• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM 2012 Joukkuekisa

Aloittaja Händikäp, huhtikuu 08, 2012, 21:04:12

« edellinen - seuraava »

Händikäp

Tänään pidetyssä Nuoriso- ja liikuntaurheilukomitean kokouksessa tuli vaan mieleen, onks meillä joukkueeseen tarpeeksi tovereita käytössä? Nii. Mä ja Paskis tullaa jokatapauksessa.
SAATANAN TUNARIT

Puppe

Kyl mää oon tulossa vaikka tuo international sääntöjen ottelukokemus rajoittuu täs puolen vuoden sisällä yhteen cuppivoittoon Hönkkelistä  ::)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

kyl määkii oon näillä näkymin tulossa joukkueskabaa mut ihan satavarmaks ei voi viel luvata. ilmottelen kyllä heti ku homma selviää.

sen tiedän että ville ei pääse, eli ei meillä ihan hirveesti oo valinnanvaraa joukkuetta muodostettaessa ku mikukaa ei pääse.

tietysti ritmo-miestähän vois koittaa houkutella seuran jäseneks ja kisoihin mukaa.

mites läskipää?
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

meathead

Ei kannata mun varaan laskee mitään, todennäköistä et jää skabat väliin.

miku

juu samassa kaupungissa mutta eri kisoissa oon eli ei valitettavasti mahdollisuutta työesteiden vuoksi jeesiä tässä.. prkl.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

vittu mul jää nyt kuiteski nää sm:t välii, meil on firman lätkäturnaus / "koulutuspäivät" tampereella just tona viikonloppuna.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.