos vaikka ihan ekaksi yrittäisit pelata omat pelit nopeammin pois.

Pelitahtia olisi toki varaa parantaa muillakin, sillä tulevalla kaudella on mukana pelaajia, jotka eivät pelaa mitään muuta kuin nopeaa ja voin vain kuvitella miten turhauttavia heille tällaiset etananvauhtia etenevät liigat ovat. Minullekin nyt päättynyt kausi oli Hefin osalta lähes sietämätön.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#7
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 12, 2013, 09:56:41
LainaaViime kausi oli nopeassa melkoinen fiiliksen tappaja.

Jos vaikka ihan ekaksi yrittäisit pelata omat pelit nopeammin pois.

It takes two to tango. Oma kautesi loppui samaan aikaan kuin minun kauteni...

Lainaanpa vielä varalta itseäni, kun tuntuu olevan epäselvää minkä kauden peleistä puhutaan:

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 01, 2013, 20:57:20
Pakko huomauttaa näitä tutkivia historioitsijoita varten, että olin tuon kesken olevan kauden ajan kerholla lähes joka viikko...

Tämä tarkoittaa sitä, että olisin pelannut, jos olisi ollut vastustajia.

Ei siis ruveta heittelemään subufiguureita tänne päin tässä asiassa.

Puppe

LainaaIt takes two to tango

Koko sarja vaikutti näin ulkopuolisen silmin melko riisimuropaketilta, joten piikittelyt suuntaan tai kolmanteen kuulostaa melko komedialta  ;D Osaan toki lukea myös rivien välit, joten ei hätää, enkä täysin tiedä sarjan todellista suunnitelmaa mutta kunhan kommentoin lämpimikseni...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Lainaus käyttäjältä: Puppe - marraskuu 13, 2013, 00:13:26
LainaaIt takes two to tango

Koko sarja vaikutti näin ulkopuolisen silmin melko riisimuropaketilta, joten piikittelyt suuntaan tai kolmanteen kuulostaa melko komedialta  ;D Osaan toki lukea myös rivien välit, joten ei hätää, enkä täysin tiedä sarjan todellista suunnitelmaa mutta kunhan kommentoin lämpimikseni...

Sivusta seuranneena juuri muro vertaus on mielestäni osuva.
http://www.youtube.com/watch?v=q6TIsxTdrCU

Aina jää hampaisiin; väleihin ja koloihin.

Hönkki

#10
LainaaIt takes two to tango. Oma kautesi loppui samaan aikaan kuin minun kauteni...

Aika monta kertaa yritin ehdottaa peliämme. Eikö ikinä tullut mieleen itse järjestellä omia pelejä ?

En järjestä Hefi-kautta 2013-2014. Jos joku muu ei järjestele ja koita sopia pelejä, niin sitten meillä ei ole Hefiä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer


Rossonero

#12
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 13, 2013, 09:22:16
LainaaIt takes two to tango. Oma kautesi loppui samaan aikaan kuin minun kauteni...

Aika monta kertaa yritin ehdottaa peliämme.

Ei kai tuo nyt meidän pelistämme ollut kiinni. Ja ehdotin sitä minäkin jo alkukaudesta. Meillä oli myös aika paljon hidasta mitä pelattiin sen sijaan.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 13, 2013, 09:22:16Eikö ikinä tullut mieleen itse järjestellä omia pelejä ?

Aikamoinen kommentti. Kiitos.

Jos minä käyn joka viikko kerholla, jossa sarja on sovittu pelattavaksi, en näe miten olen vastuussa pelien järkkäämisestä muualla. Ilmeisesti olen.

Laittaisitko samalla kaikille niille viestin, jotka kävivät kerholla muutaman kerran koko kaudessa. Ja samalla v-mäisellä vivahteella vielä. En ole mielelläni ainoa sylkykuppi.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 13, 2013, 09:22:16En järjestä Hefi-kautta 2013-2014. Jos joku muu ei järjestele ja koita sopia pelejä, niin sitten meillä ei ole Hefiä.

