• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

11.3.2013 Käpylä

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 08, 2013, 12:51:58

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Sofianlehdonkatu 6, ovi A- ja B-rapun välissä. Pelit klo 17.15 alkaen. Tarvitsette Mikloksen numeron, jonka saatte minulta jos tarvis.
Käytössä 3 pöytää ja nopeeta tarkoitus pelata.

Vanhoille hesulaisille kiva-tietää-tietona: Ukko asuu parin sadan metrin päässä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Paikalla Miklos, Masse, Hönkki. Zingaa, Vesaa, Willeä, Vänää, Pasia ja Stefanoa yritetään.

Jos ei käy, niin kertokaa koska käy. Stefanolle ainakin käyvät viikonloput paremmin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

En pääse. Töissä tuolloin.

Zinga

Voisin tullakin jos vain vastustajia paikalla.


Hönkki

Kentät roudattu, joten 3 kenttää käytössä jos tarvis. Miklos taisi laittaa ne jo pelikuntoon.

LainaaA- ja B-rapun välissä

korjaus: ovi on B- ja C-rapun välissä



LainaaVoisin tullakin jos vain vastustajia paikalla.

Tulen noin klo 19. Masse peruutti. Pasi ja Vänä ovat ilmeisesti tulossa.


LainaaTästäkö mestasta on kyse?

Kongon Kingin ehdotuksesta uusi paikka nimetään Käpylän kirjastoksi, mikä on osuva nimi senkin puolesta, että kertsitila sisältää paljon kirjoja. Aloitetaan kirjastokorttien jako. Kirjastotädin valintaa ei ole tehty. Hillitty äänenkäyttö kertsitilassa on sallittu. Samassa tilassa harjoitteli aikaisemmin joku kuoro, joten asukkaat tuskin edes huomaavat muutosta.

Jos jostain syystä alkaa näyttämään siltä, että Kongossa eivät pelit tule onnistumaan, niin sovitetaan sitten vaan hitaan pelitkin Käpylään. Tarvitaan vaan hitaan maalit ja aitoja.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaEn pääse. Töissä tuolloin.

Ok, koska pääset ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Stefano ja Wille eivät pääse tänään.

Heille sopivia päiviä ovat
Wille: tällä viikolla to, ensviikolla ti ja to
Stefano: tällä viikolla su
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Vänä ei pääse..

t:Pasi

Ketkä on siis tulossa?

Hönkki

taitaa olla sitten minä ja Miklos. Vai miten on Zinga ja Pasi ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Olin just laittamassa viestiä että tulen pelaamaan Vänää ja Hönää vastaan. Jos kerran Vänäkään ei tule, en varmaan jaksa yhden pelin takia raahautua paikalle. Hönkkiä vastaan pelatessa ei tule edes hiki...

Fabio


Munilleen meni siis? Paikalla vaan Miklos?
..ja Hönkki seiskalta, jolloin mun pitää jo lähteä.

Jää väliin..  :P

t.Pasi

ps. Mun moka toi Vänä, mä unohdin että se oli
taas duunireissussa, olis kyllä muuten tullu!

Hönkki

LainaaHönkkiä vastaan pelatessa ei tule edes hiki...
Mulle tulee hiki kun yritän järjestää näitä pelejä, mutta ei se mitään. Mä saan teidät vielä. hymiö.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Harmittaa!!

Tähän pitäisi kyllä jotain keksiä! Jokainen poissaolo vaikuttaa
kaikkien fiilikseen!

On hurjan tylsä matkustaa pitkä matka pelaamaan, kun paikalla
on vain pari tyyppiä!

Keksitään Jotain!

T:Pasi

Rossonero

#14
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 11, 2013, 12:40:44
LainaaEn pääse. Töissä tuolloin.

Ok, koska pääset ?

Yleensä maanantaisin, mutta nyt sovin työt jo aiemmin, kun tiesin, että Kongo ei vielä ole käytössä eikä Käpylästä sovittu. Muutenkin töitä joudun joskus maanantaisin tekemään, jos viikolla on liikaa muina iltoina tekemistä.

Yleisesti ottaen tämä kertoo juuri koko kahden kerhotilan sekä kv-pelin ydinongelmista. Yhdessä kehotilassa esim. minä voisin tulla pelaamaan yhdenkin nopean, koska samalla voisin pelata hidasta. Pelkän 1-2 nopean takia en viitsi subulle iltaa varata.

Toisekseen, etenkin jos kerho on erillään (ihan ok ajatus periaatteessa, mutta käytäntö ei ehkä toimi) meillä pitäisi olla selvä pelipäivä vaikka joka toinen viikko nopeassa. Sitten pitäisi saada porukka varaamaan se ilta ainakin lähtökohtaisesti juuri tälle asialle. Ja kun HeFi-liiga on niin naurettavan kokoinen pelimääriltään kuin on, ei se enää riitä kannattelemaan pelejä, vaan pelaajien pitäisi tulla aktiivisesti pelaamaan myös treenipelejä (ja jopa treenaamaan) kerholle. Tämä on tyyppiesimerkki siitä miten toimintaa karsimalla vähitellen porukka vieraantuu toiminnasta ja toiminta kuolee. Kun pelasimme kaksi n. 20 pelin kautta vuodessa oli porukkaa joka kerta (n. joka toinen viikko) paikalla vähintään n. 8 ja usein yli 10. Toki liigassa oli enemmän pelaajiakin silloin.

Olen monet kerrat toivonut, että porukka kertoisi mitä oikeasti tältä harrastukselta haluaa, jotta voisimme yrittää saada toimintaa muokattua sen mukaiseksi. Jengi ei vain jostain syystä halua kertoa. Hitaassa tilanne on selvä, ja toiminta tarjoaa ymmärtääkseni kaikille suunnilleen niitä pelimääriä, ja sellaisia pelejä, joita he haluavat. Oman näkemykseni olen monesti kertonut ja kaikennäköistä yrittänyt järkätä, enkä siksi jaksa olla tässä enää aktiivinen. Sen verran sanon, että tarvitsemme:

- vakiopelipäivän edes kerran kuussa ja sinne PITÄÄ porukan sitoutua tulemaan, jos ei ole hengenhätä
- enemmän sarjapelejä
- enemmän osallistumista pelaamiseen muutenkin kuin sarjapelien osalta, jos kerran sarja on 9 pelin kokoinen minisarja
- pelaajilta lisää arvostusta subulle harrastuksena ja ajanvietteenä

Ilman näitä nopean pelin kituutus jatkuu pk-seudulla.