• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

pelipäiväehdotukset

Aloittaja Hönkki, helmikuu 16, 2012, 00:03:07

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Jaa-a, mitenköhän tää nyt menis ?
Ma 16-18 ja 19.45 -
ke 16-18 ja 19.45 -
to 16-

Jotain tollasta mutta en ole nyt ihan varma. Liikkuvia osia riittää ja pientä vaihtelua on koko ajan. Heti töiden jälkeen pelit saattavat onnistua yllättävänkin hyvin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Torstai ei voi olla minulle pääasiallinen pelipäivä. Nyt kesäkaudella ja korona-aikaan on onnistunut. Mutta se on kokousilta ainakin kahdessa eri hommassa, eli keskimäärin puolet torstaista menee kokouksissa. Toistaiseksi ainakin näin.

Luulisin, että ma ja ti käyvät molemmat, mutta näissäkin voi tietenkin olla viikoittaisia eroja.

Lasten harrastukset saattavat vielä muuttaa tilannetta.

Lainaus käyttäjältä: nabel - elokuu 31, 2020, 11:41:33
Nyt kun ei ole enää autoa niin iltavuorotkin jäävät aika tehokkaasti.

Kyytiin pääsee, jos suunta on oikea.

Pejoka

Tämän hetkisen tilanteen mukaan minulle ma ehdottomasti paras pelipäivä.

To ei käy ollenkaan.

Ke voisi käydä toiseksi pelipäiväksi.

nabel

#213
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 31, 2020, 22:33:00
Torstai ei voi olla minulle pääasiallinen pelipäivä. Nyt kesäkaudella ja korona-aikaan on onnistunut. Mutta se on kokousilta ainakin kahdessa eri hommassa, eli keskimäärin puolet torstaista menee kokouksissa. Toistaiseksi ainakin näin.

Luulisin, että ma ja ti käyvät molemmat, mutta näissäkin voi tietenkin olla viikoittaisia eroja.

Lasten harrastukset saattavat vielä muuttaa tilannetta.

Lainaus käyttäjältä: nabel - elokuu 31, 2020, 11:41:33
Nyt kun ei ole enää autoa niin iltavuorotkin jäävät aika tehokkaasti.


Kyytiin pääsee, jos suunta on oikea.


Leppävaara. Mutta tilanteen mukaan noi.

Sen verran duunikuvioista selvisi tässä että joulukuusta-maaliskuuhun työtehtävät ilmeisesti sen kaltaiset ettei etätyötä mulle että pelit sitten 16 -> tai sitten himan kautta ja pari iltaan (18-19 ->).