• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

pelipäiväehdotukset

Aloittaja Hönkki, helmikuu 16, 2012, 00:03:07

« edellinen - seuraava »

Hovimestari

Lankalauantai pääsiäisenä on kiinni n. klo 18 eteenpäin, mutta muut päivät minulle ok.

Hysteerinen rage quittaaja

Kesiksellä synttärit 30.3. joten hän tuskin on tulossa, itselleni käy sunnuntai parhaiten.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

#198
LainaaKoululle pääsee, mutta jotain siitä pitää maksaa.
Kuinka paljon ? Luulen että koulu on hyvä vaihtoehto, vaikka rahojen keruun vaiva tässä vaaniikin pienenä peikkona.

Lainaaitselleni käy sunnuntai parhaiten.

Olisko sitten 31.3 su ne pelit ? Uskoisin pystyväni tulemaan paikalle noin klo 12. Pöytiä pitäisi roudata.


Sopiiko kenellekkään maanantai 25.3 Käpylä (Sofianlehdonkatu 6, Kätilöopistoa vastapäätä) ? Hitaan maalit saadaan sinne kyllä ennen sitä.


edit:
LainaaLa 30.3  sokka irti
Manu - Chelsea su 31.3 klo 7.00
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaKuinka paljon ? Luulen että koulu on hyvä vaihtoehto, vaikka rahojen keruun vaiva tässä vaaniikin pienenä peikkona.

Unohtakaa. Killer kertoo miksi. Hymiö.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Närhi pääsee su 31.3. Pelataan silloin Hermannissa.
FA-cupissa olisi West Ham - ManCity.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Onko sunnuntaina tulossa lisäkseni muita kuin Puu ja Närhi?

Hönkki? Rosso?

Hönkki

Olen tulossa. Avaimet ovat minulla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Närhi on tämän viikon lomalla ja hänelle kävisi pelit. Avaimet minulla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 01, 2013, 12:06:18
Närhi on tämän viikon lomalla ja hänelle kävisi pelit. Avaimet minulla.

Ainakin to sopis mulle tällä viikolla. 16.30 eteenpäin...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Nostetaan tämä esille. Olen ymmärtänyt etten ole ainoa, jolle maanantai ei ole enää ykkösvaihtoehto pelipäiväksi. Torstai näillä näkymin oma 1 vaihtoehto.

Toivottavasti tällä nykyisin suht hiljaisella foorumilla saadaan tähän mahdollisimman monen aktiivin näkemyksiä!

nabel

Mieluiten torstai. Nyt kun ei ole enää autoa niin iltavuorotkin jäävät aika tehokkaasti. Pitää myös katsoa sarjojen määrää realistisesti ens kaudelle.

kesämesu

Käytännössä ihan sama mikä päivä. To ehkä kuitenkin ykkönen.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

Ma & to ovat luultavasti edelleen parhaat, satunnaisesti muitakin.