• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

27.11.2011 SM-ranking (k)

Aloittaja Hönkki, marraskuu 06, 2011, 02:57:43

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Hyvin mielellään tulisin, mutta en pääse. Toivottavasti löytyy järjestäjä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Onko tuo turnaus siis sunnuntaina?

miku

missä tällainen kisa ja pitääkö tosiaan tuo sunnuntai kutinsa?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Rossonero

Varmaan pitäisi olla lauantai, mutta en ole varma.

Kysytään kuitenkin ensin löytyykö järjestäjää mistään päin Suomea?

Hönkki

LainaaOnko tuo turnaus siis sunnuntaina?

Hallituksen hyväksymän kilpailukalenterin mukaan päivämäärä on tuo. Itse aikoinaan ehdotin päivämäärää. En tosin pääse vaikka olisi lauantaikin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Kysyykö Jkl kisapaikkaa Hurrikaanista? Eli olisiko tulijoita ja kenttien tuojia jos tuon vuokraisin?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

Itselle taitaa 26.11. olla mahdoton, valitettavasti.

Puppe

Tuo viikonloppu on mahdoton eli lauantai/sunnuntai ei väliä kun ei pääse...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

mulle on sama missäpäin suomea pelataan ja kumpana päivänä, tuun pelaamaa jos pääsen irrottautumaa remontin korjauksesta.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Rossonero

En tiedä onko tuo päivämäärä virheellinen. Mutta tietenkin tuo voi olla sunnuntaina, jos silloin löytyy enemmän osallistujia.

Jos ei ole töitä, niin tulen Jykyläänkin. Pitää tarkistella tällä viikolla (ke tai to) tilanne.

artsi


Hönkki

Päivämäärä ei ole virheellinen. Seuraavassa kesäinen ehdotukseni syksyn kilpailukalenteriksi

Lainaa27.8.2011 Helsinki (k)
24.9.2011 Helsinki (s)
15.10.2011 Helsinki (k)
5.11.2011 Helsinki (SM, Suomi-säännöt)
27.11.2011 Helsinki (k) tai jos Porvoo haluaa järjestää, niin antaa heidän päättää päivämäärä

Johon Rosso kommentoi

LainaaEi noissa päivissä mitään erityisen poikkeuksellista ole. Ihan ok siis.

Kukaan hallituksessa ei ainakaan vastustanut. Minun puolesta Jyväskyläkin ok. Eikä se varmaan niin kauheata ole jos päivämäärää vielä muutetaan, vai onko joku nimenomaan varannut tuon päivän subulle ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 06, 2011, 22:58:28
Päivämäärä ei ole virheellinen. Seuraavassa kesäinen ehdotukseni syksyn kilpailukalenteriksi

Lainaa27.8.2011 Helsinki (k)
24.9.2011 Helsinki (s)
15.10.2011 Helsinki (k)
5.11.2011 Helsinki (SM, Suomi-säännöt)
27.11.2011 Helsinki (k) tai jos Porvoo haluaa järjestää, niin antaa heidän päättää päivämäärä

Johon Rosso kommentoi

LainaaEi noissa päivissä mitään erityisen poikkeuksellista ole. Ihan ok siis.

Kukaan hallituksessa ei ainakaan vastustanut. Minun puolesta Jyväskyläkin ok. Eikä se varmaan niin kauheata ole jos päivämäärää vielä muutetaan, vai onko joku nimenomaan varannut tuon päivän subulle ?

Tuo oli siis tiedossa, että oli sunnuntai, kun ehdotit? Sitä vain tarkoitin virheellä, että olisiko ollut tarkoitus olla lauantai. Ei kai pistänyt silloin silmään, kun yleensä ovat aina lauantaina, ja silmäilin vain erityisiä pyhäpäiviä. Mea culpa. Tai sitten on keskustelu sunnuntai-kisasta unohtunut täysin.

Mutta eihän tuossa mitään vikaa tietenkään ole, jos porukkaa löytyy sunnuntai-kisaan.

Pejoka

Itse olen kyllä kirjoittanut omaan kalenteriini kisäpäiväksi la 26.11. Olen jotenkin ajatellut, että kisat pelataan lauantaisin pois lukien kaksipäiväiset turnaukset. Ainakin, kun olen suunnitellut sekä omaa että Mikon kv-cupmatseja, olen ajatellut, että kyseinen turnaus pelataan lauantaina.

Fabio

Varmaan mukana.. Varsinkin jos pelataan "piäkaupunkiseudulla"..
J.Kylä mulle liian kaukana, mutta eihän sota yhtä miestä..  :D

T:Pasi