• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Subu ry:n hallituksen toiminta

Aloittaja mikma, marraskuu 22, 2011, 18:54:47

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

#15
Suomen subuyhdistys voitaisiin mielestäni muuttaa osakeyhtiöksi Finnish Subbuteo Consulting Group Oy:ksi, jonka ideana olisi pyörittää suomalaista Subutoimintaa. Jokainen nykyinen jäsen olisi halutessaan yhtiön osakas. Jos meillä olisi maksavia jäseniä esim. 25 kpl olisi jokaisen osuus 100 €:n kertasijoitus. Näin saataisiin minimiosakepääoma 2500 € kokoon ja voitaisiin perustaa Oy. Yhtiön tulot tulisivat erikseen perittävistä esim. 10 € kuukausimaksuista/pelaaja (kuukausimaksun voi maksaa vaikkei lähtisi osakkaaksi), kisojen/liigojen mainostilan myyntituloista, näiden sivujen mainostilan myynnistä, kisojen/liigojen kahvi/pullamyynnistä, omista merchandise-tuotteista esim. T-paidoista jne. Muitakin tulonlähteitä kuin em. voitaisiin keksiä mutta se on hallituksen tehtävä. Yhtiölle nimettäisiin hallitus joka istuu niin kauan kunnes yhtiökokous päättää vaihtaa sitä sekä hallitus valitsisi toimitusjohtajan. Yhtiö hoitaisi kaiken tähän mennessä yhdistykselle kuuluneen hallinnoinnin ja kisojen järjestämiset. Itse voisin tulla osakkaaksi, mutta tj:ksi/hallitukseen en voi tulla erinäisten ongelmien johdosta. Perustamisrumbaan kuuluneen paperisodan voin hoitaa koska minulla on siitä kokemusta peräti kahden firman osalta. Yhtiöllä saataisiin tietynlaista ammattimaisuutta ja uskottavuutta sekä joskus tulevaisuudessa ehkä osakkaille lisää fyrkkaa. Aika villi idea, mutta voisi teoriassa toimia. Tietysti kaikki liiketoimintasuunnitelmat ja laskelmat pitäisi tehdä myös ja niissäkin voin olla apuna.

Porvoon turkkilainen

En pyri hallitukseen, mutta minulle Hönkin peli toi Mao ja Stalinin tasapistein.

Uusstalinistinen Subu OY

Epis

Sain kaksikon Napoleon+Cesar ???

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - marraskuu 24, 2011, 14:12:41
En pyri hallitukseen, mutta minulle Hönkin peli toi Mao ja Stalinin tasapistein.

Uusstalinistinen Subu OY
Joko Lynx on kysellyt riveihinsä?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Jaakko, FISTF:n jäsen ei voi olla liikeyritys. Näin olen ymmärtänyt.

t. Julius-Josef Caesar-Stalin
(ja ylpeä nimestään)

Händikäp

tulos oli positiivinen, siellä luki adolf hitler, propagandan uhri.
SAATANAN TUNARIT

Epis

Lainaus käyttäjältä: Händikäp - marraskuu 24, 2011, 21:47:43
tulos oli positiivinen, siellä luki adolf hitler, propagandan uhri.
Oon vähän kateellinen  :(
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!