• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki Open 2013

Aloittaja Hönkki, elokuu 09, 2012, 15:56:18

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#15
LainaaMikä tuossa kisojen järkkäämisessä on niin iso ongelma?

Kyllä ne hoituu.

Selvennän vielä päivämäärän valintaa:
-FISTF:n kalenteri on lähes täynnä
-omakin kalenteri on aika täynnä
-ainoat jotenkin järkevät päivämäärät olivat 15-16.6 ja elokuun lopussa ja jompikumpi viikonloppu piti valita, JOS siis minä olen järkkäämässä kisoja. Jos minä en ole järkkäämässä kisoja, niin kuka sitten ? Kukaan muu ei ole ilmoittanut halukkuuttaan.

Valitsen 15-16.6.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Pitäkäähän tänään kaikki puhelimet auki klo 1.35, tai huomennahan se on. Aion nimittäin tehdä kaikille soittokierroksen sen jälkeen, kun Kallion baareissa tullut valomerkki, eikä minnekään enää pääse, valot sammuneet ja mimmit menneet kotiin. Asia on tärkeä, jonka kykenee kertomaan vain laskuhumalassa. Liittyy Alpattiin.....

miku

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 23, 2013, 16:33:21
LainaaMikä tuossa kisojen järkkäämisessä on niin iso ongelma?

Kyllä ne hoituu.

Selvennän vielä päivämäärän valintaa:
-FISTF:n kalenteri on lähes täynnä
-omakin kalenteri on aika täynnä
-ainoat jotenkin järkevät päivämäärät olivat 15-16.5 ja elokuun lopussa ja jompikumpi viikonloppu piti valita, JOS siis minä olen järkkäämässä kisoja. Jos minä en ole järkkäämässä kisoja, niin kuka sitten ? Kukaan muu ei ole ilmoittanut halukkuuttaan.

Valitsen 15-16.5.

Lipsahtiko Hönkki vahingossa tuohon toukokuu? Kesäkuu siis lienee oikea ajankohta?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - tammikuu 23, 2013, 16:58:41
Pitäkäähän tänään kaikki puhelimet auki klo 1.35, tai huomennahan se on. Aion nimittäin tehdä kaikille soittokierroksen sen jälkeen, kun Kallion baareissa tullut valomerkki, eikä minnekään enää pääse, valot sammuneet ja mimmit menneet kotiin. Asia on tärkeä, jonka kykenee kertomaan vain laskuhumalassa. Liittyy Alpattiin.....

Älä pidä hullua jännityksessä...voitit pelin??
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

LainaaLipsahtiko Hönkki vahingossa tuohon toukokuu? Kesäkuu siis lienee oikea ajankohta?

juu siis 15.-16.6. Olen nyt sairaslomalla ja sen huomaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaLiittyy Alpattiin.....

veikkaan että Alpatti avataan kaikille halukkaille
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Olen lähettänyt hakemuksia niin FISTF:ään kuin Helsingin kaupungille, mutta kun ei ne vastaa mulle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 23, 2013, 16:33:21
LainaaMikä tuossa kisojen järkkäämisessä on niin iso ongelma?

Jos minä en ole järkkäämässä kisoja, niin kuka sitten ? Kukaan muu ei ole ilmoittanut halukkuuttaan.

Tuossa kai se oli, ns. pähkinänkuoressa.

Lappeenrannassa oli siis 100% osallistuminen järkkäyksiin. Ja loppusiivouksessa siihen lisää 250%. Täällä ei ole.

Minulle toki on ihan ok, jos Hönkki tekee kaiken yksin ja kisat järjestyvät sillä tavalla, kuten hän lupasi.

Hönkki

LainaaTäällä ei ole.

Puhut muiden puolesta niinkuin tietäisit varmasti.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Uskokaa nyt myös se että takuuvarmasti Lynxiläisistä ainakin joku tulee sitten jeesimään myös paikan päälle.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

zaccy

ja edelleen olen käytetävissä.... mutta varattu ensisijaisesti mikulle ::)

zaccy

Ymmärrän kyllä hyvin veskun "tuskan". Historia on osoittanut sen että jengi tulee/lähtee liian helposti valmiista pöydästä. Ehken nyt on hyvä testata se että ei ole sitä valmista pöytää.

miku

Lopuksi oikeasti purku/siivous ei kovin kauaa kestä kun siihen jää porukkaa puuhaamaan. Se on näin ulkopuolisena jotenkin tosi outoa kun siellä pk-seudulla pelaajat osallistuvat siihen niin kovin vähän. Esimerkkinä tuo viimeksi Hermannissa ollut Ranking-turnaus johon Hönkki jäi yksin loppuhommiin. Jäätiin toki siis sitten jeesaamaan sillä vartissa tekee ihmeitä isolla porukalla.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

15-16.6.2013 ei onnistu. Kyseessä on kuun kolmas viikonloppu ja FISTF hylkäsi hakemuksen.
Todella alkeellinen moka minulta. Pyydän syvästi anteeksi jos ehditte tehdä järjestelyjä.

Haen viikonloppua 24.-25.8.2013.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 07, 2013, 12:03:22
15-16.6.2013 ei onnistu. Kyseessä on kuun kolmas viikonloppu ja FISTF hylkäsi hakemuksen.
Todella alkeellinen moka minulta. Pyydän syvästi anteeksi jos ehditte tehdä järjestelyjä.

Haen viikonloppua 24.-25.8.2013.

Aijai. Siinä meni kesän suunnitelmat...

No, vitsit vitsinä, mikä vain sopii niille, jotka järkkäävät ja mahdollisimman monelle pelaajalle, on hyvä. Omasta puolestani en voi sanoa mitään elokuusta vielä, mutta minun pääsemiseni ei ole olennaista.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 03, 2013, 10:54:31
LainaaTäällä ei ole.

Puhut muiden puolesta niinkuin tietäisit varmasti.

Puhun muiden puolesta, koska tiedän varmasti. Puhuin kokemuksesta, faktoista, menneestä. Se ei ole mielipidekysymys.

Nykytilanteesta voin vain olettaa, kuten sinäkin. Minä oletan aiempien kokemusten pohjalta, ja nykyisen aktiivisuuden sekä elämäntilanteet huomioiden, että voi olla nihkeätä. Sinä oletat joltakin pohjalta, jota en tiedä, että kaikki sujuu kuin rasvattu. Kirjoittelin vain, että ehkä olisi parempi varmistaa kuin olettaa, ettei tule ikäviä yllätyksiä (joita kokemus kertoo helposti tulevan). Saa toki lähteä soitellen sotaan, mutta silloin en minä ole ruodussa.

Lainaus käyttäjältä: zaccy - helmikuu 03, 2013, 16:04:13
Ymmärrän kyllä hyvin veskun "tuskan". Historia on osoittanut sen että jengi tulee/lähtee liian helposti valmiista pöydästä. Ehken nyt on hyvä testata se että ei ole sitä valmista pöytää.

Juuri tästä on kyse. Kyse ei kuitenkaan ole kenestäkään yksilöstä, ja onhan niitäkin kisoja ollut, joissa porukka on ollut aika hyvin mukana.

Onnea siis matkaan niille, jotka järkkäävät.