Mä en oikein ymmärrä mitä järjestämistä tuossa on ollut, kun Zinga on tehnyt ohjelmat ja päivittänyt sarjataulukot. Jos joku ei tule ilman soittelua, hän jää sarjasta pois. Jos taas haluaa soitella aikuisten perään, on se vapaa valinta. Itse pelaan mieluummin, jos kukaan ei kauden ajan hengitä niskaan ja kysele milloin pelaat sen ja sen.

En vain käsitä miksi rupesit juuri minulle mesoamaan, kun kirjoitin vain, että kausi oli fiiliksentappaja, ja asiayhteydestä voit helposti lukea, että se johtui pelimääristä (9 peliä vuoden pituisessa sarjassa on pelleilyä). En syyttänyt sinua enkä edes niitä, jotka eivät kerholla juuri käyneet. Kirjoitin vain, että tynkähefillä ilman järkevää muuta pelaamista nopeasta tulee tälläkin kaudella pannukakku.

Hönkki

#13
LainaaEi kai tuo nyt meidän pelistämme ollut kiinni. Ja ehdotin sitä minäkin jo alkukaudesta.

Itse asiassa oli. Ehdottelut meni minulle 10-1. Lopulta toki onnistui.

LainaaAikamoinen kommentti. Kiitos.

jep, mutta tarpeellinen


LainaaJos minä käyn joka viikko kerholla, jossa sarja on sovittu pelattavaksi, en näe miten olen vastuussa pelien järkkäämisestä muualla. Ilmeisesti olen.

Tää on juuri se juttu, jota kukaan ei tunnu ymmärtävän. Kun pelejä on niin vähän, niin moni nopean pelaaja tulee kertsille vain jos erikseen sovitaan. Jos minä en olisi sopinut pelejä, niin liigaa olisi nyt pelattu noin 10 peliä. Zinga sopi yhdestä pelikerrasta itsensä, sinun ja Juhon kesken. Pasi sopi oman pelinsä Vänää vastaan. Juho sattui samaan aikaan Massen kanssa Helsinki openiin ja he pelasivat oma-aloitteisesti pelinsä. Kaikesta muusta huolehdin minä.


LainaaLaittaisitko samalla kaikille niille viestin, jotka kävivät kerholla muutaman kerran koko kaudessa. Ja samalla v-mäisellä vivahteella vielä. En ole mielelläni ainoa sylkykuppi.

No joo, vivahde oli väärä, sori. Paineet purkautuivat turhauttavan kauden jälkeen väärällä tavalla. Moni muukin olisi toki saanut olla aktiivisempi ja vähemmän välinpitämätön. Tämä oli järjestelyiden kannalta jo toinen vaikea kausi putkeen, eikä 2010-2011 ollut myöskään mikään helppo.


LainaaMä en oikein ymmärrä mitä järjestämistä tuossa on ollut, kun Zinga on tehnyt ohjelmat ja päivittänyt sarjataulukot.

Tämä kommentti paljastaa kuinka äärettömän pihalla (anteeksi vaan) olet tässä asiassa. Zinga ei tehnyt otteluohjelmaa. Muutaman kerran Zinga teki sarjataulukon ja teki listan puuttuvista peleistä ja niissäkin oli pohjana minun tekemät listat ja taulukot. Minä tein useammin listat ja taulukot. Ja mitä tulee yleensä pelien järjestämiseen niin toistan itseäni: Kun pelejä on niin vähän, niin moni nopean pelaaja tulee kertsille VAIN jos erikseen sovitaan. Jos minä en olisi sopinut pelejä, niin liigaa olisi nyt pelattu noin 10 peliä. Monen pelaajan kohdalla oli turhauttavaa yrittää saada heidät samaan aikaan kertsille kuin heidän vastustajansa. Ekaksikin sopivia päiviä ei meinannut millään löytyä ja sitten kun löytyi, tuli monesti viime hetken peruutuksia. Parhaassa tapauksessa piti vielä sopia erikseen avaimista.

Hyvin todennäköisesti vietin enemmän aikaa kirjoittamalla Hefiin liittyviä tekstareita, soittamalla Hefiin liittyviä puheluita ja kirjoittamalla foorumin Hefi-otsikkoon kuin pelaamalla Hefiä.

LainaaJos taas haluaa soitella aikuisten perään, on se vapaa valinta. Itse pelaan mieluummin, jos kukaan ei kauden ajan hengitä niskaan ja kysele milloin pelaat sen ja sen.

Näin että se oli ainoa tapa saada liigaa eteenpäin. Nyt se on kuitenkin ohi. En soittele enää muuten kuin omien pelieni takia. Epäilen vain vahvasti, että kukaan ei ota rooliani ja Hefiä ei pelata, tai jos pelataan, niin se kestää 5 vuotta/kausi.

LainaaKirjoitin vain, että tynkähefillä ilman järkevää muuta pelaamista nopeasta tulee tälläkin kaudella pannukakku.

Toivon että Hefi pysyy hengissä jossain muodossa, jotta hitaaseen tahtiin pelaavillakin olisi joku sarja. Varmaan tulisin itsekin vielä Hefiin mukaan, jos sellainen vielä järjestetään, mutta vain pelaajana. Anteeksi vielä jos sävyni oli loukkaava, mutta tässä oli nyt suoran puheen paikka.

************************************************************************************************

Haluan nyt luoda nopean liigan (muu kuin Hefi), jossa on mukana vain sellaisia pelaajia, jotka pystyvät tulemaan kertsille vähintään kerran kahdessa viikossa ja ilman että joudun merkittävästi soittelemaan heille. Liiga pelattaisiin moninkertaisena sarjana.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Pakko ottaa kantaa. Mulle toi HeFi on kirosana!

Mä saan ihan yhtä kovat kiksit harkkamatsista, eikö tää päde enää muilla? Onko "muuten vaan pelaaminen" perseestä?

Hönä ja Vesa on molemmat kovia lajin eteen puuhaavia kavereita!!! Nostan molemmille hattua! Enkä väheksy
Hönän kovaa duunia kyseisen sarjan suhteen.. Mutta toimiiko tämä konsepti näin?!?

Mä tykkään vain pelata Subbuteoa! Mulle on jopa aivan sama onko kyseessä vain "näpyttelyä" (harkkamatsi).

Vähän on harmittanut kun on se keskinäinen HeFi-pelattu, niin porukka ei vaivaudu salille tai ole kiinnostunut pelaamaan
saman vastuksen kanssa harkkamatseja. Tässä käy helposti niin että kun iso osa omista HeFi-peleistä on pelattu, niin jäädään odottamaan että se ainoa puuttuva vastus tulee joskus salille.. "Ai se ei tuu, no en mäkään sitten..". Sitten tulee Hönkille
kauhea homma saada kavereita samalle päivälle salille, mikä ei aina onnistu!

Mua ei itseäni koko HeFi edes hirveesti kiinnosta, mutta jos sitä ei olisi, niin kävisikö salilla ketään nopean pelaajia? Luulen että kävis..

Musta on ihan hullua mennä "pakko saada sarjaa eteenpäin!!"-asenteella, tärkeintä olisi että käytäisiin kaikki salilla, pelataan pöytäjalkapalloa (HeFiä ja muutakin..), puhutaan Auerista ja Cheekistä ja pidetään muutenkin hauskaa!!

Olen toki mukana sarjassa, ja on kiva että se on olemassa, mutta kannattaa miettiä lisääkö vai vähentääkö se salilla käymistä?

Mitenköhän nää kovat jätkät treenaa Italiassa? Olikohan siellä Pisassakin kolme kertaa viikossa treenit!!! Ei varmaan pelaa mitään yhtä sarjaa "tuhatkertaisena"!!! Aika paljon taitavat harkata nekin..

T:Pasi

Musta voitaisiin ihan yleisellä tasolla "luvata" jokainen että pyritään käymään jokainen edes se 2 x kuukaudessa salilla.. Ei oo musta liikaa luvattu.. Vai? Ja sitten olisi aina kavereita salilla joiden kanssa pelata!