• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

2012 TFC Lynx -turnaus

Aloittaja miku, tammikuu 27, 2012, 20:07:56

« edellinen - seuraava »

miku

Eiköhän se olisi aika alata laittamaan kalentereihin tätä kesän päätapahtumaa. Järjestäjäksi valittiin tuo varsinainen Suomen kommunismin iso pesäke eli Heinola. Aletaanpas säätämään mihin ajankohtaan tuo kisa saadaan järkättyä. Ehtottaisin (mikäli mahdollista) kahden yön mittaista turnausta, yleensä noista yhden yön sessioista jää kuitenkin vähän sellainen keskeyttämisen maku..

Ja yksi teema mikä mielessä voisi olla Afrikan mestaruusturnaus kun parhaillaan menossa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Händikäp

mukana. yövyn kaksi yötä. joukkueina Bingobangobongo ja Me halutaan olla neekereitä FC.
SAATANAN TUNARIT

Puppe

#2
Tietysti mukana. Ilmeisesti heinäkuussa. Ja toivon arkipäiviä ja näil näkymin 16-18.7 sattuu mulle vapaapäiviksi ja ois ehdottomasti paras. Toki muitakin järjestynee. Elokuussa vasta lomailen itte. Muut taidatte kaikki olla heinäkuussa lomalla??? Joukkueet on kuitenkin African tonic ja Musta Pekka....
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Make

#3
Mukana, oli kisat millon vaan. Tuo Pupen ehdottama aika vois olla sopiva, ettei mee liian lähelle Lappeenranta GP:tä, joka on siis elokuun ekana vkl:na. Useita joukkueita maalattu valmiiksi, kuten FC Slave Coast, Gold Coast AFC, Timbuktu Stars, Bolivia ja Afrikka. Pitää vissiin pelata karsinnat. 

miku

Ilosaaren perään tämä on hyvä pelata eli ajankohta kalenterissa. Löytö-Jussi varasi joka päivällä 12h solariumin helmikuusta heinäkuuhun ettei erotu liikaa Ruandan Ylipainoisten joukkueesta.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

Mulla on joukkueina Rumble in the Jungle ja Apartheid.

Mulla ei o mitää hajua lomasta mut pidetää toi ajankohta lukittuna, kyl se järjestynee.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - helmikuu 09, 2012, 11:29:48
Mulla on joukkueina Rumble in the Jungle ja Apartheid.

Mulla ei o mitää hajua lomasta mut pidetää toi ajankohta lukittuna, kyl se järjestynee.


Jalkko voi kiljoittaa saikkua.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Händikäp

Lainaus käyttäjältä: miku - helmikuu 09, 2012, 13:33:36
Lainaus käyttäjältä: Purtsi - helmikuu 09, 2012, 11:29:48
Mulla on joukkueina Rumble in the Jungle ja Apartheid.

Mulla ei o mitää hajua lomasta mut pidetää toi ajankohta lukittuna, kyl se järjestynee.


Jalkko voi kiljoittaa saikkua.

vaatteet pitää ottaa kyllä kokonaan sitte pois.
SAATANAN TUNARIT

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Puppe - tammikuu 27, 2012, 23:05:13
Tietysti mukana. Ilmeisesti heinäkuussa. Ja toivon arkipäiviä ja näil näkymin 16-18.7 sattuu mulle vapaapäiviksi ja ois ehdottomasti paras. Toki muitakin järjestynee. Elokuussa vasta lomailen itte. Muut taidatte kaikki olla heinäkuussa lomalla??? Joukkueet on kuitenkin African tonic ja Musta Pekka....

Hei Lappeenrannan toverit, Wilma ja Joni...ainakin. Siis Mikulle ja Purtsille tuo mun ehdottama heinäkuun 16-18 sopinee, joten kattelkaas kuis teille käy niinkun oli puhetta  ;D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

Mites Purtsi, tuottaako tuo ajankohta onkelmia uuden työpaikan suhteen? Vai piisaako sinnekin vaan Jalkon yöllinen puhelinuhkailu?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

Joo kyl toi työpaikanvaihdos tuottaa vähän onkelmia ku mulla sen myötä vähän niinku palo lomat, tosin mä kyl varmaa saan pitää vapaata jossain vaihees.

Mut sit on viel semmoi juttu että rva Purtsilla on lomaa viikot 29 ja 30 ja meil on silloin tarkotus vuokrata jostain mökki, edellyttäen että mä saan pitää röistä lomaa, ni toi 16.-18.7 ei kyl miulle enää passaa.

Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Mites on pidetäänkö nyt sit "yhden illan" kemut vaan...Onko Purtsi väliä onko arkena vai pitääkö olla viikonloppu???? Heinäkuun ainoat viikonloput jotka mulle sopii on 7-8 tai 21-22 päivä. Arkivapaita sit kyl paremmin...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

mulle ei kyl näillä näkymin oikee arkena passaa ku en tosiaa viel tiedä noista lomista että saako vaiko eikö...

mites muille kävis tolloin 7.-8. viikonloppuna?
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.