• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kilpailukalenteri kaudelle 2012-2013

Aloittaja AriFerra, kesäkuu 18, 2012, 19:14:18

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Kilpailukalenteri kaudelle 2012-2013:

3.-4.8.2012 Lappeenranta Open (KV)
20.10.2012 Askola (SM-ranking, FI-säännöt)
24.11.2012 Helsinki (SM-kisat, FI-säännöt)
2.12.2012 Helsinki (SM-ranking, KV-säännöt)
24.2.2013 Lappeenranta (SM-ranking + WASPA, KV-säännöt)
13.-14.4.2013 Askola (SM-kisat, KV-säännöt)
24.-25.8.2013 Helsinki Open (KV)


Seurat ja yksityiset järjestäjät voivat "anoa" kisoja järjestettävikseen, käytännössä siis niin että päättävät järjestää kisat ja kertovat tänne päivämäärän.
Vaikka muita turnauksia ei ole vielä päätetty, laitanpa nyt ylläolevan jo tänne niin voitte varata päivän näpyttelylle.
Kaitsu: Laitatko aiheen pysyväksi, kiitos?
Ja muut: ilmoitelkaapa milloin ja missä järjestätte turneet?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

20.10.2012 Askola SM-ranking, FI-säännöt

Pitäisi päättää päivämäärät seuraaville
- FI-sääntöjen SM-kisat
- KV-sääntöjen ranking

Hyvin tod. näk koululla pelataan tai sitten ei missään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Koululla voidaan pelata, JOS tarpeeksi järkkääjiä löytyy. Etenkään kv-puolella tämä ei ole itsestään selvää.

Homma tulee tuolla halvemmaksi, jos olen itse paikalla. Siispä ainakaan seuraavat päivät eivät näillä näkymin käy:

6.-21.10.
28.10.
11.11.
25.11.

Nyt tarvittaisiin aktiiveja, jotka kertovat milloin heille käy kisojen järkkääminen.

Hönkki

LainaaSiispä ainakaan seuraavat päivät eivät näillä näkymin käy:

6.-21.10.
28.10.
11.11.
25.11.

Nyt tarvittaisiin aktiiveja, jotka kertovat milloin heille käy kisojen järkkääminen.

noilla ehdoilla nämä ovat minulle (vielä) mahdollisia

30.9
27.10
24.11
1.-2.12
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#4
Mulle pitäisi käydä nuo viikonloput paitsi 1-2. joulukuuta, jolloin olen Pariisissa. Voin myös osallistua (hitaan) järkkäilyihin.

Hönkki

Lainaa27.10
24.11

Kumpi otetaan FI-sääntöjen SM-kisoille ? Käykö noista kumpikaan Pupelle ? Kysyn siksi että Pupella on auto johon mahtuu kenttiä.

Voi olla vielä joku ihan muukin päivä, mutta sitten en ehkä itse pääse.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Entäs KV-sääntöjen ranking ? Löytyykö sisulaisia tai janolaisia roudaajiksi, jos pidetään 1. tai 2.12 ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 17, 2012, 09:41:31
Lainaa27.10
24.11

Kumpi otetaan FI-sääntöjen SM-kisoille ? Käykö noista kumpikaan Pupelle ? Kysyn siksi että Pupella on auto johon mahtuu kenttiä.

Voi olla vielä joku ihan muukin päivä, mutta sitten en ehkä itse pääse.

24.11 käy ainoastaan noista...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

No niin, edellä esitettyjen kommenttien perusteella julistan, että FI-sääntöjen SM-kisat ovat siis 24.11.2012.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Pitäisi sopia mulle myös järkkäilyjen puolesta.

Hönkki

LainaaEntäs KV-sääntöjen ranking ? Löytyykö sisulaisia tai janolaisia roudaajiksi, jos pidetään 1. tai 2.12 ?

Löytyykö roudaajia ?

Sellainenkin mahdollisuus saattaisi olla, että pidetään kisat Hermannissa ja vuokrataan lisäkertsitila yhdeksi päiväksi nykyistä kertsitilaa vastapäätä olevasta talosta. Pidettäisiin siis kisat kahdessa erillisessä kertsitilassa, jotka ovat kuitenkin vain vajaan kymmenen metrin päässä toisistaan. Jäisi roudaamisen osuus vähäisemmäksi ja näiden päivien sopiminen tulisi huomattavasti helpommaksi. Olen jo pyytänyt Killeriä selvittämään voiko lisäkertsitilan vuokrata ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Zingalle käy (käsittääkseni) roudaustenkin puolesta joulukuun eka viikonloppu. Näin ollen valitsen kv-rankingin pelipäiväksi 2.12.2012.
Pelataan joko koululla tai Hermannissa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Nyt pitäisi laittaa kilpailukalenteri kuntoon kevään osalta. Onko halukkaita turnausten järjestäjiä ? Koska voisi pelata Ruskeasuon koululla ?

Yritetään saada tämä asia järjestykseen hyvissä ajoin, esim. vuoden loppuun mennessä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

mikma

#13
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 08, 2012, 11:24:16
Nyt pitäisi laittaa kilpailukalenteri kuntoon kevään osalta. Onko halukkaita turnausten järjestäjiä ? Koska voisi pelata Ruskeasuon koululla ?

Yritetään saada tämä asia järjestykseen hyvissä ajoin, esim. vuoden loppuun mennessä.

Minä pesen käteni näistä hommista. Eli en aio järjestää pelejä.

edit: Voimassa toistaiseksi. Nyt ja tulevaisuudessa. Ilmoitan, kun kantani muuttuu, jos muuttuu.

Hönkki

Kevään turnauksia päivitetty ekaan viestiin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses