• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SUBBUTEO JA HERRASMIEHET

Aloittaja kesämesu, syyskuu 29, 2012, 20:19:51

« edellinen - seuraava »

kesämesu

Olen harrastanut lajia vuodesta 1982 ja on sattunut yhtä sun toista ja kalabaliikkia on syntynyt.
Olen heittänyt nuorempana palloja seinään,olen ollut agressivinen monin tavoin ja ulosajoja on tapahtunut omissa
peleissä oman käytöksen takia ja olen joskus kritisoinut tuomaria MUTTA.....
IKINÄ EN OLE HAUKKUNUT KETÄÄN FOORUMILLA ja jos sanottavaa  ne sanotaan kasvotusten kyseisen henkilön kanssa
eikä puhuta paskaa selän takana.
Olen viime aikoina huomannut paljon negatiivistä keskustelua foorumilla menneitten vuosien kaunoista joita on jauhettu
kyllästymiseen asti ja valitettavasti nämä liittyvät yhteen henkilöön joka kuitenkin on tämän lajin alullepania ja jota
ilman me ei mahdollisesti edes pelattaisi yhdessa saatikka olisi luotu elämän pituisia ystävyyssuhteita!
Elämässä on monia arvoja ja jokaisella oma tyylinsä mennä eteenpäin ja vaikka riitoja tulee niin ne pitää sopia ja unohtaa eikä jauhaa niitä vuosikausia tapahtumien jälkeen.
Siksi toivoisin että tämä herrasmieslaji myös osoittautuisi  nimensä veroiseksi koska itseäni ei kiinnosta lukea foorumilta
negatiivisia juttuja vuosien takaa eikä varmaan kiinnosta myöskään uusia lajin pariin tulijoita.

T:Kesämesu 

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

#2
Kesis asian ytimessä.
Itselläni peilin paikka. Muutenkin alkais ollaa aika edes vähentää paskanjauhantaani. Ei oo kyllä helppoa. Valitettavasti.

Jykä

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - syyskuu 29, 2012, 20:19:51

...henkilöön... jota
ilman me ei mahdollisesti edes pelattaisi yhdessa saatikka olisi luotu elämän pituisia ystävyyssuhteita!

T:Kesämesu 


Tuo lause mielestäni syytä pitää mielessä.

Mr. Posh

Nostatus. Suomen iso vuosi ja isot pyöreät paukkuu varmaan Kesiksellä.
No status. Vain kokeneempaa, viisaampaa ja osuvampaa. Jatketaan asialinjalla  :)
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"