• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

pelipäiväkeskustelu

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 01, 2012, 08:07:58

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Enskaudesta: maanantai pelipäivänä tulee olemaan mulle sikäli vaikea, että tulen pääsemään kertsille vasta noin klo 19.45. Mites sunnuntai-iltapäivä ja -ilta ? Myös ti, ke, to ja pe mahdollisesti ok jos pelataan heti töiden jälkeen. Nämä siis vain mun omia järjestelyitä. Muuten ma on varmaan edelleen hyvä päivä. 
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Tämä on sen verran monimutkainen asia (kahdet säännöt ja paljon pelaajia), että olisi hyvä kartoittaa pelaajille jatkuvasti huonoja päiviä vaikka tässä otsikossa. Osalle ei käy suurin osa päivistä ja osalle käy melkein kaikki, kunhan tiedetään etukäteen.

Yksi mahdollisuus olisi pelata joka toinen viikko ma ja joka toinen muu päivä. Nämä vakiona. En tiedä onko hyvä idea. Tietenkin muinakin päivinä voisi järkätä, ja minusta suurempi aktiivisuus pelikertojen ehdottamisessa olisikin toivottavaa niiltä, joille vakkaripäivät harvoin käyvät.

Epis

Viikonloppuna pelatessa voisi olla mahdollista aloittaa pelaaminen jo muutamaa tuntia aikaisemmin, mutta tiedä sitten miten hyvin esim sunnuntait jengille sopii..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Suostutteko pelaamaan Hermannissa sunnuntai-iltapäivisin ja iltaisin ? Koskee Hesua ja Hefiä. Maanantaikin voi olla edelleen pelipäivä, mutta pyrkisin aika paljon siirtämään omia pelejäni sunnuntaiksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

Sunnuntait mulle edelleen parhaat.. ( myös retrohengessä.. )
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Sunnuntait käyvät minulle vain satunnaisesti (harvemmin kuin kerran kuussa).

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 31, 2012, 15:54:10
Suostutteko pelaamaan Hermannissa sunnuntai-iltapäivisin ja iltaisin ? Koskee Hesua ja Hefiä. Maanantaikin voi olla edelleen pelipäivä, mutta pyrkisin aika paljon siirtämään omia pelejäni sunnuntaiksi.
Mulle la ja su ei käy. Ma ja ke sopivat parhaiten.

kesämesu

sunnuntait voi olla ok jossain määrin sanotaanko aikavälillä 12-16 riippuen EUROOPAN KUNINGAIDEN peleistä!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

kesämesu

mites käy rossolle, hönkille ja zingalla pelailut? olen lomalla ja mulle käy tällä hetkellä mikä päivä tahansa!
Eli Suomen Cuppi loppuun ja LC finaali!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Zinga

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - elokuu 01, 2012, 01:24:45
mites käy rossolle, hönkille ja zingalla pelailut? olen lomalla ja mulle käy tällä hetkellä mikä päivä tahansa!
Eli Suomen Cuppi loppuun ja LC finaali!
Minulle kävisi tänään tai huomenna töitten jälkeen vallan mainiosti!

Hönkki

#10
LainaaMinulle kävisi tänään tai huomenna töitten jälkeen vallan mainiosti!

Sopiiko että pelataan huomenna torstaina klo 16.30 alkaen ? Silloin olisi tulossa pari uutta pelaajaakin.

edit. näköjään toisessa otsikossa jo sovittu torstai eli silloin jyrähtää
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - elokuu 01, 2012, 01:24:45
mites käy rossolle... ...LC finaali!

Ensi viikolla kävisi näillä näkymin melkein mikä päivä tahansa n. klo 16 jälkeen.