Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum
June 24, 2017, 03:15:42 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4
  Print  
Author Topic: SM-kisat FI-säännöillä 24.11.2012 Helsingissä  (Read 10104 times)
Porvoon turkkilainen

View Profile
« Reply #15 on: November 22, 2012, 00:24:18 »

Hermanni olis ihanteellisen lähellä omaa himaa, kun lähtee liikkeelle lauantaina aamutuimaan, ja mikä vielä hienointa, niin kaikki turnauksen jälkeen tarvittavat palvelut olisivat siinä heti vieressä. No, kun tietää tilan pienuuden ja sen, että paikalle tulossa toistakymmentä hikistä miestä, niin taitaa se koulu olla järkevin vaihtoehto, ellei sitten naapurin pahamaineinen mopokerho anna omia tilojaan myös käyttöön
Hönkki
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #16 on: November 22, 2012, 01:42:44 »

Varmaan parhainta sittenkin pelata koululla, jos Rossolta löytyy auto. Minulta ei löydy lauantaina.

Subbuteo as usual
Pejoka

View Profile
« Reply #17 on: November 22, 2012, 12:00:11 »

Onko joku Porvoon suunnalta tuleva tuomassa mukanaan mun housuni?

Housusi ovat tällä hetkellä Pekkalalla, joten hän luovuttanee ne sinulle lauantaina "juhlallisin seremonioin".
Pejoka

View Profile
« Reply #18 on: November 22, 2012, 12:09:18 »

Varmaan parhainta sittenkin pelata koululla, jos Rossolta löytyy auto. Minulta ei löydy lauantaina.

Minä voin auttaa kamojen siirtämisestä aamulla kertsiltä koululle päin, jos tarvitsee.

Kamojen roudaaminen koululta kertsille ei näillä näkymin kyllä minulta onnistu. Riippuen, monelta minun otteluni on ohi, suuntaan autonnokan toiseen suuntaan kuin kertsi.

Eli summa summarum. Minä ja autoni (tarkemmin sanottuna vaimoni auto, mutta ei kerrota sitä kenellekään) ovat käytettävissä aamulla roudaamiseen, mutta ei enää iltäpäivällä.
Hysteerinen rage quittaaja

View Profile WWW
« Reply #19 on: November 22, 2012, 13:24:11 »

Tiikkiksen housut ovat minulla ja..mukana, kiitos Mikman ystävällisen tarjoilun Suvilahden tapahtuman yhteydessä. Voin auttaa pöytien kuljetuksessa (pelle) Hermanni - Ruskeasuo - Hermanni.

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

View Profile WWW
« Reply #20 on: November 22, 2012, 13:28:14 »

turnauksen jälkeen tarvittavat palvelut olisivat siinä heti vieressä.

Niinpä, koska tämän hetkinen käsitilanne ei enteile onnellista loppua.  Wink

Porvoon turkkilainen

View Profile
« Reply #21 on: November 22, 2012, 14:01:46 »

Pelle Hermannin happy ending -Kallio weekend  : )
Killer
Guest
« Reply #22 on: November 22, 2012, 16:19:18 »

Onko joku Porvoon suunnalta tuleva tuomassa mukanaan mun housuni?

Housusi ovat tällä hetkellä Pekkalalla, joten hän luovuttanee ne sinulle lauantaina "juhlallisin seremonioin".

Tämä keskustelu pitäisi saada ihan oman otsikon alle. (Vrt Pasin halpis villapusero Milanista).
Porvoon turkkilainen

View Profile
« Reply #23 on: November 22, 2012, 17:10:40 »

Mut tärkeintä, että Markon housut ovat tallessa, joita ilman ei ole kiva pelata. Onhan subbuteo suomalaisin säännöin parasta, jota housut jalassa voit harrastaa ja ilmankin
Rossonero
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #24 on: November 22, 2012, 20:47:25 »

Onko niissä housuissa hernekeittoa?

Ja asiaan. Hönkki sopii Pejokan kanssa, että tämä hakee avaimet Myllypurosta n. 8.30. Pete ajaa siitä kertsille, johon olisi hyvä saada hieman roudaus- ja asiantuntija-apua. Pääsisikö Hovimestari paikalle tuolloin? Puukin voisi varmaan olla mukana tuolla, koska lastia tulee aika paljon yhteen autoon ja onhan siinä nostelemista. Miksei myös lähiön oma siirtolaispoika Kokkis voisi tuonne tulla, kun neljälle olisi autopaikka sitten Ruskeasuolle mennessä. Sopiiko mainituille yksilöille?

Olen itse koululla yhdeksältä ja jelppaan siellä.
Hovimestari
Säännöstö

View Profile
« Reply #25 on: November 22, 2012, 22:15:21 »

La aamun roudaus sopii mulle.

View Profile WWW
« Reply #26 on: November 22, 2012, 23:58:25 »

Saavun Hermanniin kello 08.45

Hönkki
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #27 on: November 23, 2012, 11:38:08 »

PELATAAN SIIS SITTENKIN KOULULLA.

Katila saa avaimet klo 8.30 Myllypurossa ja saapuu sitten Hermanniin. Tulen itse koululle heti kun ehdin, mutta menee lähemmäs klo 9.30.
Mukana on 11 pelaajaa ja 5 kenttää. Melkein lähtisin pelaamaan isoja lohkoja ellette ihan hirveästi vastusta. Koska kyseessä SM-kisat, käytetään arvontakoreja kaikkien pelaajien osalta.
Pelaajat laitetaan arvontakoreihin rankingin mukaan, eli jos 2 lohkoa, niin yhdessä arvontakorissa 2 pelaajaa (vikassa korissa 3 pelaajaa). Jos 3 lohkoa, niin yhdessä arvontakorissa 3 pelaajaa (vikassa korissa 2 pelaajaa).

Taas on tiedossa suuria tunteita.
« Last Edit: November 23, 2012, 11:41:24 by Hönkki » Logged

Subbuteo as usual
Porvoon turkkilainen

View Profile
« Reply #28 on: November 23, 2012, 11:40:58 »

Ysiltä ennätän roudausapuun Hermanniin.

Onko Hönältä tulossa turnauksen ennakkoarviointia?
Puppe

View Profile
« Reply #29 on: November 23, 2012, 12:43:58 »

Flunssa ja kuume iski näköjään huonoimpaan aikaan nyt. Lisäksi hiukan säätämistä lastenhoito-ongelmien takia. Yritän tulla kuitenkin pelaamaan mutta roudaukset joudun suosiolla skippaamaan, ja juniorikin tulee varmaan mukana kannustusjoukoksi...Ilmotan aamulla jos olo on liian huono, muutoin yritän tulla 10 mennessä :/

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin Cheesy
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..
Pages: 1 [2] 3 4
  Print  

Jump to: