• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

SM Ranking Lappeenranta 11.2.2012 - TFC Lynx järjestää

Aloittaja Make, joulukuu 28, 2011, 10:03:14

« edellinen - seuraava »

Make

Kylmä syöminen olis paikallaan. Jalkko saattaa  tosin ostaa lihiksiäkin, jotka mie tietenkin maksan.

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: miku - tammikuu 25, 2012, 20:31:21
Oisko täytetyille patongeille tms kylmälle syömiselle tarvetta jos tekisin halvalla myyntiin?

Vai ostaako Jalkko pelinteiset 200 lihapiilakkaa..

kylmälle juomiselle on aina tarvetta.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Make

Paikka varmistunut, avausviestissä lisäinfoa. Osallistumismaksu kerätään, valitettavasti.

Hönkki

Pääseekö juna-asemalta turnauspaikalle jotenkin kätevästi ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 26, 2012, 15:16:12
Pääseekö juna-asemalta turnauspaikalle jotenkin kätevästi ?

Mie voin ainakin hakea junalta.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Händikäp

Syöminen olisi hienoa, hinta ei kiinnosta." Lihis kahell nakill, voi laittaa kaikki mausteet. Pieni kokis." Tällee tilataa hesas. ei sinne laitella savukinkkuja.
SAATANAN TUNARIT

Purtsi

kokille sellaset terveiset et mä en sitte syö maksalaatikkoa ilman hilloa
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Hönkki

LainaaTartteeko joku kyytiä?

Voin tulla kyydilläkin.

Mulle lihikseen valkosipulia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Juho

"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Epis

Tulisko stadilaiset kyytiin vaik Herttoniemen metroasemalta joskus 6:30 aikoihin? Hönkki ja Juho mahtuu molemmat, mut Hönkin ego saa istumapaikan katolta. Mulle myös 2kpl lihistä/patonkia. Jos jotain muuta keksitään tarjota niin sit päivitetään tilausta.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

kai se tarttee sitten lihiksiä vääntää kun kysyntä on noin kova. soittelen manelta tarkemmat teko-ohjeet.

niin ja myynnissä lynxin fanipaitojakin ;-)
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Pejoka

Hei, miten on, onnistuuko Purtsin ja mun välinen KV Suomen Cupin peli turnauksen yhteydessä, jos tuun Lappeenrantaan?

Mulla olisi auto täynnä junnuja kannustamassa ja samalla osallistumassa turnaukseen...

Hönkki

Lainaamut Hönkin ego saa istumapaikan katolta

Ai jaa, petasit juuri itsellesi kaikkien aikojen automatkan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Make

Lainaus käyttäjältä: miku - tammikuu 27, 2012, 20:02:27
kai se tarttee sitten lihiksiä vääntää kun kysyntä on noin kova. soittelen manelta tarkemmat teko-ohjeet.


Siis täällä ne on vetyjä.

Ekaks kysyt, et laitetaaks keitto- vai savukinkulla. Sitten laitetaanko voita? Laitetaanko sipulia? Laitetaanko suolaa? Ja mitä muita mausteita?

Ja eikun väännät vedyn annettujen ohjeiden mukaisesti.